تورها

آزامارا شاهزاده خانم سابق اقیانوس آرام را به عنوان کشتی چهارم در ناوگان اضافه خواهد کرد

سابق شاهزاده اقیانوس آرام ، که شرکت کارناوال گفت هفته گذشته به یک خریدار ناشناخته فروخته شده است ، به ناوگان آزامارا می رود. همکاران چنار ، شرکت سهامی خاص که اخیراً اعلام کرده است Azamara را از Royal Caribbean Cruises Ltd.، امروز گفت که به محض بسته شدن فروش ، آن چهارمین کشتی به ناوگان خواهد پیوست.

پس از بازسازی کامل ، کشتی که هنوز نامش فاش نشده است ، در سال 2022 یک فصل افتتاحیه را در اروپا آغاز می کند. از نظر اندازه با ناوگان موجود مارک قابل مقایسه است –پیگیری آزامارا، سفر آزامارا و آزامارا تلاش– کشتی چهارم ظرفیت کلی آزامارا را 33 درصد افزایش می دهد. همه این کشتی ها کشتی های کلاس R سابق هستند که در اصل برای کشتی های رنسانس فعلی منقرض شده ساخته شده اند که در سال 2001 فعالیت خود را متوقف کردند. شاهزاده خانم اقیانوس آرام سابق است R سه.

با اضافه شدن کشتی خریداری شده به زودی به ناوگان آزامارا ، هم آزامارا و هم رقیب Oceania Cruises هر هشت کشتی سابق R (یا هرکدام) را اداره خواهند کرد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

استفان کالوزنی ، مدیرعامل Sycamore Partners گفت: “اضافه شدن این کشتی یک نقطه عطف مهم است و نشان دهنده تعهد شرکت Sycamore Partners برای حمایت از Azamara در مرحله بعدی رشد است.” وی افزود: گسترش ناوگان به Azamara اجازه می دهد تا به خدمات مشتریان وفادار و همچنین مشتریان تازه وارد این برند تحت برنامه و برنامه های “Destination Immersion” ادامه دهد.

کارول کابیزاس ، رئیس آزامارا گفت: “ما از گسترش ناوگان خود با یک کشتی چهارم بسیار هیجان زده هستیم و به ما امکان می دهد حتی از مناطق بیشتری از جهان بازدید کنیم و از میهمانان خود بهتر خدمت کنیم.” “ما مشتاقانه منتظر راه اندازی برنامه های سفر حتی بیشتر منحصر به فرد هستیم و احساس می کنیم که این فقط آغاز یک مرحله رشد هیجان انگیز برای آزامارا است.”

کشتی چهارم قبل از راه اندازی مجدد آن برای آزامارا ، برای مطابقت با کشتی های خواهر خود ، یک بازسازی گسترده ، کمان به سخت انجام خواهد داد. این به روزرسانی ها مشابه نوسازی هایی است که اخیراً در آن انجام شده است پیگیری آزامارا، تجربه یک بوتیک هتل در دریا را برای مهمانان به ارمغان می آورد. برخی از لمس های جدید نیز اضافه خواهد شد.

اطلاعات مربوط به استقرار و برنامه های سفر برای جدیدترین کشتی آزامارا در تاریخ بعدی منتشر خواهد شد.

مقالات مرتبط

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton برنامه ریزی سفر آغازین را انجام می دهد

MSC Cruises برای شروع مجدد در ایتالیا تأیید می شود ، NCLH مکث کروز را تمدید می کند

سحر نقره ای ، دهمین کشتی سیلورسا ، در آنکونا شناور شد

Seabourn برنامه های جدید اصلاح شده ، 7 روزه آلاسکا و BC را منتشر کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *