تورها

ایل سرنو در ماه ژوئن سوئیت جدید پنت هاوس را افتتاح می کند

دریاچه Serene Como پنتریشیا اورکیولا و هتلدار لوئیس کانترراس برای به روزرسانی روزنامه های محلی با یکدیگر متحد شده اند استان کومو “بهترین پنت هاوس در جهان” نامیده است.

به گفته ایل سرنو ، در حالی که پنت هاوس موجود به طور مداوم در میان بهترین های جهان رتبه بندی شده است ، این دو با دید جدید خود می خواستند از این پیشی بگیرند. فضای داخلی از زرق و برق کلاسیک ایتالیایی پس از جنگ ، “La Dolce Vita” ، طراحان مدرنیست ایتالیایی ، ابریشم های کومو و طراحی ایل سرنو الهام گرفته شده است. مبلمان شامل ترکیبی از قطعات سفارشی ساخته شده توسط پاتریشیا اورکیولا و همچنین برخی از جدیدترین پروژه های طراحی وی مانند مبل Fat-Fat از B&B Italia است که برای ایل سرنو طراحی شده است و کلاسیک هایی مانند فرانکو آلبینی و گیو پونتی.

پنت هاوس استفاده از مواد غنی ، از جمله سقف های گردوی Canaletto ، دیوارهای سنگی Palissandro Blu و کف های سنگی محلی Ceppo di Gre را به نمایش می گذارد. در اینجا ، سنگ Ceppo di Gre به روشی نوآورانه گنجانیده خواهد شد: کفهای ترتزو ونیزی با کاشیهای هندسی Ceppo ترکیب می شوند تا ظاهری “جدید و در عین حال کلاسیک” داشته باشند. دیوار اتاق خواب نیز از Ceppo ساخته شده است ، به طور خاص شیار دار برای ایجاد بافت اضافی. سنگ محلی دیگر ، وردی آلپی سبز ، دیوار اتاق نشیمن را پوشانده است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماههای عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصد و تفریحگاه های عاشقانه و موارد دیگر مطلع شوید.

با یک آسانسور جداگانه ، تقریباً 1600 فوت مربع فضای زندگی وجود خواهد داشت ، از جمله یک تراس 320 فوت مربع ، به علاوه یک باغ چمن 538 فوت مربع اضافی در اطراف پارامتر. یک اتاق نشیمن بزرگ با فضای ناهار خوری ، دو حمام و اتاق خواب اصلی وجود دارد که تا چهار خواب دارد.

گیاه شناس برجسته فرانسوی ، پاتریک بلانک نیز برای طراحی یک باغ عمودی به ایل سرنو بازگشته است ، که در نمای ساختمان جدید در زیر مجموعه ظاهر می شود. دیوار زنده از دریاچه دیده می شود و با نمای ساختمان و Mirroir du Lac همسایه تعامل خواهد کرد.

جدول زمانی توسعه: برنامه اصلی این بود که فقط در زمستان هنگام بسته شدن هتل ساخته شود تا مهمانان را آزار ندهد و منجر به ایجاد یک جدول زمانی سه تا چهار ساله برای ساخت کامل شود. در عوض ، در نتیجه بیماری همه گیر COVID-19 و تعطیلی بعدی هتل ، ساخت و ساز تنها 18 ماه پس از شکستن زمین در نوامبر 2019 به پایان رسیده است.

مقالات مرتبط

Belmond Revamps Splendido Mare ، مجموعه هایی را برای آموزش اضافه می کند

مجموعه ایتکر اولین هتل ایتالیایی را در کاپری افتتاح می کند

The Cinque Terre: Riviera ایتالیا

هتل Ca ‘di Dio ونیز که برای مه 2021 افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *