تورها

آبگرمهای برتر کارائیب | مشاور سفر لوکس

سلامتی در سال 2021 و بعد از آن تمرکز اصلی مسافران لوکس و استراحتگاه ها خواهد بود. به استثنای بیماری همه گیر COVID-19 که باعث شده است بیشتر افراد سفر خود را در سال 2020 لغو یا به تعویق بیندازند ، سلامتی و سلامتی به عنوان یک “روند” افزایش یافته بود – به حدی که بیشتر از حد معمول بود. با توجه به تأثیرات همه گیری ، ما مطمئن هستیم که زندگی سالم در سالهای آینده اهمیت بیشتری خواهد یافت. ما همچنین می توانیم شرط بگذاریم که مسافران می خواهند در سفرهای خود در سال 2021 استراحت و دلگرم شوند زیرا از استرس وارد شده در سال 2020 از فشار خارج می شوند. در اینجا برخی از استراحتگاه ها در کارائیب با تجربیات فوق العاده آبگرم و سلامتی وجود دارد که مسافران به وجد می آیند شنیدن درباره.

امانيارا

مسافرانی که به دنبال استراحت ، جوان سازی و بازیابی برای سال جدید هستند ، توجه داشته باشند. به دنبال راه اندازی چند روزه غوطه وری سلامتی فردی در املاک مختلف در سراسر آسیا و اروپا در سال 2019 ، امن است این مفهوم را در کارائیب در سال 2019 آغاز کرد – با شروع امانيارا در ترکها و کایکوس. در حالی که این ملک به دلیل همه گیری COVID-19 بسته شد ، برنامه Wellness Immersion برای سال 2021 بازگشت.

به شرکت کنندگان برنامه های نتیجه گرا ارائه می شود که توسط تیم متخصص درمانگران ، متخصصان تغذیه و متخصصان پزشکی Spa امان تدوین و تنظیم می شود. مهمانان می توانند نوع تجربه خود را انتخاب کنند ، از جمله ذهن آگاهی و مدیریت استرس ، سم زدایی و پاکسازی و مدیریت وزن و تغییر شکل.

رویداد مجازی رایگان

چرخش بازگشت به سفر: مرحله 4

آیا شما آماده راهنمایی مشتریان خود از طریق “عادی جدید” سفر هستید؟ برای تحریک بازگشت به سفر ، از 15 دسامبر 2020 از ساعت 1 بعد از ظهر تا 20:20 بعد از ظهر EST به ما بپیوندید: قسمت 4 مجموعه مجازی رایگان ما در جزایر کیمن ، جمهوری دومنیکن و سیبورن ارائه خواهد شد رویه های سفر به تاریخ ، پروتکل های ایمنی و بهداشتی که آنها برای ایمن نگه داشتن مهمانان اجرا کرده اند ، فعالیت هایی که برای بازدیدکنندگان آزاد است ، آنچه مشتریان شما باید در هنگام سفر بدانند و موارد دیگر! برای مشاهده دستور کار کامل و ثبت نام در کارت رایگان خود به سایت www.pivotingbacktotravel مراجعه کنید.

هر یک از سه مسیر غوطه وری با یک برنامه تحول اولیه ، جهت گیری و مشاوره آغاز می شود. این تیم سپس یک برنامه اختصاصی از ورزش ، درمان های آبگرم ، درمان های درمانی و وعده های غذایی مغذی را ایجاد می کند. بهتر است بدانید: این برنامه همچنین شامل جلسات تخصصی درمانی و حرکات خصوصی ، درمان آبگرم در اسپا امان ، مراقبت هدایت اختیاری و جلسات حرکت گروهی و هر وعده غذایی است.

آبگرم Aman بیش از یک هکتار از آن را پوشش می دهد. استخرهای انعکاسی و باغ ها فضاهایی را برای مکث ایجاد می کنند ، در حالی که غرفه یوگا مشرف به استخرهای آبگرم است. صندلی های آفتاب گیر در استخر آب درمانی آبگرم قرار دارند ، که در فراتر از آن چهار غرفه درمان دو نفره ، یک غرفه آرامش ، بوتیک آبگرم و استودیوی Pilates وجود دارد.

یکی از درمان های امضا “لالایی کارائیب” است ، یک درمان شیاتسو در آب که در استخر آبگرم در شب و در زیر آسمان ستاره دار انجام می شود. مشاوران سفر باید درمان را تا آنجا که ممکن است زودتر با مدیر اسپا Esmerelda Van der Westhuizen رزرو کنند ([email protected])

فراتر از آبگرم ، مرکز تناسب اندام دارای مجموعه ای از تجهیزات Technogym است و کلاب هاوس در مجاورت چهار زمین تنیس است. از دیگر امکانات این هتل می توان به استودیوی بوکس ، زمین فوتبال ، زمین های بسکتبال و والیبال و میله آب میوه اشاره کرد.

چه چیز دیگری آنجاست؟ این اقامتگاه که بهشت ​​عاشقان دریایی است ، امکان دسترسی به انبوهی از ماجراجویی ها را فراهم می کند ، از ماهیگیری در اعماق دریا تا بهترین غواصی و غواصی در تورک و کایکوس که همه توسط مربیان آموزش دیده هدایت می شوند. اگر با بچه ها سفر می کنید ، تجربه های آموزشی ، سرگرم کننده و آموزنده برای جوانان مانند طبیعت گردی و سفرهای راهنمای غواصی برای کسب اطلاعات در مورد اکوسیستم اطراف و زندگی دریایی در دسترس است.

ویلاهای موجود در Amanyara در ترک ها و کایکوس از سه تا شش اتاق خواب است.

در این فصل آینده ، میهمانان به چندین فعالیت جدید از جمله سوارکاری ، غواصی آزاد و کایت برد نیز دسترسی خواهند داشت. به ما گفته شده است که خلیج طولانی ، 30 دقیقه رانندگی با Amanyara ، شرایط ایده آل را برای کایت بردینگ ، با مایل های کم عمق ، ماسه ، آب پاک و باد مداوم فراهم می کند.

برای صرف ناهار خوری ، یک شام با نور ستاره در یک یارو خلوت ، یک BBQ ساحلی خصوصی با آتش سوزی شخصی خود یا یک پیک نیک روی کف صخره ای مشرف به اقیانوس را می شنویم که از جمله تجربه های امضا هستند. این استراحتگاه همچنین مجموعه ای از “کاسه” های سالم را ارائه می دهد و می تواند منوهای سلامتی را بر اساس اولویت و نیازهای مهمان تنظیم کند.

درست به مناسبت پانزدهمین سالگرد رفت و آمد مکرر در سال آینده ، استراحتگاه از بازسازی کامل 38 غرفه مستقل بزرگ خود رونمایی می کند. هر غرفه دارای یک اتاق خواب و اتاق نشیمن ترکیبی است. برخی از آنها استخر خصوصی و دو خوابه را ارائه می دهند. ویلاها ، از سه تا شش اتاق خواب ، اما محبوب ترین محل اقامت هستند. حفاری های برتر: ویلا Amanyara شش خوابه 14450 فوت مربعی دارای یک استخر شنای سیاه ، لبه بی نهایت ، دسترسی مستقیم به ساحل ، استودیوی خصوصی پیلاتس ، اتاق خواب مستر با دوش در فضای باز ، و غذاخوری در فضای باز سالا ، و همچنین آشپز خصوصی و خانه دار . ویلا Amanyara دارای سه باگ گلف چهار نفره برای استفاده مهمان در طول اقامت خود است. کتاب با آنا فونسکا ([email protected]) ، مدیر فروش و بازاریابی.

هتل کیمپتون سیفیر ریزورت + آبگرم

در امتداد ساحل هفت مایل قرار بگیرید ، کیمپتون سیفیر ریزورت + آبگرم در Grand Cayman از میهمانان پنهان با ویسکوهای آبی ، باغهای پر پیچ و خم ، پناهگاه های مخفی و استخرهای بکر که همه در دریای کارائیب قرار دارند ، استقبال می کند. همانطور که از نام آن پیداست ، سلامتی یک چیز بسیار بزرگ در رفت و آمد مکرر است. اسپای 8500 فوت مربعی در Seafire دارای یک باغ تفریحی باغبانی داخلی و خارجی با جکوزی و آبشار ، سالن استراحت ، همام ، آرایشگاه ، پنج اتاق درمان ، دو سوئیت زن و شوهر ، چهار ایستگاه ناخن ، و رختکن مردانه و زنانه با اتاق بخار.

مجموعه ای از خدمات تسکین دهنده شامل درمان های ماساژ ، درمان بدن ، صورت ، مانیکور ، پدیکور و موارد دیگر است. درمان امضای آبگرم در همام اتفاق می افتد. در طول سفر همام پاکسازی (120 دقیقه) ، درمانگران از یک دستمالی سنتی Kese برای پاکسازی بدن ، صابون خاکستر آتشفشانی برای لایه برداری و گل و لای دریایی برای معدنی کردن پوست استفاده می کنند ، سپس پوست سر و ماساژ کامل بدن را انجام می دهند.

یکی دیگر از روش های درمانی معروف در آبگرم ، Sands of Time است که “نوعی صورت با الهام از دریا” است که در 60 یا 90 دقیقه ارائه می شود. درخشش طبیعی پوست خود را با معجون آنتی اکسیدانی متشکل از جلبک های سفید ، چای سفید و پپتیدهای مس بازیابی و تقویت کنید. در ترکیب با بخار گیاهی صورت اسپا ، پوست شما آبرسانی ، صاف ، بلند و سالم خواهد شد.

مسافرانی که به دنبال یک مکان اپیکوریایی هستند می توانند انواع غذاهای بین المللی و محلی را در هتل اسپورت Kimpton Seafire Resort + میل کنند و لذت ببرند. گزینه ها شامل ناهار خوری خانوادگی گاه به گاه در خیابان ، سرو غذاهای دریایی و استیک مدیترانه ای ، مزه های سبک تاپاس در Avecita ، بار آشپز دارایی و نوشیدن ساحل و استخر در Coccoloba (می شنویم که گوآکامول یک غذای ضروری است).

در مورد محل اقامت ، مسافران خانه های ییلاقی ساحلی را دوست دارند. برای کسانی که با خانواده یا دوستانشان مسافرت می کنند یا مسافرانی که در طول اقامت خود کمی خلوتی بیشتر را ترجیح می دهند ، خانه های یک طبقه بزرگ Seafire یک انتخاب عالی است. با قدم هایی از ساحل و در بین استخرهای گرمسیری واقع شده ، این سه خانه ی ییلاقی دارای شش سوئیت مجزا هستند. آنها یک اتاق نشیمن بزرگ ، یک آشپزخانه لوکس و یک اتاق غذاخوری برای شش نفر دارند. مهمانان خانه های ییلاقی به کلاسهای ویژه تناسب اندام در اتاق ، و همچنین تحویل صبحانه روزانه توسط سرآشپزها ، “ساعت آهک” با نوشیدنی ها و لقمه ها ، و یک کیسه شب آشپزی در اتاق دسترسی دارند. (همانطور که در کارائیب شناخته شده است ، اهلی کردن کاری است که در هنگام تقسیم غذا ، نوشیدن و خندیدن کاری انجام نمی دهید.) همچنین یک دستگاه پخش موسیقی Vinyl Me، لطفا با انتخاب موسیقی در اتاق وجود دارد.

گزینه دیگر مجموعه پرزیدنتال Seafire با 4700 فوت مربع طبقه 10 است که بهترین مناظر را به جزیره ارائه می دهد. پانل های دیواری پنجره ای از کف تا سقف را می توان به طور کامل بر روی بالکن پوشانده شده باز کرد و هر دو اتاق خواب دارای حمام اختصاصی هستند. حمام اصلی ، که توسط یک عرشه خصوصی پیچیده شده است ، با اونیکس سفید ، وان شناور با منظره دریا طراحی شده است.

اسپا در Seafire دارای سالن استراحت ، همام ، آرایشگاه ، پنج اتاق درمان ، دو سوئیت زن و شوهر ، چهار جایگاه ناخن و قفسه های لباس زنانه و مردانه با اتاق بخار است.

خوب است بدانید: همانند تمام هتل های کیمپتون ، این هتل دارای تشک های یوگا در اتاق نیز است تا بتوانید با سرعت خود و یا به راحتی اتاق خود ، سلامتی را تمرین کنید.

مشاوران سفر باید با مدیر فروش و بازاریابی ویرجیل ناپیر تماس بگیرند ([email protected])

فراتر از استراحتگاه ، میهمانان می توانند در Stingray City یا مزرعه لاک پشت کیمن با طبیعت ارتباط برقرار کنند ، یا نمایشگرهای عجیب و غریب گل و یا حتی ایگوانای آبی در معرض خطر را در پارک گیاه شناسی ملکه الیزابت دوم جاسوسی کنند. در حالت خرده فروشی؟ صنایع دستی محلی جورج تاون یا بوتیک های مدرن خلیج کامانا را بخرید.

نکته: Camp Seafire کودکان سه تا 12 ساله را در خود جای داده است. این سرویس همچنین خدمات پرستار بچه ها را برای کودکان کوچکتر ارائه می دهد.

نیمه ماه

به طور خلاصه ، در اوایل سال جاری ، نیمه ماه مفهوم جدید خود را در داخل استراحتگاه ، کسوف در نیمه ماه ، افتتاح کرد. اما به دلیل همه گیری COVID-19 خیلی زود بسته شد. اکنون ، به طور کامل بازگشایی شده است. بین تپه های خلیج مونتگو و دریای کارائیب و دو قسمت موجود املاک Half Moon (Rose Hall Villas and Founder’s Cove) واقع شده است ، Eclipse دارای 57 مکان اقامتی ، استخر بی انتها ، یک استخر شنای طبیعی و هفت بار و رستوران .

Fern Tree، A Salamander Spa دارای دو خانه ییلاقی زیر آب برای درمان های ماساژ و کلاس های یوگا است. Fern Tree همچنین دارای کافه Ital ، یک مکان ناهار خوری وگان خام است. از دیگر امکانات این هتل می توان به اتاق های بخار و سونا با رایحه درمانی ، Fern Tree Falls و استخر تالاب ، غرفه یوگا در فضای باز ، سالن استراحت ، چایخانه و باغ هایی با هزارتوی مراقبه اشاره کرد. در کل ، 12 اتاق درمان وجود دارد.

Eclipse اقامتگاه های مختلفی دارد که در سه منطقه واقع شده است. در Great House ، هر اتاق طبقه دوم دارای بالکن های بزرگ است ، در حالی که Great House Ocean Suite دارای توچال طراحی با حداکثر دو اتاق خواب ، یک اتاق نشیمن به صورت کلاسیک ، یک اتاق ناهار خوری و یک بالکن مشرف به چمن بزرگ و کارائیب خانه های استراحتگاه که توسط باغ های گرمسیری احاطه شده اند ، حداکثر انعطاف پذیری را ارائه می دهند ، از جمله حداکثر چهار اتاق خواب – هرکدام با ورودی اختصاصی خود. Estate Estate همچنین شامل انبار شربت خانه ، اتاق بزرگ بزرگ ، دوش های داخلی و فضای باز و تراس های نشیمن و غذاخوری است.

علاوه بر این ، Eclipse هفت رستوران و بار جدید ارائه می دهد.

خوب است بدانید: مهمانان سه تجربه تفریحی می توانند از تمام امکانات رفاهی نیمه ماه از جمله یک رابرت ترنت جونز ، زمین گلف با طراحی پدر و رستوران Sugar Mill لذت ببرند. سوارکاران اسب در هر سطح می توانند از مرکز اسب سواری Half Moon لذت ببرند. ورزش های آبی شامل کایاک ، قایق های پارویی ، تابلوهای دست و پا ایستاده و تجهیزات غواصی است. همچنین امکانات تنیس ، ترشی و اسکواش (به علاوه مربیان حرفه ای که کلینیک ها ، دروس خصوصی و بازی های مسابقات را ارائه می دهند) وجود دارد. دهکده کودکان آنانسی برای میهمانان سه تا 12 سال در دسترس است.

مقالات مرتبط

BVI با پروتکل های ورود دوباره به مسافران بین المللی باز می شود

مشاور مشاور: Canyon Ranch ، توسان

جزئیات جدید به اشتراک گذاشته شده در شش حس La Sagesse ، گرنادا

عقب نشینی کاستاریکا از مسافران ایالات متحده استقبال می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *