سفر لوکس

امان نیویورک افتتاحیه بهار 2021

امن نیویورک در چهارراه خیابان پنجم و خیابان 57 ام ، افتتاح آمان نیویورک همزمان با صدمین سالگرد ساخت تاج ساختمان به طور رسمی درهای خود را باز می کند. امان نیویورک یک آبگرم جامع و اقامتگاه های مارک دار – اولین اقامتگاه های شهری امان در سراسر جهان را ارائه می دهد.

امان نیویورک توسط معمار ژان میشل گاتی از دنیستون طراحی شده است ، آخرین مراحل بازسازی خود را طی می کند. پس از اتمام ، 83 اتاق اتاق و سوئیت در هتل وجود خواهد داشت که از 750 فوت مربع شروع می شوند و هرکدام دارای یک شومینه فعال هستند (بسیار عالی! علاوه بر این ، امان نیویورک 22 اقامتگاه با مارک خصوصی را در خود جای خواهد داد که بسیاری از آنها تراس در فضای باز دارند ، از جمله یک پنت هاوس پنج طبقه. مهمانان و ساکنان به سه مکان اصلی غذاخوری ، یک باشگاه جاز و آبگرم Aman نزدیک به 25000 فوت مربع دسترسی خواهند داشت. این هتل همچنین یک باشگاه امان برای اعضای خود خواهد داشت.

با ارائه غذاهای اصیل واموکاز واشوکو به منهتن ، رمان رستوران ژاپنی با نام تجاری آما ، نما ، در پیشخوان آشپزی و تراس بیرونی خود سوشی و ساشیمی سرو می کند. کتابخانه شراب ، سرداب شراب امان نیویورک ، در مجاورت ناما قرار خواهد گرفت و برای چشیدن شراب و مراسم خصوصی در دسترس خواهد بود. آروا ، رستوران ایتالیایی با امضای امان ، غذای تمام روز را هم در داخل رستوران و هم در تراس باغ پیچیده ارائه می دهد که منظره پارک مرکزی را ارائه می دهد. در بار نوشیدنی کوکتل سرو می شود ، همچنین آبجوهای دستی و جین تولیدی کارخانه های محلی تولید آبجو و مشروبات الکلی و انتخاب جهانی شرابهای خوب ، Cigar Bar یک تراس با نقاشی های دیواری فراهم می کند.

رویداد مجازی رایگان

چرخش بازگشت به سفر: مرحله 4

آیا شما آماده راهنمایی مشتریان خود از طریق “عادی جدید” سفر هستید؟ برای تحریک بازگشت به سفر ، از 15 دسامبر 2020 از ساعت 1 بعدازظهر تا 20:20 بعد از ظهر EST به ما بپیوندید: قسمت 4 مجموعه مجازی رایگان ما در جزایر کیمن ، جمهوری دومنیکن و Seabourn در بالاترین زمان ارائه می شود. رویه های سفر به تاریخ ، پروتکل های ایمنی و بهداشتی که برای ایمن نگه داشتن مهمانان اعمال کرده اند ، فعالیت هایی که برای بازدیدکنندگان آزاد است ، آنچه مشتریان شما باید در هنگام سفر بدانند و موارد دیگر! برای مشاهده دستور کار کامل و ثبت نام در کارت رایگان خود به سایت www.pivotingbacktotravel مراجعه کنید.

امان نیویورک “کاملترین مفهوم Aman Urban Wellness” را زنده خواهد کرد. Aman Spa با بیش از سه طبقه ، پرچمدار جدید مرکز سلامتی برند در نیمکره غربی خواهد بود. مرکز سلامتی شامل سه اتاق اختصاص داده شده به مشاوره ، معاینه و درمان ، دارای هفت سوئیت درمان آبگرم و دو خانه آبگرم Banya و Hammam است – که برای تجربیات نیم روز و تمام روز طراحی شده اند. هر خانه آبگرم دارای یک تراس آرامش بخش در فضای باز با استخرهای گرم و سرد است.

از دیگر امکانات اسپا می توان به بوتیک و اتاق استراحت و یک استخر سرپوشیده 200 فوت با تختخواب های دوتایی و حریق اشاره کرد. مرکز تناسب اندام امان جدیدترین تجهیزات آموزشی Technogym را ارائه می دهد ، در حالی که استودیوی یوگا با یک مرکز آب درمانی با سونا ، اتاق بخار ، چشمه های یخی و دوش های حسی تکمیل خواهد شد. آرایشگاه و آرایشگاه و ناخن آرایش و خدمات زیبایی بیشتر را ارائه می دهد.

اقامتگاههای مارک دار کاملاً سرویس دهی شده ، از یک تا شش اتاق خواب ، دارای شومینه های “بزرگ” در فضای زندگی و اتاق خواب هستند و بسیاری از آنها تراس در فضای باز و استخرهای گرم دارند. صاحبان اقامتگاه همچنین به یک ورودی خصوصی به آبگرم آمان و همچنین دسترسی به خدمات 24 ساعته زندگی و مدیریت دربان ، سرویس رستوران از مکانهای اصلی غذاخوری و عضویت مادام العمر در باشگاه امان دسترسی خواهند داشت.

مقالات مرتبط

قصیده ای به نیویورک

شش حس برای افتتاح پنج ویژگی در سال 2021

کارلایل ، هتل Rosewood برای بازگشایی 2 نوامبر

آمان روزا آلپینا را در نمونه کارهای Dolomites امضا می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *