دسته‌بندی نشده

استرالیای جنوبی و ویکتوریا برجسته تلاش های پایدار در بهبود سفر

ایالت های استرالیا ویکتوریا و استرالیای جنوبی – معروف به “جنوب استرالیا” – در زمینه زیرساخت های پایدار و ابتکارات گردشگری پیشگام هستند تا خود را برای بازگشایی گردشگری با فکر اکولوژیک و موفق آماده کنند. به عنوان مثال ، هر دو ایالت برنامه های خود را برای حذف و ممنوعیت همه پلاستیک های یکبار مصرف اعلام کردند – اما تلاش ها در اینجا متوقف نشده است.

آدلاید حمل و نقل عمومی در شهر را تشویق می کند و اولین سیستم حمل و نقل عمومی با انرژی خورشیدی در جهان است – اتوبوس برقی خورشیدی تیندو. در همین حال ، یارا تراموا ملبورن 100 درصد با انرژی خورشیدی تجدیدپذیر مرتبط است و هدف آن دستیابی به انتشار خالص انتشار تا سال 2050 است. شورای داربین ویکتوریا همچنین با داشتن بیش از 38 کشور و هزاران کشور ، اولین نهاد دولتی جهان در هر سطح بود که وضعیت اضطراری آب و هوا را اعلام کرد. از شهرها و شهرها پیروی از آن. همسایگی استرالیای جنوبی عنوان بهترین تولید کننده انرژی باد در استرالیا را به خود اختصاص داده و همچنین در آستانه قرار دادن آدلاید به عنوان اولین شهر خنثی کربن جهان به عنوان بخشی از “کربن خنثی آدلاید” ابتکار عمل.

تعهدات مداوم ویکتوریا و استرالیای جنوبی در حمایت از حیات وحش محلی در زیستگاه های طبیعی خود به معنای رشد در حفاظت از گونه ها ، برنامه های توان بخشی و اقامتگاه های پایدار است. در سال 2021 ، ویکتوریا یک بیمارستان کوالای جدید در باغ وحش Werribee Open Range Zoo افتتاح خواهد کرد ، با بیش از 70 درصد بودجه از کمک های مالی به RSPCA Victoria برای کمک به حمایت از کوالاهای آسیب دیده از آتش سوزی های 2020 تأمین می شود. جزیره کانگوروی استرالیای جنوبی همچنین در حال بازسازی زیستگاه حیات وحش با یک مجری تور محلی است ، جزیره کانگورو استثنایی، برنامه های درختکاری فصلی و نظارت بر حیات وحش را برای مهمانان ارائه می دهد. این ایالت همچنین پیشگام مارنا بانگارا ، یک پروژه بازسازی است که 27 گونه بومی را به شبه جزیره یورک وارد می کند. در ملبورن ، یک اقدام زنبورداری شهری ، Rooftop Honey ، در تلاش برای کمک به نجات زنبور عسل از تهدیدهای زیست محیطی ، 130 کندو را در پشت بامها ، بالکنها و باغهای بلا استفاده قرار داده است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

چند مورد از تجربه های حیات وحش را نمی توان از دست داد تورهای پیاده روی اکیدنا و عجایب حیات وحش در ویکتوریا و جزیره کانگوروی استثنایی و محافظت از Arkaba در استرالیای جنوبی. علاوه بر این ، اماکن خیره کننده و پایدار خارج از شبکه در هر دو مقصد ، از جمله در حال رشد هستند Oceanview Eco Villas، قاب ها عقب نشینی می کنند، صخره ای در هپبورن، CABN، تخت لبنی کنار دریاچه هاوس و خانه کوچک دریاچه صورتی.

از دیدگاه غذا و نوشیدنی ، هر دو ایالت همچنان در رستوران های دوستانه گیاهخواران ، از مزرعه به میز دیگر مانند رستوران های Victoria’s Smith & Daughters ، Good Love ، Sister of Soul یا Transformer و استرالیای جنوبی The Lost Deli ، Allegra Dining Room و متا سل در مجموع ، مقصد 124 رستوران Chef’s Hat Award اهدا می شود که 93 رستوران در ویکتوریا و 31 رستوران در استرالیای جنوبی دارند.

هر دو مقصد همچنین منجر به تکنیک های تولید انگور و کشاورزی می شوند. مک لارن واله در استرالیای جنوبی یکی از پایدارترین مناطق شراب در جهان است که بیشترین مقدار شراب ارگانیک و بیودینامیکی را در کارخانه های شراب سازی از جمله GemTree Wines ، Hith & Yon و d’Arenberg تولید می کند. در ویکتوریا ، کارخانه های تولید آبجو و مشروبات الکلی مانند Stomping Ground Brewing Co و Four Pillars Gin در قلب تولید پایداری دارند. توجه داشته باشید: چهار ستون با ایجاد مارمالاد از پرتقال هایی که برای طعم دادن به جین آنها استفاده می شود ، ضایعات آنها را کاهش می دهد و Stomping Ground علاوه بر جمع آوری و بازیافت آب باران برای آبیاری باغ آبجو و گیاهان داخلی ، 60 درصد انرژی خود را از صفحات خورشیدی تولید می کند.

مقالات مرتبط

دبلیو ملبورن به عنوان دومین هتل برند در استرالیا افتتاح می شود

اداره گردشگری پاناما “1000 کیلومتر مسیر” را راه اندازی کرد

گردشگری استرالیا روندهای برتر سفر جهانی را برای سال 2021 پیش بینی می کند

Just Back: کاستاریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *