سفر لوکس

اقامتگاه های Andaz Turk & Caicos در بودجه امن گریس بی ، در سال 2023 افتتاح می شود

توسعه ویستا ، آموزشی ویبولیتین ، بوتیک شرکت توسعه املاک و مستغلات در پشت اقامتگاه های ترکان انداز و کایکوس در خلیج گریس، اخیراً بودجه موقت ساخت و ساز و پیشرفت ملک را دریافت کرده است.

وام جدید (از طرف Arena Investors، LP) نشان دهنده اعتماد به پروژه و بازار مهمان نوازی در زمان های دشوار اقتصادی است. همچنین تضمین می کند که Andaz Turk & Caicos Residences در Grace Bay به حرکت رو به جلو ادامه خواهد داد. علاوه بر چشم انداز مثبت ، توسعه ویستا به تازگی مجوزهای لازم ساختمانی را به شرکت اجازه می دهد تا به پیشرفت خود در زمینه ساخت و ساز در سه ماهه اول سال 2021 ادامه دهد.

توسعه هتل لوکس ، که اولین اقامتگاه تفریحی و مسکونی با نام تجاری Andaz در کارائیب است ، پنج هکتار زمین در امتداد ساحل Grace Bay جزیره را شامل خواهد شد. با طراحی Rafael Amuchastegui از شرکت RAD Architecture Inc. و Modus Operandi A + D Inc. ، هفت طبقه Andaz Turks & Caicos Residences در گریس خلیج شامل دو ساختمان ساحلی شامل یک بوتیک کامل سرویس 60 اتاق و یک هتل جداگانه ، جز residential مسکونی مارک دار. این اقامتگاهها 74 خانه برای فروش از استودیو گرفته تا واحدهای چهار خوابه با قابلیت قفل برای به حداکثر رساندن انعطاف پذیری اجاره و مجموعه ای از شیروانی های پنت هاوس (از جمله بعضی از آنها دو طبقه) ارائه می دهد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

امکانات رفاهی مشترک هتل و اقامتگاه ها شامل یک مرکز آبگرم کامل در فضای باز ، فضای داخلی ، سه رستوران و سه بار ، استخر ، استودیوی تناسب اندام ، کلوپ مخصوص کودکان و سایر موارد است. به دلیل همه گیری ، تاریخ افتتاح جدید اقامتگاه های Andaz Turks & Caicos در گریس خلیج سه ماهه اول سال 2023 است.

مقالات مرتبط

نام های ترک و کایکوس الزامات سفر؛ مجدداً در 22 جولای باز می شود

ساحل تورک و کایکوس برای افتتاح ویلا-استراحتگاه جدید در زمستان

آنداز مایاکوبا با تمرکز بر طبیعت ، سلامتی دوباره باز می شود

محل اقامت در The St. Regis Bahia Beach Resort در تاریخ 1 نوامبر باز می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *