سفرهای دریایی

اولین بار در ویلا های آنانتارا کیهاوه مالدیو تجدید نظر شده در استخرهای تجدید نظر شده

ویلا های آنانتارا کیهاوه مالدیو به دنبال بازسازی محل اقامتگاه های دوخوابه استخر بیش از حد آب تفریحی ، از مجموعه جدید خود از اقامتگاه های استخر ساحلی خصوصی رونمایی کرده است. این پروژه 5 میلیون دلاری از سال 2020 آغاز شد و شامل طراحی مجدد اقامتگاه های دو ، سه و چهار خوابه استخر ساحلی آن (هفت کل محل اقامت) بود.

اقامتگاه های استخر بیش از حد آب

هر دو واحد اقامتی استخر دوشبانه آنانتارا کیهاوا در اوایل سال 2021 تکمیل شدند. این مکانهای جمع آوری آب بیش از 16145 فوت مربع ، با یک آشپزخانه حرفه ای در اتاق نشیمن و غذاخوری مجهز شده اند. علاوه بر این ، هر اتاق خواب اختصاصی دارای یک فضای زندگی فردی در فضای باز است. همچنین یک استخر بی نهایت و سالاد غذاخوری فضای باز سایه دار وجود دارد.

همچنین در طراحی مجدد این اقامتگاه ها یک سالن ورزشی ، کاملاً مجهز به جدیدترین ماشین آلات TechnoGym و اتاق درمان آبگرم یک زوج به چشم می خورد. (هر دو اتاق دارای پرده جمع شونده هستند.) اتاق آبگرم همچنین دارای کف پوش روکش شیشه ای برای مشاهده تالاب زیر است. در هر حمام یک وان جکوزی با کف شیشه تعبیه شده است که ماساژهای درمانی و نمای زیر آب را ارائه می دهد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

به عنوان ادای احترام به میراث مالدیو ، هر محل اقامت دارای سقف های نخل کاهگل کاجان ، کفپوش چوب جنگلی بالاو و کاشی کاری سنگ سنگ طبیعی سوکابومحی در استخر است که همه با هموک های تور معلق بر روی آب همراه است.

اقامتگاه های استخر ساحلی

“جواهر تاج” این مجموعه اقامتگاه چهار اتاق خواب استخر ساحلی 21500 فوت مربع است. یک درب اتصال که در انتهای مسیر باغ قرار دارد ، مجاور یک ویلا مستقل است که به عنوان بخشی از بال اصلی محل اقامت ، دارای استخر بی نهایت و غرفه غذاخوری مخصوص خود است. محل اقامت حداکثر 12 نفر (هشت بزرگسال و چهار کودک یا 12 بزرگسال) را در خود جای داده است. مخفیگاه های باقیمانده مجموعه در ساحل شامل یک گزینه سخاوتمندانه 14300 فوت مربعی دو خوابه و یک اقامتگاه سه خوابه 19000 فوت مربعی است.

مانند محل اقامت در استخرهای بیش از حد آب ، هر محل اقامت در ساحل شامل سقف های نخل و عرشه های بالائو است. در استخرهای شنای تازه تمدید شده ، اکنون جت های ماساژ مجهز شده اند ، در حالی که سالای تایلندی در فضای باز سایه ای برای صرف غذا و صرف غذا است.

در هر حمام نوسازی شده ، یک دیوار آب نمای وجود دارد که برای تقلید از یک آبشار واقعی طراحی شده است. به رفاه و تناسب اندام نیز توجه یکسانی داده می شود ، هر اقامتگاه مجهز به اتاق درمان اسپا با دو تختخواب اختصاصی و یک سالن ورزشی خصوصی است که مجموعه کاملی از تجهیزات تناسب اندام را ارائه می دهد.

نکته: مهمانان این اقامتگاه های جدید به یک ویلا میزبان اختصاصی ، یک شربت ساز شراب ، سرآشپز شخصی و سرویس خواب کودک دسترسی دارند.

داستان های مرتبط

آنانتارا کیهاوه با نگاه و تجربیات جدید بازگشایی شده است

Soneva Jani اولین ویلاهای جدید در آب های بزرگ ، ناهار خوری ، آبگرم و موارد دیگر را ارائه می دهد

آنانتارا پس از Resort Rebrand به دبوت در سیشل

افتتاحیه ریتز کارلتون مالدیو ، جزایر فاری ، اول ژوئن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *