سفر لوکس

برنامه سفر نهایی 2 روزه پورتلند • بلوند در خارج از کشور

پورتلند، اورگان شهری بزرگ با شهر کوچکی است که مدت‌ها پناهگاهی برای سازندگان مختلف بوده است. اینجا جایی است که شرکت های بزرگی مانند نایک مستقر هستند و الف مقدار زیادی از هنرمندان و نوازندگانی از جمله گاس ون زاند، هالی مدیسون، کیتلین اولسون و کلارک گیبل، پورتلند را خانه نامیده اند.

این شهر ترکیبی عالی از زندگی شهری هیجان انگیز و الهام بخش و زیبایی طبیعی آرامش بخش است.

این مکانی مملو از پارک‌ها، قهوه‌های خوب، انبوه دونات‌ها، و هزاران کامیون غذا است – آن را تبدیل به یک سفر انفرادی ایده‌آل برای زنان، یک فرار سریع با عشقتان، یک سفر دخترانه… یا حتی یک تعطیلات آخر هفته برای مادر و دختر می‌کند!

این برنامه سفر دو روزه پورتلند برخی از بهترین کارهایی را که می توانید در این شهر شمال غربی اقیانوس آرام انجام دهید را پوشش می دهد.

پورتلند، اورگان

قبل از اینکه شما بروید

اگرچه شهرت پورتلند به عنوان یک مکان بارانی به خوبی به دست آمده است، اما ممکن است آن نوع بارانی نباشد که شما به آن عادت کرده اید. بیشتر احتمال دارد که با نم نم نم نم باران و هوای ابری و ابری مواجه شوید تا باران کامل، هرچند که مورد دوم مشخص است که گاهی اوقات اتفاق می افتد!

در حالی که شهر روزهای آفتابی را می بیند، فقط مطمئن شوید که نوعی کفش ضدآب و یک چتر یا کت بارانی در دسترس دارید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه کدام ماه برای سفر بهترین است، این راهنمای مفید در مورد بهترین زمان برای رفتن به پورتلند را بررسی کنید.

اگر مطمئن نیستید که در تعطیلات پورتلند خود چه چیزی به همراه داشته باشید، این راهنمای بسته بندی برای مقاصد هوای سرد به شما کمک می کند.

کجا بمانید

در حالی که مکان های زیادی برای اقامت در پورتلند وجود دارد، احتمالاً می خواهید در یکی از هتل های مرکز شهر اقامت کنید.

آنها نه تنها زرق و برق دار و راحت هستند، بلکه در موقعیت مناسبی قرار دارند، بنابراین می توانید در طول سفر خود پیاده روی کنید و از مزایای حمل و نقل عمومی پورتلند استفاده کنید.

*تصویر از Departure PDX

اولین شب شما

یک مکان عالی برای گذراندن اولین شب خود در پورتلند است رستوران خروجی + سالن استراحتواقع در بالای هتل ناینز.

یک اتاق غذاخوری سرپوشیده فوق‌العاده و یک بار کوچک روی پشت‌بام وجود دارد که می‌توانید در هنگام نوشیدن کوکتل‌های سفارشی و نمونه‌برداری از بشقاب‌های کوچک پان‌آسیایی، در مناظر خیره‌کننده مرکز شهر پورتلند غوطه‌ور شوید.

*تصویر سمت چپ با حسن نیت ارائه شده از پنجره وافل

روز 1

صبحانه را در پنجره وافل در هاثورن بخورید

پورتلند به خاطر شهر غذاخوری بودن شهرت دارد، بنابراین گزینه‌های زیادی برای وعده‌های غذایی عالی خواهید داشت.

اگر به دنبال یک گزینه عالی برای صبحانه هستید، به سراغ آن بروید پنجره وافل، مورد علاقه محلی است. آنها وافل های تازه ساخته شده لیژ را سرو می کنند، که با خمیر سبک و شیرینی که مرواریدهای شکر در آن تا شده است درست می شود.

وافل ها همانطور که هستند خوشمزه هستند، اما پنجره وافل همیشه یک منوی منحصر به فرد از تاپینگ ها دارد. وافل تری بی یکی از بهترین هاست و ترکیب بیکن، بری و ریحان روی وافل و مربای هلو در کناره، شروعی باورنکردنی برای روز شما ایجاد می کند.

از پارک ساحلی تام مک کال لذت ببرید

یکی از آسان‌ترین مکان‌های دیدنی پورتلند، پارک واترفرانت تام مک کال است، فضای بیرونی به طول یک و نیم مایل که بین مرکز شهر پورتلند و رودخانه ویلامت قرار دارد.

نکته حرفه ای: سعی کنید بازدید خود را در طول بهار برنامه ریزی کنید تا بتوانید درختان شکوفه های گیلاس زیبا را ببینید و شنبه بازار نمادین پورتلند را مرور کنید.

این بازار بزرگترین بازار هنر و صنایع دستی در فضای باز در کشور است و مکانی عالی برای خرید هر چیزی از کارد و چنگال دست ساز تا جنگ ستارگانهنر تقلید مبتنی بر تقلید.

به سمت وسط پارک، بین پل های هاثورن و موریسون، از نایتو پارک وی در خیابان تیلور عبور کنید تا پارک میلز اند را ببینید. آنطور که انتظار دارید در آن سوی جاده نیست – در واقع در جاده است.

میلز اند پارک یک فضای دایره ای کوچک است که به کوچکترین پارک جهان معروف است.

هنگامی که به انتهای شمالی پارک می رسید، می توانید تابلوی معروف پورتلند، اورگان سفید گوزن را ببینید.

در حالی که از نظر فنی می‌توانید آن را از پارک ببینید، قطعاً باید از پل Burnside عبور کنید تا نمای کلاسیک تابلو را با شهر در پس‌زمینه دریافت کنید.

شکر راش خود را در وودو دونات دریافت کنید

پس از گذراندن مدتی در ساحل پورتلند، به سمت غرب به خیابان سوم و خیابان آنکنی بروید، جایی که Voodoo Doughnuts، یکی از معروف‌ترین دسرفروشی‌های پورتلند را خواهید دید.

در حالی که (به عقیده حقیر من) آنها لزوما بهترین دونات های شهر نیستند، انتظار در صف در Voodoo Donuts یک مراسم پرتلندی است.

هنگام بازدید، عروسک وودو، کرم پورتلند یا دونات نوار افرا بیکن را امتحان کنید.

رمان مورد علاقه بعدی خود را در کتابفروشی پاول بیابید

کتابفروشی پاول یکی از بزرگ‌ترین و جالب‌ترین کتاب‌فروشی‌های جهان است و می‌توانید آن را در چند بلوک غرب در 10th و Burnside پیدا کنید.

این مکان اصلی برای پاولز، که «شهر کتاب‌های پاول» نامیده می‌شود، یک بلوک کامل شهر را در بر می‌گیرد و هزاران کتاب در چهار طبقه‌اش دارد. شما همچنین می توانید برای سرگرمی ریزه کاری های محلی در سراسر فروشگاه خرید کنید.

در یکی از بسیاری از آبجوسازی های پورتلند دم کنید

روز خود را با لذت بردن از یکی از بسیاری از آبجوسازی های پورتلند به پایان برسانید! این شهر در واقع به عنوان یکی از بهترین شهرهای آبجو در سراسر جهان شناخته می شود و حتی اگر فقط یک نوشیدنی معمولی هستید، ارزش دیدن حداقل یک کارخانه آبجو را دارد.

مورد علاقه شخصی من خانه عمومی Deschutes در منطقه مروارید است. آنها انواع آبجو و یک منوی فوق العاده از کرایه میخانه دارند و پیشخدمت یا بارمن شما می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام آبجو را می خواهید امتحان کنید.

در صورت شک، با Black Butte Porter و Mirror Pond Pale Ale همراه شوید – این دو محبوب ترین آبجو هستند که Deschutes Brewery ایجاد می کند.

روز 2

یک قهوه در برشته‌کننده‌های قهوه اصلی استامپ‌تاون بنوشید

روز دوم خود را در پورتلند با قهوه و صبحانه در محل اصلی Stumptown Coffee Roasters شروع کنید.

این مکان برجسته در 4525 SE Division Street، در سال 1999 افتتاح شد و مجموعه‌ای از شیرینی‌ها، ساندویچ‌های صبحانه و نوشیدنی‌های قهوه را سرو می‌کند. همیشه می‌توانید قهوه‌تان را سیاه کنید، یا نوشیدنی‌های قهوه‌ای خوشمزه برای امتحان کردن وجود دارد.

تمام بستنی را در Salt & Straw نمونه کنید

مدتی را به کاوش در مغازه‌ها و کافه‌های عجیب و غریب که در خیابان ۲۳ پورتلند قرار دارند، از جمله Salt & Straw اختصاص دهید. این بستنی‌فروشی محبوب پورتلند بستنی‌هایی را ارائه می‌کند که احتمالاً شبیه چیزی است که تا به حال چشیده‌اید.

نه تنها دستور تهیه پایه خوشمزه است، بلکه طعم های موجود در منو نیز به طرز شگفت انگیزی خوب است. آنها طعم های استانداردی مانند اسطوخودوس عسل و بالزامیک عسل توت فرنگی با فلفل سیاه را ارائه می دهند، اما منتخبی از طعم ها نیز وجود دارد که هر ماه می چرخند.

این راهنمای بهترین مکان‌ها برای غذا خوردن در پورتلند را برای دیدن بهترین غذاخوری‌های شهر بررسی کنید!

ذن خود را در باغ ژاپنی پورتلند دریافت کنید

این باغ 5.5 هکتاری یکی از اصیل‌ترین باغ‌های ژاپنی در خارج از ژاپن به حساب می‌آید و می‌توانید در مسیرهای پیاده‌روی زیبا، باغ‌های آرام و پل‌هایی که از دریاچه‌ها و نهرها عبور می‌کنند، بگردید.

حتی یک چایخانه در اینجا وجود دارد که می توانید در آن چای تازه بنوشید و لقمه های کوچکی مانند چیزکیک آدزوکی یا بستنی موچی بخورید.

حتماً زمان پذیرش و هزینه ها را از قبل بررسی کنید زیرا ممکن است تغییر کنند. همچنین می‌توانید باغ تست بین‌المللی گل رز را در همان نزدیکی ببینید که کاوش رایگان است.

در یکی از بیش از 500 کامیون غذای پورتلند غذا بخورید

بله شما آنرا درست خواندید! پورتلند بیش از 500 کامیون غذا دارد، بنابراین انتخاب کنید و غذای مورد علاقه بعدی خود را پیدا کنید.

چندین غلاف کامیون غذا در سرتاسر پورتلند وجود دارد، بنابراین می‌توانید بدون توجه به قسمتی از شهر که در آن هستید، یکی را پیدا کنید. بازار پروست در شمال پورتلند واقع شده است و خانه‌هایی مانند تخم مرغ سرخ شده I’m In Love است. .

در جنوب شرقی پورتلند، می‌توانید Cartlandia و Cartopia، دو تا از بزرگ‌ترین غلاف‌های کامیون حمل غذا در شهر را پیدا کنید. این دو تا دیروقت باز هستند و Cartopia به طور خاص مقصد مورد علاقه پست بار یا باشگاه است.

شما می توانید انواع مختلفی از غذا را در کامیون های مواد غذایی در پورتلند امتحان کنید!

آیا قبلاً به پورتلند رفته اید؟ چه چیزی به این برنامه سفر اضافه می کنید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *