تورها

اولین بار در ناتیلوس مالدیو مراقبه با کاسه آواز کریستال ماه کامل

ناوتیلوس مالدیو اولین تجربه سلامتی خود را آغاز کرده و از مهمانان دعوت کرده است که در جلسات مراقبه جدید ماهانه کاسه آواز کریستال ماهواره ای ماهانه یک سفر معنوی برای بهبودی و بیداری حسی را آغاز کنند. در طول هر مرحله از ماه کامل در سالن یوگای بیش از حد آب تفریحی که انجام می شود ، تجربه همهجانبه شبانه ترکیبی از روشهای هدایت یوگا پرانایاما و مراقبه کاسه آواز کریستال برای تنظیم مجدد و تعادل چاکراها و کمک به تعیین اهداف برای چرخه ماه بعدی است.

با توجه به توچال ، مراقبه جدید کاسه آواز کریستال ماه کامل Nautilus ، انرژی معنوی آزاد شده در طول چرخه ماه کامل را مهار می کند تا به عنوان یک کاتالیزور عمل کند و از مهمانان پشتیبانی کند تا شرایط صلح و وضوح بیشتری را تجربه کنند. مراقبه راهنمایی شده همراه با تمرین پرانایاما ذهن را آرام می کند ، و به تعادل انرژی افزایش یافته و هدایت آن در رفع انسداد و پریشانی عاطفی کمک می کند. ارتعاشات حمام صدا در کاسه آواز ، بدن و ذهن را بر روی آزاد شدن انرژی و تنش راکد متمرکز می کند ، و به میهمانان این امکان را می دهد تا ذهن خود را مرتب کرده و در حالی که در انرژی درمانی کریستال ها خیس می شوند ، آرام شوند.

برنامه روزانه ناوگیلوس ، جلسات رایگان یوگا ، تناسب اندام و مدیتیشن ، به مهمانان این امکان را می دهد تا به هر طریقی که بخواهند ، یوگا را تمرین کنند: سریال اشتانگا؛ جریان Vinyasa؛ تمرینات یین برای بهبود حرکت مفصلی. یا یوگای هوایی نکته: مراقبه با کاسه آواز کریستال هدایت شده نیز در صورت درخواست در دسترس است و می تواند همراه با یک جلسه یوگا یا ماساژ بدنبال ایجاد آرامش عمیق تر و تقویت سیستم ایمنی بدن باشد. اسپای بالای آب تفریحی Solasta Spa اخیراً با افزودن فضای تهویه مطبوع برای یوگا به روز شده است ، در حالی که علاقه مندان به تناسب اندام می توانند از بازی هایی مانند فوتسال و بدمینتون در زمین جدید ورزش چند جانبه جزیره لذت ببرند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

به صورت 24 ساعته شبانه روز ، مهمانان تشویق می شوند که سفر شخصی خود را در اسپا Solasta Resort شکل دهند و هر زمان و هر زمان که دوست دارند درمان کنند. Solasta Spa که روی چوبی های بالای تالاب قرار دارد ، در زمینه طراحی برنامه های سلامتی و تشریفات روزانه تخصص دارد. سه اتاق درمان دارای ته شیشه هستند. درمان توسط محصولات ارگانیک توسط Maison Caulières از فرانسه و Omorovicza از مجارستان ، که منحصر به فرد Solasta است ، بهبود می یابد. تجارب حمام درمانی قبل و بعد از درمان در عرشه های فضای باز غرفه های آبگرم انجام می شود. Nautilus همچنین هر صبح و عصر میزبان یوگای آزادی است تا هنگام عبور از نصف النهار خورشید با سلام و احترام به او سلام یا خداحافظی کند.

مقالات مرتبط

آنانتارا کیهاوه با نگاه و تجربیات جدید بازگشایی شده است

آبگرم های برتر کارائیب ریزورت

صندوق استراحتگاه های مالدیو تاسیس تسهیلات آزمایش COVID-19

Advisor Insight: Canyon Ranch ، توسان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *