سفرهای دریایی

اولین نمایش های ریتز-کارلتون در ترکها و کایکوس

ریتز کارلتون ، ترکها و کایکوس ها به طور رسمی در خلیج گریس ، Providenciales افتتاح شد ، این اولین مارک هتل لوکس در مقصد است.

این استراحتگاه دارای 147 اتاق مهمان با دید اقیانوس ، از جمله 23 سوئیت است. هتل های Ritz-Carlton ، Turks & Caicos همچنین پنج سوئیت پنت هاوس سه طبقه با استخرهای زیر شیروانی بام خصوصی را ارائه می دهند. یک سالن امضای Ritz-Carlton Club Lounge علاوه بر خدمات اختصاصی در ساحل ، ورود به سیستم خصوصی ، یک دربان اختصاصی باشگاه و ارائه های مختلف آشپزی را در طول روز ارائه می دهد.

میهمانان می توانند استخر مخصوص بزرگسالان با کابین های شخصی و همچنین استخر تفریحی را داشته باشند. لیدی گریس، کاتاماران خصوصی هتل های ریتز کارلتون ، تورکس و کایکوس به مهمانان فرصتی می دهد تا در آن سوی سواحل گشت و گذار کنند ، در حالی که فعالیت هایی از جمله یوگا در ساحل نیز وجود دارد. آبگرم Ritz-Carlton درمان هایی را ارائه می دهد که گیاهان بومی را در آغوش می گیرد. در مورد جوانترین میهمانان استراحتگاه ، آنها می توانند از طریق برنامه ریتز کیدز استراحتگاه ، شگفتی های طبیعی و سنت های فرهنگی این جزیره را کشف کنند. کودکان چهار تا 12 ساله می توانند در جزیره اکتشاف کنند در حالی که با فعالیت های آموزشی درک بهتری از زندگی دریایی پیدا می کنند و یا هنرمند درونی خود را با هنرها و صنایع دستی الهام گرفته از ساحل پرورش می دهند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

اماکن آشپزی در The Ritz-Carlton، Turks & Caicos محلی از عطر و طعم جهانی را ایجاد می کنند. غذاهای Coralli شامل مجموعه ای از غذاهای دریایی تازه صید شده تا محصولات تازه چیده شده است. BLT Steak کرایه استیک مدرن را به نمایش می گذارد ، استیک های برتر و غذاهای دریایی تازه را به نمایش می گذارد ، در حالی که “Blackboard Menu” رستوران غذاهایی را ارائه می دهد که طعم های فصلی ترک ها و کایکوس ها را برجسته می کند. میهمانان همچنین می توانند هر شب فرصتی برای نمونه گرفتن غذای کوچک و سایر خوراکی های جزیره داشته باشند.

برای تفریح ​​در محل ، این استراحتگاه همچنین خانه کازینو در The Ritz-Carlton، Turks & Caicos است که بازی های سنتی روی میز را برای یک شب خاطره انگیز ارائه می دهد.

جان هازارد به عنوان مدیر کل در Ritz-Carlton ، Turks & Caicos فعالیت می کند.

مقالات مرتبط

جان هازارد به عنوان جنرال موتورز از گروه های ریتز کارلتون ، ترک ها و کایکوس نامگذاری شد

Ritz-Carlton ، ناپل تحت بازسازی و توسعه قرار می گیرد

محوطه ساحلی Long Bay از خانه های جدید ساحلی رونمایی می کند

CuisinArt سابق به عنوان Aurora Anguilla Resort در پاییز امسال

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *