دسته‌بندی نشده

ایل سالویاتینو از فلورانس مدیر کل جدید منصوب می شود

Fiesole سالویاتینو مدیر کل جدیدی را منصوب کرده است: خوان میکل با ورود به دوره جدیدی در مهمان نوازی که “جشن سلامتی ، پایداری و سنت کلاسیک ایتالیا است” ، هتل ویلا 42 اتاقه را هدایت خواهد کرد.

Miquel به Il Salviatino ملحق می شود در حالی که ملک در حال پیشرفت در فضاهای بیرونی خود است ، از جمله آبگرم و استخر جدید در 12 هکتار پارک خصوصی ملک. موارد اضافی قرار است به موقع برای بازگشایی ویلا در بهار 2021 تکمیل شود ، و پیشنهادات سلامتی ایل سالویاتینو ، که شامل یک باغ وسیع و حیوان آلی است که بر منوهای فصلی رستوران هتل ، La Terrazza تأثیر می گذارد ، گسترش می یابد.

میکل از طریق Castello Banfi – Il Borgo به ایل سالویاتینو می پیوندد ، جایی که وی مدیر کل بخش مهمان نوازی از کارخانه شراب سازی توسکانی بود که شامل هتل لوکس 14 اتاقه Relais & Chateaux ، یک قلعه تاریخی ، یک فروشگاه شراب و دو رستوران بود. . پیش از این ، میکل به عنوان مدیر کل Villa Mangiacane ، یک هتل 28 اتاقه پیشرو در منطقه Chianti ، جایی که وی نظارت بر فعالیت های فروش املاک را بر عهده داشت ، فعالیت می کرد و در تمام بخش ها با کارکنان ارتباط برقرار می کرد تا در خدمات به اوقات فراغت و مهمانان گروه به طور عالی خدمات ارائه دهد.

میکل که اهل مایورکا ، اسپانیا است ، 15 سال است که در ایتالیا زندگی می کند. ایل سالویاتینو در اصل به عنوان یک خانه کشاورزی در قرن پانزدهم ساخته شد و پس از گذشت سالها توسط برخی از خانواده های نخبه فلورانس مرمت و بازسازی شد.

مقالات مرتبط

مجموعه ایتکر مدیر ارشد اجرایی جدید را معرفی می کند

پارما ، پایتخت فرهنگی 2020 ایتالیا ، تمدید شده تا سال 2021

Capella سنگاپور معاون اجرایی می افزاید. مدیر فروش و بازاریابی

آلیتالیا پروازهای بدون توقف رم – نیویورک را در ماه ژوئن از سر می گیرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *