سفر لوکس

بلیط های بازار بین المللی هنرهای مردمی از 15 مه به فروش می رسند

بلیط برای مشهور جهان بازار بین المللی هنرهای مردمی (IFAM) فروش از 15 مه آغاز خواهد شد. با توجه به بیماری همه گیر COVID-19 ، مردم بلیط های زمان پذیرفته شده برای رویدادی را که از 7 ژوئیه – 11 ژوئیه 2021 و 14 ژوئیه – 18 ژوئیه 2021 برگزار می شود ، خریداری می کنند. IFAM در خارج از محل Milner برگزار می شود پلازا در تپه موزه در سانتافه. افراد می توانند بلیط ها را برای یک زمان مشخص خریداری کنند ، حداکثر در هر زمان حداکثر 200 مهمان حضور داشته باشند.

این گروه هنرمند 2021 شامل 164 هنرمند اصلی از 50 کشور است. 35 هنرمند برای اولین بار از 14 کشور جهان حضور خواهند داشت. مردم می توانند اقلام دست ساز را از جمله پارچه ، سفال ، جواهرات ، کیف پول ، بافندگی ، اسباب بازی ، شال و روسری ، مجسمه ، زنگ مسی ، سبد ، ظروف شیشه ای ، فرش و موکت ، لباس ، چاقو ، کمربند ، کیف پول ، سرامیک ، و خیلی بیشتر.

استوارت اشمن ، مدیرعامل ایفام ، گفت: “در حالی كه میزان حضور كمتر خواهد بود ، اما بازار بین المللی هنرهای مردمی امسال كمتر از سالهای گذشته تماشایی نخواهد بود.” “ما خوشحالیم که از هنرهای گسترده ای رونمایی می کنیم و از 35 هنرمند جدید در رویداد سالانه خود استقبال می کنیم.”

هر هفته مجموعه ای متفاوت از هنرمندان به نمایش در می آیند. افراد ممکن است در طول یک یا هر دو هفته بلیط های مربوط به زمان را خریداری کنند. پذیرش زودهنگام پرندگان از ساعت 7:30 تا 10 صبح هر دو پنجشنبه و بلیط های پذیرش زودرس پرندگان 85 دلار است. اسلات روزانه بازار از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر در دسترس خواهد بود ، بلیط های روزانه بازار 30 دلار است.

IFAM روشهای ایمنی COVID مفصلی را برای هنرمندان ، شرکت کنندگان ، کارمندان و داوطلبان ایجاد کرده است. استفاده از ماسک برای تمام جلسات IFAM ضروری است. فاصله اجتماعی در پیکربندی این رویداد تعبیه شده است و مواد ضد عفونی کننده و تمیز کردن دست به طور گسترده در دسترس است. برای به حداقل رساندن نقاط تماس ، این نیز اتفاقی بدون پول خواهد بود. طبق رهنمودهای فدرال ، همه هنرمندان باید قبل از سوار شدن به پروازهای بین المللی خود ، یک آزمایش COVID منفی داشته باشند. IFAM برای فعالیتهای خرده فروشی و رویدادها دارای گواهی ایمن در نیومکزیکو است و کارکنان در ارتباط با تغییرات روشهای ایمن COVID با مقامات شهری و ایالتی ارتباط نزدیک دارند.

علاوه بر بازار تابستان ، IFAM برنامه ها و رویدادهای متنوعی را در طول سال در نظر گرفته است. برای هنرمندان ، IFAM یک برنامه به روز Mentor-to-Market: Artist با محتوای گسترده و با کیفیت آموزش کسب و کار بصورت آنلاین تولید می کند. هنرمندان فرصتی برای یادگیری و تعامل با متخصصان صنعت و از یکدیگر با استفاده از مدل آموزشی همتا به همتا IFAM خواهند داشت.

IFAM همچنین فروشگاه IFAM را در سانتافه راه اندازی کرده است که در آن خریداران می توانند هنرهای دست ساز زیبا را به طور حضوری در طول سال خریداری کنند. IFAM در سال 2021 با یک مورد علاقه دائمی – بازار تعطیلات IFAM که گنجینه های هنری محلی خاص از ارج ترین هنرمندان IFAM را به نمایش می گذارد ، به پایان می رسد.

برای به روزرسانی و اطلاعات بیشتر در مورد IFAM ، سانتافه ، به اینجا مراجعه کنید www.folkartmarket.org.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *