سفر لوکس

به روز رسانی همه جانبه: خانه های ییلاقی بیش از حد آب | مشاور سفر لوکس

تصور کنید مالدیو یا تاهیتی و “خانه های ییلاقی بیش از حد آب” به ذهن خطور می کنند. اقامتگاههایی با بالاترین سطح از ساحل امتداد یافته و بالای آب ایستاده اند – تقریباً به اندازه یک هتل زیبا و رمانتیک. در واقع ، طبق گفته بسیاری از مشاوران مسافرتی که با آنها صحبت می کنیم ، خانه های ییلاقی بیش از حد آب از محبوب ترین درخواست ها از مشتریان است. خبر خوب این است که آمریکایی ها برای تجمل در این اقامتگاه ها نیازی به جت در سراسر جهان ندارند – آنها در کارائیب ، مکزیک ، بلیز و فراتر از آن ظاهر می شوند ، فقط چند ساعت با ایالات متحده فاصله دارند.

در اینجا مجموعه ای از مکانهای اقامتی بیش از حد آب وجود دارد که همگی در آمریکای شمالی یا مرکزی یافت می شوند و همه متعلق به هتل های فراگیر هستند.

شاید برخی از محبوب ترین خانه های ییلاقی بالای آب دریای کارائیب متعلق به Sandals Resorts باشد. سه ویژگی – صندل رویال کارائیب و صندل ساحل جنوبی در جامائیکا و صندل های گراند سنت لوسیان در سنت لوسیا – همه اقامتگاه های بدون آب را ارائه می دهند. خانه های ییلاقی صندل دارای پاسیوی گسترده با چوبه دارهایی است که بر روی آب معلق هستند ، دوش های فضای باز ، سکوهای شنا و وان های خیس کننده مستقل برای دو نفر. فضای داخلی کف شیشه ای را فراهم می کند ، به مهمانان اجازه می دهد اقیانوس را از ویلای خود تجربه کنند. همه خانه های ییلاقی با سرویس ساقی 24 ساعته ارائه می شوند. میهمانان همچنین با اتومبیل های لوکس شخصی ترانسفر شخصی به فرودگاه را دریافت می کنند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

خانه های ییلاقی واقع در Sandals South Coast ، در اینجا و پایین ، پاسیوهایی گسترده با جوراب هایی را که بر روی آب معلق هستند ، دارند. فضای داخلی کف شیشه ای را ارائه می دهد.

Sandals South Coast و Sandals Grande St. Lucian هر دو مکان اقامتی به سبک آب بیش از حد ارائه می دهند: خانه ییلاقی باتلر Over-the-Water Honeymoon. در صندلز رویال کارائیب ، دو گزینه وجود دارد: یک خانه ییلاقی ماه عسل باتلر جزیره ی آب شیرین و ویلا باتلر جزیره ی خصوصی آب بیش از حد با استخر بی نهایت (بالاترین محل اقامت). ویلای آخر با سایر امکانات ، به علاوه مزیت اضافی استخر غوطه وری اختصاصی خود ، ارائه می دهد.

اوج اوقات سال برای یکساله های بیش از حد آب صندلاس به طور معمول فوریه و مارس است ، اما این اقامتگاه ها در طول سال بسیار دنبال می شوند. مشاوران سفر معمولاً رزرو بنگالوهای بیش از حد آب و هوا را از یک سال و نیم قبل آغاز می کنند.

خوب ، چه خبر؟ از دسامبر سال 2019 ، صندل های رویال کارائیب ، واقع در خلیج مونتگو ، از تعداد زیادی پیشرفت شامل 3 رستوران جدید رونمایی کرده است: ادویه جات ترشی جات ، غذاهای مورد علاقه پان کارائیب را ارائه می دهند. کلوپ بمبئی ، غذاهای هندی را با غذاهایی مانند محبوب Butter Chicken و گزینه های گیاهی و گیاهی مانند Aloo Gobi ارائه می دهد. و La Tavola ، یک رستوران ایتالیایی به سبک خانوادگی. استخر جنوبی در سال 2020 با کابین های جدید با طرفداران و نورپردازی ، جکوزی جدید و فضای دوش بیرونی نوسازی شد. این استراحتگاه در ماه دسامبر 48 مکان اقامتی جدید را نیز افتتاح کرد: 12 سوئیت جدید كریستال لاگون Hideaway در سطح سطح باشگاههای جونیور با وانهایی با خلوص آرامش در پاسیو و 36 سوئیت جدید کریستال لاگون Hideaway جونیور با وانهای خیس آرامش در بالکن.

از Sandals South Coast ، استراحتگاه (همچنین در دسامبر سال 2020) برای اولین بار Swim-up Rondoval Suites خود را در امتداد یک استخر 17،040 فوت مربعی واقع کرد – به عنوان طولانی ترین استخر در نیمکره غربی شناخته می شود. میهمانان همچنین می توانند با دسترسی مستقیم به دو استخر شنای جدید ، دهکده هلندی 112 اتاقه به روز شده را انتخاب کنند. یک مکان عروسی مدرن نیز برای تزئین باغ در دهکده ایتالیایی استراحتگاه اضافه شده است.

بهتر است بدانید: Sandals تیم ویژه ای از مدیران توسعه مشاوران سفر ایجاد کرده است تا برای رزروها و درخواست های ویژه با مشاوران سفر همکاری کند. (همچنین درگاه رزرو آژانس مسافرتی وجود دارد که هفت ساعت در هفته در دسترس مشاوران است.) گفته شد ، مشاوران سفر باید با Tremaine Hart تماس بگیرند ([email protected]) ، یکی از مدیران تجارت صندل.

گزینه دیگر در دریای کارائیب ، گزینه است Royalton Antigua Resort & Spa. تنها یک سالن ییلاقی رئیس بیش از حد بزرگسالان فقط بزرگسالان در جزیره آنتیگوا هستند. این خانه های ییلاقی مجهز به امکانات رفاهی به روز شده و لمس شخصی از ترانسفر فرودگاهی خصوصی ، ورود به سیستم و خدمات ساقی به تجهیزات ماساژور غواصی ، “میکسولوژی غروب آفتاب” در تراس و کلاسهای تناسب اندام / یوگای شخصی است که بر روی عرشه خانه های بزرگ تدریس می شود. (برای آن دو نفر آخر ، حتماً حداقل یک روز قبل رزرو کنید.) میهمانانی که حداقل سه شب اقامت دارند ، یک شام عاشقانه رایگان نیز در یک خانه ی ییلاقی خود پذیرایی می کنند ، از جمله یک بطری شراب.

هر خانه ییلاقی زیر آب دارای یک استخر غوطه وری خصوصی ، یک بانوج ، یک تخت بزرگ ، یک اتاق نشیمن ، ورود اقیانوس از عرشه و یک کف شیشه برای تجربه اقیانوس از ویلای خود است. ما همچنین سرویس های بهداشتی Bvlgari و ضد آفتاب زیست تخریب پذیر (همیشه نکاتی برای پایداری!) را دوست داریم.

رئیس بزرگسالان Overwater Bungalows فقط بزرگسالان Royalton Antigua Resort & Spa ، اینجا و زیر ، اولین و تنها خانه های ییلاقی بیش از حد آب در جزیره آنتیگوا هستند.

هفته های پیرامون کریسمس و سال نو شلوغ ترین هفته است. رویالتون توصیه می کند حداقل پنج ماه قبل به رزرو یک اتاق ییلاقی رئیس بیش از حد آبگرم بپردازید. اگرچه در شلوغ ترین دوره های سفر ، غیر معمول نیست که میهمانان حداکثر یک سال قبل رزرو کنند – بنابراین اگر مسافرت در فصل جشن است ، آگاه باشید.

برای رزرو ، مشاوران سفر می توانند با کریگ مارشال تماس بگیرند ([email protected]) ، مدیر فروش تازه منصوب شده کارائیب شرقی ، یا خورخه اسپپئو ([email protected]) ، مدیر منطقه ای فروش ، کارائیب شرقی.

خوب است بدانید: Bungalows President Overwater در بخش Diamond Club هتل واقع در هتل استراحتگاه ، خدمات پیشرفته ، رستوران ها و بارهای اختصاصی à la carte و مناطق استخر و ساحل اختصاصی خود را ارائه می دهد. از جمله گزینه های ناهار خوری عبارتند از یک استیک خانه ، یک رستوران ایتالیایی ، یک رستوران و مشبک کارائیب ، برنجخانه و بوفه بین المللی.

نکته: با پرداخت هزینه اضافی ، یک غذاخوری سفره هفت سر آشپز وجود دارد.

همچنین اخبار بزرگی از این استراحتگاه وجود دارد: در ماه فوریه ، ماریوت اینترنشنال از طریق توافق نامه بلند مدت با بخش هتل Sunwing Travel Group ، Blue Diamond Resorts ، که دارای مجموعه ای از املاک تفریحی در سراسر کارائیب ، آمریکای مرکزی و مکزیک. این توافقنامه 19 استراحتگاه دارای امتیاز را فراهم می کند ، در مجموع نزدیک به 7000 اتاق به مجموعه ماریوت – از جمله آنها Royalton Antigua ، که به مجموعه Autograph خود می پیوندد.

به دلیل همکاری با ماریوت اینترنشنال هیچ تغییری انتظار نمی رود. با این حال ، رویالتون می گوید در حال برنامه ریزی برای افزایش تجارب منحصر به فرد ارائه شده در رئیس خانه بیش از حد خانه های ییلاقی است ، هم از نظر خدمات ارائه شده و هم از نظر امکانات رفاهی به مهمانان (هرچند هنوز در مورد زمان انتشار خبری نیست).

در مکزیک ریویرا مایا ، Palafitos در El Dorado Maroma بهترین گزینه شما است. این سوئیت ها که با سبک اصیل مکزیکی ترکیب شده اند ، یک تخت کینگ یا دو تخت دونفره ، بالکن یا تراس اختصاصی ، استخر اختصاصی و وان آبگرم داخلی و حمام مرمر با ظرفشویی های دوتایی ارائه می دهند. آنها در کنار ساحل ماروما واقع شده اند ، چند قدم از استخر نیمه خصوصی فاصله دارند.

نکته: مطمئن باشید که Elite Overwater Bungalows را بخواهید. آنها همان “استاندارد” یونگهای خانه بیش از حد Palafito Overwater هستند ، با این تفاوت که در انتهای اسکله قرار دارند و مکان دلخواهی را ارائه می دهند.

رئیس بزرگسالان فقط بزرگسالان Royalton Antigua Resort & Spa

شلوغ ترین زمان برای رفت و آمد مکرر نوامبر تا اواسط آوریل است (با اوج رسیدن در ماه مارس) ، به علاوه تعطیلات بزرگ ، بنابراین توصیه می کنیم برای قیمت گذاری بهتر و در دسترس بودن حداقل چهار ماه قبل رزرو کنید. هیچ تماس مستقیمی وجود ندارد با این حال ، مشاوران سفر می توانند از طریق میز مشاور مشاور سفر در محل با تیم تماس بگیرند [email protected] یا 1-888-908-0442.

آبگرم جدید Náay دارای بیش از 5000 فوت مربع است و از سنت های مایاها و تکنیک های مدرن الهام گرفته شده است. امکانات شامل 14 سوئیت درمانی شامل دو سوئیت عروس ، یک سالن زیبایی ، امکانات آب درمانی ، یک مرکز تناسب اندام با منطقه CrossFit و یک اتاق آرامش بخش است.

به دنبال الهام از آرامش هستید؟ تجربه درمان جامع ترکیبی از مزایای داروهای گیاهی سنتی مکزیک ، با رایحه درمانی و ماساژ است. این کار با یک اسکراب نمک دریا ، رزماری ، نعناع و بابونه و سپس ماسک سم زدایی آغاز می شود. با ماساژ آرامش بخش به پایان می رسد. ما همچنین مراسم تکیلا را دوست داریم (الدورادو ماروما می گوید: “تکیلا فقط برای نوشیدن نیست.” در درمان پوست از ترکیبی از عصاره تکیلا و خربزه استفاده می شود که سلول های مرده پوست را از بین می برد و گردش خون را بهبود می بخشد. این کار با یک بسته بندی سم زدایی از خاک رس سفید با عصاره آبی گاو و خربزه دنبال می شود و با ماساژ 30 دقیقه ای به پایان می رسد.

Palafitos در El Dorado Maroma ، اینجا و پایین ، دارای یک استخر بی نهایت ، چشم انداز بدون مانع از اقیانوس ، کف های زیر شیشه و یک ساقی اختصاصی است.

گزینه های F&B شامل کرایه کارائیب و مکزیک ، غذاهای آسیایی ، رستوران های پرو و ​​ایتالیایی ، یک کلوپ ساحلی با غذاهای بین المللی و موارد دیگر است. نکته: مهمانان همچنین می توانند یک شام عاشقانه را در ساحل درخواست کنند.

برای چیزی که شاید کمی “عجیب” تر باشد ، بلیز همچنین مجموعه ای از خانه های ییلاقی بیش از حد آب دارد. انتخاب ما خواهد بود کایو اسپنتو، یک جزیره خصوصی در نزدیکی سن پدرو. پیشنهاد می شود که میهمانان با پرواز در فرودگاه بین المللی فیلیپ SW گلدسون ، به خدمات شهر بلیز بپردازند. از آنجا ، آنها توسط یک نماینده تفریحی مورد استقبال قرار می گیرند ، جایی که آنها ممکن است سوار یک پرواز محلی به سان پدرو در Ambergris Caye شوند و پس از آن هفت دقیقه سوار قایق شوند. متناوباً ، آنها ممکن است مستقیماً به یک جزیره Cayo Espanto منتقل شوند.

هر یک از ویلاهای این استراحتگاه ، از جمله خانه ییلاقی بیش از حد آب (معروف به Casa Ventanas) ، شامل یک اسکله شخصی ، ساقی ، وعده های غذایی شخصی است که توسط آشپز جزیره (با استفاده از مواد اولیه محلی و تازه) ساخته شده است. – ورزشهای آبی غیر موتوری در جزیره و موارد دیگر.

توجه: فقط هفت مکان اقامتی در کل جزیره وجود دارد و فقط یکی از آنها “از یک خانه ییلاقی بیش از حد آب” است. Casa Ventanas دارای 1100 فوت مربع و یک اتاق خواب است که در انتهای یک اسکله خصوصی 150 فوت واقع شده است.

آیا می خواهید از خانه های ییلاقی خارج شوید و کمی در منطقه گشت بزنید؟ سفرهای اسنورکل ، گشت و گذار در قایق های تفریحی خصوصی و تورهای جنگلی همه می توانند ترتیب داده شوند. ماهیگیران ورزشی از این که این جزیره یک مکان محبوب ماهی استخوانی است ، ماهی شگفت انگیز لذت خواهند برد. از دیگر گونه های محبوب این گیاهان می توان به تارپون ، باراکودا ، ماهی طوطی و قورباغه اشاره کرد. از طریق ایمیل می توانید به تیم رزرواسیون برسید [email protected] یا از طریق تلفن با شماره تلفن 1-888-666-4282

نکته: شلوغ ترین زمان Cayo Espanto در فوریه تا ژوئن است. اگر تاریخ مشخصی در نظر داشته باشید که کسی در نظر داشته باشد که بدون هیچ انعطاف پذیری ، اقامت خود را ترجیح می دهد ، هتل متوسل توصیه می کند حداقل شش ماه زودتر از زمان خود را رزرو کنید.

پالافیتوس در الدورادو ماروما

ما دوست داریم که غذاخوری کاملاً سفارشی باشد: منویی جدید ، به سرپرستی سرآشپز پاتریک (فارغ التحصیل آکادمی آشپزی کالیفرنیا) ، هر روز بر اساس سلیقه شما ایجاد می شود ، براساس یک نظرسنجی که از شما خواسته می شود قبل از ورود به جزیره ، آن را پر کنید. . ناهارهای نمونه ممکن است شامل سالاد خرچنگ Barrier Reef با مثلث تورتیلا آرد ترد ، دسته گل آووکادو و گیاهان تازه یا سالاد سزار مرغ تند کلاسیک Cayo با کروتون و ورقه های نارگیل تزریق شده پنیر هلندی محلی و یک تراشه ماکارون باشد. برای شام ، فکر کنید فیله هامور محلی پوسته پوسته شده روی ذرت سیاه و سفید و له شده گیاه چنار پر از بیکن و سیر بو داده ، همه با سس خمیر جزیره ای یا گوشت خرد شده گوشت گوسفندی همراه با لوبیای سبز تفت داده شده و فر چغندر روی سیب زمینی لیونز که با یک سس پینوت تزریق شده گیلاس.

مقالات مرتبط

نکات داخلی: منحصر به فرد 20 ° 87 °

Advisors on the Road: The Reserve at Paradisus Playa del Carmen

گزارش مشاور: آتلیه Playa Mujeres

اولین نمایش های ریتز-کارلتون در ترکها و کایکوس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *