تورها

اولین بار در استراحتگاه St. Regis Bahia Beach برنامه نویسی مضمون عناصر را آغاز می کند

استراحتگاه ساحلی St. Regis Bahia “Elementia” را راه اندازی کرده است ، سری جدید برنامه های سفارشی با الهام از چهار عنصر اصلی طبیعت (آب ، آتش ، زمین و هوا). با شروع ماه فوریه ، هر ماه از طریق تجارب و سفرهای سفارشی که از طریق آب ، آتش ، هوا و زمین سفر می کنند ، روی عنصر متفاوتی تمرکز می کنند.

ماه فوریه با تأکید بر ماجراهای خانوادگی معنی دار و جذاب ، توسط “آب” متمرکز خواهد شد. از مهمانان دعوت می شود تا از موزه های استخر و تاسیسات هنری و همچنین مجموعه ای از ورزشهای آبی در آبهای اقیانوس اطلس لذت ببرند. در خانه قایق تفریحی ، خانواده ها می توانند از نشستن با پارو ، کایاک سواری در دریاچه استراحتگاه ، ماهیگیری و زمین بازی بادی آب لذت ببرند.

در طول ماه مارس ، مهمانان از طریق انواع لحظات جشن و آشپزی “آتش” ، از کوکتل های آتشین و شام های رمانتیک در کنار آتش و شامهای لا براسا ، گرفته تا جشن ها و اجرای شومینه ها ، یک تجربه حسی را تجربه می کنند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصد و تفریحگاه های عاشقانه و موارد دیگر مطلع شوید.

در ماه آوریل ، مهمانان سفری را در تجربه های غوطه وری و طبیعت گردی الهام گرفته از “زمین” آغاز می کنند. علاقه مندان به آشپزی با استفاده از عناصر طبیعی ، میوه های بومی و محصولات محلی ، گونه ها ، گیاهان و عرقیات ، از شام های خصوصی در کلاس های باغ و میکسولوژی لذت می برند.

ماه مه با “هوا” الهام گرفته می شود ، زمانی که استراحتگاه برنامه های سلامتی نوینی را ارائه می دهد ، مانند واسطه های طلوع خورشید و غروب آفتاب ، یوگای پارو ، جلسات بهداشت و تغذیه ، و همچنین درمان های آبگرم تحول در آبگرم ایریدیوم استراحتگاه

استراحتگاه St. Regis Bahia Beach دارای 139 اتاق و سوئیت مهمان با ورودی و تراس اختصاصی ، مشرف به باغ یا اقیانوس اطلس است. واقع در 483 هکتار بین جنگل ملی El Yunque و حفاظت از ایالت رودخانه اسپیریتو سانتو ، St. Regis Bahia Beach Resort اولین و تنها پناهگاه Gold Audubon Signature San Caribbean است. همچنین بیش از دو مایل ساحل خلوت و دو پناهگاه خصوصی پرندگان وجود دارد.

میهمانان هتل St. Regis Bahia Beach Resort علاوه بر این از دو مکان غذا و نوشیدنی که دارای صندلی های فضای باز هستند نیز لذت می برند. دسترسی به تجربیات آبگرم در Iridium Spa ؛ یک تیم سبز در محل به سرپرستی یک زیست شناس دریایی. یک زمین گلف جلوی اقیانوس که توسط رابرت ترنت جونز جونیور طراحی شده است. و مسیرهای متعدد برای دوچرخه سواری ، پیاده روی و دویدن.

مقالات مرتبط

محل اقامت در St. Regis Bahia Beach Resort در اول نوامبر باز می شود

Cove at Atlantis Paradise Island بازگشایی می شود

سنت لوسیا پروتکل های ورود را تغییر می دهد

Rosewood Baha Mar برای بازگشایی 4 مارس با New Café Boulud

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *