سفرهای دریایی

اولین بار Soneva Jani در ویلاهای جدید ، آب ناهار خوری ، آبگرم و موارد دیگر در آب های زیر آب حضور دارد

سونوا اعلام کرده است که “Soneva Jani، Chapter Two” در آتل نونو مالدیو راه اندازی شده است. این شامل رونمایی از 27 ویلا کاملاً جدید در آبهای زیرزمینی ، آبگرم کامل خدمات و “Soneva Unlimited” شامل صرف غذا ، نوشیدنی و فعالیت است.

از یک تا چهار اتاق خواب ، ویلا های جدید فصل دو در Soneva Jani (از طریق حشره و دوچرخه های ساقی رانده در امتداد اسکله پیچ در پیچ نوک جنوبی جزیره اصلی استراحتگاه قابل دسترسی هستند) از بزرگترین ویلاهای زیر آب در نوع خود در جهان هستند. ، به گفته سونوا. هر یک از آنها دارای فضای زندگی و تراس های داخلی و خارجی فراوانی با چشم انداز طلوع خورشید / غروب آفتاب ، استخرهای خصوصی با سرسره مستقیم به تالاب و حمام های فضای باز هستند. خیلی خنک: ذخیره یک و دو خوابه همچنین یک سقف جمع شونده روی تخت اصلی برای ستاره بینی دارد. و برای خانواده ها: همه اتاق ها می توانند بسته شوند ، در حالی که محل خواب کودکان درست در پشت اتاق خواب اصلی قرار دارد.

با راه اندازی “Soneva Unlimited” ، قیمت ویلا در Soneva Jani ، فصل دو اکنون شامل ناهار خوری نامحدود در تمام بارها ، رستوران ها و غذاهای داخل ویلا است. نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی در همه کافه ها و رستوران ها. بازدید از شام و تجربیات سرآشپزهای ستاره میشلن ؛ شراب از لیست Soneva Unlimited ؛ تجارب ، غواصی و تجارب کودکان ؛ و درمان های آبگرم. همچنین در زیر “Soneva Unlimited” یک Barefoot Butler اختصاص داده شده است ، حمل و نقل هواپیمای مشترک از Malé ، خدمات خشکشویی روزانه و دوباره پر کردن مینی بار داخل ویلا.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. از 23 فوریه از ساعت 1 بعدازظهر – 3:10 بعد از ظهر ET به ما بپیوندید تا از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد گزینه های مکان عروسی ، مقصد و استراحتگاه های عاشقانه و موارد دیگر مطلع شوید.

دو تجربه ناهار خوری جدید در Soneva Jani ، به عنوان بخشی از راه اندازی فصل دو ، شامل Overseas by Mathias Dahlgren (که در ابتدا در اکتبر 2020 افتتاح شد) ، ارائه غذاهای گیاهی و pescatarian از آشپز سوئدی مورد اشاره ، و So Wild توسط Diana Von Cranach ، یک رستوران کاملاً گیاهی در باغ ارگانیک استراحتگاه.

افتتاح مرکز سلامتی جدید در ساحل جنوبی Soneva Jani در سه ماهه دوم سال 2021 انجام شده است. مرکز 18،750 فوت مربع دارای یک مکان ساحلی است و شامل دو اتاق درمان داخلی و سه غرفه درمان در فضای باز است. مرکز سلامتی شامل یک کلینیک ویژه آیورودا ، و همچنین یک اتاق مشاوره داخلی برای بازدید از متخصصان است. در کنار یک منطقه تناسب اندام متقابل ، یک غرفه یوگا در فضای باز شامل امکاناتی برای یوگای هوایی است. مجموعه جدید همچنین شامل فضای خرده فروشی با پوشاک پایدار ، محصولات سلامتی و لوازم جانبی است.

خوب است بدانید: Soneva بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود را تا اواسط سال 2021 جشن می گیرد.

مقالات مرتبط

افتتاحیه ریتز-کارلتون مالدیو ، جزایر فاری از اول ژوئن

اولین بار در ناوتیلوس مراقبه با کاسه آواز کریستال ماه کامل

آنانتارا کیهاوه با نگاه و تجربیات جدید بازگشایی شده است

سیشل به تمام مسافران واکسینه شده کاملاً باز می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *