دسته‌بندی نشده

بلموند ماسیمیلیانو پوگلیسی را به عنوان جنرال موتورز از هتل بزرگ تایمئو منصوب می کند

بلموند از انتصاب ماسیمیلیانو پوگلیسی به عنوان مدیر کل شرکت خبر داد هتل بزرگ تایمئو ، هتل بلموند ، تاورمینا در سیسیل پوگلیسی رسماً نقش جدید خود را دوشنبه ، 7 ژوئن 2021 آغاز کرد.

پوگلیسی ، ساکن سیسیلی ، در طول 22 سال مهمان نوازی مجلل خود سفرهای زیادی را تجربه کرده است. قبل از پیوستن به بلموند ، وی به عنوان مدیر کل The Vanderbilt ، Auberge Resorts Collection در نیوپورت ، RI خدمت می کرد. وی همچنین با مارک های معروف هتل های لوکس متعددی در انگلستان ، اسپانیا و ایالات متحده کار کرده است. دیگر تجربه های قبلی شامل وقت با کارلایل ، هتل Rosewood A ، Rosewood Castiglion del Bosco و InterContinental Dallas است. به گفته بلموند ، پوگلیسی تیم های خود را به طور مداوم به ایجاد تجارب میهمان سفارشی هدایت می کند ، که با نتایج عالی و موفقیت در طول زندگی حرفه ای خود ثابت می شود.

پوگلیسی در بیانیه مطبوعاتی گفت: ”من بسیار خوشحالم که به Belmond و گروه LVMH به عنوان مدیر کل گراند هتل تایمئو پیوستم. من از این فرصت استفاده کردم و با اشتیاق فراوان به سیسیل بازگشتم و مشتاقانه منتظر فصل 2021 و راه اندازی مجدد جهانگردی سیسیل و همچنین فرصت کمک به بازارهای جدید برای کشف جزیره زیبا هستیم. “

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

هتل بلموند واقع در تپه های تاورمینا و مشرف به ساحل شرقی سیسیل ، هتل بزرگ تایمئو ، مقصد انتخاب شخصیت های بین المللی مانند آدری هپبورن ، مارچلو ماسترویانی و الیزابت تیلور است. هتل گراند هتل تایمئو که در سال 1873 در مجاورت تئاتر یونان ساخته شده است ، برای باغها ، استخر پانوراما و تراس ادبی متمایز است ، جایی که مهمانان می توانند از مناظر کوه اتنا لذت ببرند و ضمن لذت بردن از غذاهای سیسیلی در رستوران Otto Geleng با ستاره میشلن.

مقالات مرتبط

بلموند از مجموعه تجارب فرهنگی در سراسر اروپا رونمایی می کند

Rocco Forte جدیدترین هتل خود را در سیسیل افتتاح می کند

Belmond Revamps Splendido Mare ، مجموعه هایی را برای آموزش اضافه می کند

Ballyfin Demesne اعلام جدید GM؛ بازگشایی املاک در 2 ژوئن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *