سفر لوکس

باشگاه ورزشی محافظت از افتتاحیه Hilltop Lodge اعلام کرد

باشگاه و اقامتگاه های ورزشی رزرو از افتتاح جدیدترین مکانهای اقامتی لوکس و تفرجگاهی نیوانگلند ، The Hilltop Lodge at the Reserve در ریچموند ، RI خبر داده است.

این مرکز در یک املاک 3500 هکتاری واقع شده و مشرف به مناطق جنگلی است ، Hilltop Lodge 25 مکان اقامتی به سبک سوئیت را ارائه می دهد ، یک OH گسترده! آبگرم ، استخرهای داخلی و خارجی و یک مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز. محل اقامت شامل سوئیت های یک ، دو ، سه و چهار خوابه برای مهمانان شبانه است. مهمانانی که در این اتاق ها اقامت دارند می توانند نقشه های کف باز ، سقف های طاق دار ، آشپزخانه های بزرگ آشپزخانه ، مکان های غذاخوری سخاوتمندانه ، حمام های آبگرم مانند با کف گرم ، اتاق های نشیمن با شومینه های سنگی و بالکن های خصوصی را داشته باشند.

علاوه بر اقامتگاه های مجلل ، Hilltop Lodge خانه جدید OH 12000 فوت مربعی است! آبگرم در محل نگهداری ، آبگرم خواهر به فوربس پنج ستاره OH! آبگرم در واچ هیل. اوه! اسپا در The Preserve با الهام از مناطق جنگلی اطراف ، ترکیبات بومی ، از جمله گیاهان ، را در منوی آبگرم فصلی تغییر می دهد. مرکز آبگرم با یک مرکز تناسب اندام و کافه White Whitech ، با مشرف کردن به وسایل سالم و راحت برای میهمانان ، مشرف به استخر فضای باز فضای باز ، تکمیل می شود.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید

باشگاه محافظت ورزشی Preserve با مدیریت Ocean House Collection مجموعه ای از فعالیت های فضای باز را در اختیار دارد ، از ماهیگیری با مگس در یکی از 10 استخر مگس ماهیگیری ، تا گلف در زمین گلف 18 سوراخ Par-3 ، تیراندازی با خاک رس ، دوچرخه سواری در کوه ، سنگ نوردی ، پیاده روی و موارد دیگر. محل های اقامتی لوکس علاوه بر گزینه های جدید Hilltop Lodge ، شامل خانه های تک خانواده ، خانه های شهری و کابین ها نیز می شوند. در Main Lodge ، Double Barrel Kitchen از مواد فصلی و محصولات ویژه روزانه پذیرایی می کند. Preserve Sporting Club همچنین میزبان سازنده مشهور بین المللی Mark Hobbit House و چادرهای Safari است که به زودی افتتاح می شود و شامل Laphroaig Scotch Whiskey است.

مقالات مرتبط

لانگهام ، بوستون پس از 200 میلیون دلار رنو در ژوئن بازگشایی می شود

مجموعه های استراحتگاه های اوبرج ، اسقف بیشک در سانتافه افتتاح می شود

Mayflower Inn & Spa، Auberge Resorts Collection از طراحی مجدد رونمایی می کند

پندری شیکاگو در ساختمان Art Deco تاریخی افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *