سفرهای دریایی

آبراهه ها به رودخانه مگدالنا آمریکای جنوبی می روند

خط تفریحی رودخانه لوکس آبراهه ها روز پنجشنبه اعلام کرد که با تور متروپولیتن، پیشرو تور تور آمریکای جنوبی ، برای معرفی یک تجربه جدید سفر دریایی در کلمبیا. از طریق مشارکت ، AmaWaterways می گوید که این اولین خط تفریحی رودخانه لوکس است که از رودخانه مگدالنا عبور می کند. همچنین اولین ورود خط کروز رودخانه به آمریکای جنوبی است.

یک کشتی تفریحی رودخانه ای ساخته شده به صورت سفارشی ، تمام سوئیت و سازگار با محیط زیست ، در دسامبر 2023 آغاز به کار می کند. برنامه جدید کشتی و کروز شامل سالها تجربه طراحی از رئیس و بنیانگذار AmaWaterways ، رودی شراینر ، به علاوه دهه های Metropolitan Touring از تخصص در سفر دریایی در جزایر گالاپاگوس.

مهمانان می توانند بین دو برنامه سفر هفت شبانه با برنامه های زمینی قبل و بعد از سفر دریایی با کاوش در رودخانه مگدالنا و کاوش در میراث فرهنگی و طبیعی کلمبیا یکی را انتخاب کنند. مسافران تور رودخانه در مگدالنا با همراهی یک تیم ، که شامل یک مدیر سلامتی در کشتی است ، از ارتباطات عمیق با طبیعت محلی ، حیات وحش ، فرهنگ ، عطر و طعم و افراد و همچنین فعالیت هایی مانند کایاک ، پیاده روی و تماشای پرندگان لذت می برند. .

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

برنامه های سفر در حال حاضر با جزئیات بیشتری در هفته های آینده پیش بینی شده است.

رودخانه مگدالنا رودخانه اصلی کلمبیا است که تقریباً 950 مایل از جنوب به شمال در نیمه غربی کشور جریان دارد. دهانه آن نزدیک باررانکیلا ، در امتداد دریای کارائیب است ، به این معنی که رودخانه تنها راه ارتباطی بود که بوگوتا را با بندر کارتاژنا و به همین ترتیب با اروپا ارتباط برقرار می کرد.

فراتر از صدها گونه ماهی که در رودخانه یافت می شود ، سایر حیوانات بومی عبارتند از: گاو کوهی ، ایگوانا ، پلیکان ، گاو کوهی ، پارکت ، لاک پشت و لاک پشت. اسب های آبی مهاجم نیز در رودخانه یافت می شوند – که در اصل توسط پابلو اسکوبار به کلمبیا آورده شده است.

مقالات مرتبط

شرکای AmaWaterways با اجداد در قایقرانی سفر میراث

Just Back: سفر یک ماهه به کلمبیا

Tauck از سرگیری عملیات در اروپا و آفریقا

سفرهای Atlas Ocean Voyages از سفرهای بهاری و تابستانی 2022 رونمایی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *