سفر لوکس

آزامارا به شرکت سهامی خاص فروخته شد

اخبار بزرگ در صنعت سفر دریایی: آزامارا برای عضویت در Sycamore Partners ، یک شرکت سهامی خاص ، توافقنامه قطعی را منعقد کرده است. در اطلاعیه ای از کارول کابیزاس ، مدیر ارشد اجرایی Azamara ، وی گفت که این حرکت نقش مهمی در پیشبرد نام تجاری و گسترش تجارب “Destination Immersion” آن خواهد داشت.

بر اساس اعلامیه ، Sycamore Partners “شریک ایده آل برند Azamara است.” این شرکت سابقه گسترده ای در سرمایه گذاری و ارتقا brands برندها دارد و از طریق مشارکت ، شرکت ها سرمایه گذاری در ناوگان و تجارب آن را تسریع می کنند.

کابیزاس گفت: “مهم است که درک کنیم که ارزش پیشنهادی آزامارا وجود دارد و عملیات تحت مدیریت جدید ثابت خواهد ماند.” “ما متعهد به حفظ تعامل با مهمان و تجارب یک بار در زندگی هستیم که آزامارا را به یک خط مسافرتی منحصر به فرد و محبوب تبدیل می کند.” با مالکیت جدید ، آزامارا قصد دارد “به سرعت” مجموعه مقصد خود را گسترش دهد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

اعلامیه ویدئویی توسط Cabezas را در زیر مشاهده کنید:

در بیانیه ارائه شده به مشاور سفر لوکس، میشل فی ، مدیر عامل و بنیانگذار Cruise Planners ، نماینده سفر آمریکایی اکسپرس ، گفت: “ما این اتفاق را نمی بینیم ، اما بعد از یک سال مانند سال 2020 ، هیچ چیز من را متعجب نمی کند ، و مارک های مسافرتی نیاز به تصمیم گیری تجاری هوشمند در برای زنده ماندن. “

پس از بازگشت به خدمات ، آزامارا می گوید كه سلامتی و ایمنی در طول دوره گذار و بعد از آن سرآمد خواهد بود. آزامارا پروتکل های ایمنی و بهداشتی مشابه Royal Caribbean Group را که توسط هیئت بهداشتی بادبان سالم که شامل یک گروه مشهور از متخصصان بهداشت عمومی است ، تصویب می کند.

آزامارا تا 30 آوریل 2021 سفر دریایی را متوقف کرده است. در حال حاضر ، برنامه ها برای از سرگیری خدمات در تاریخ 1 مه با آزامارا تلاشمسیر رفت و برگشت قایقرانی 14 شب “دریای سیاه” و سفر آزاماراسفر شش شب “عجایب آمالفی و آدریاتیک”.

کابیزاس افزود: “این یک زمان هیجان انگیز برای خانواده آزامارا است ، و من با ادامه این انتقال شما را مطلع می کنم.” “این معامله منوط به شرایط مرسوم است و انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2021 بسته شود. ما تا آن زمان عضو کامل گروه رویال کارائیب هستیم.”

تا زمانی که معامله به طور رسمی انجام نشود ، “مثل همیشه تجارت است” ، به این معنی که اگر سفر خود را با آزامارا انجام داده باشید ، بدون تغییر باقی می ماند. اگر در مورد گزینه های سفر فعلی یا هرگونه رزرو موجود س questionsالی دارید ، آزامارا می گوید با مرکز مراقبت از مشتری خود تماس بگیرید.

این مقاله در ابتدا در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

اکنون ایالات متحده برای ورود هوا نیاز به اثبات آزمایش منفی COVID دارد

MSC Cruises برای شروع مجدد در ایتالیا تأیید می شود ، NCLH مکث کروز را تمدید می کند

ASTA جزئیات مربوط به امداد COVID ، محدودیت های سفر و موارد دیگر را به اشتراک می گذارد

سحر نقره ای ، دهمین کشتی سیلورسا ، در آنکونا شناور شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *