سفر لوکس

به یاد داشته باشید: ارنست آندره شرز ، Gstaad Palace GM ، رئیس LHW

هتلدار لوکس ارنست آندره شرز کاخ گشتاد در 13 ماه مه 2021 در 81 سالگی درگذشت ، پس از یک بیماری طولانی مدت درگذشت. شرز نقش بسزایی در استقرار داشت هتل های پیشرو جهان و او ریاست بر کاخ گشتاد از سال 1968 تا 2001 – قبل از اینکه آن را به پسرش آندره شروز تحویل دهد ، که میراث پدر خود را به عنوان مالک و مدیر کل نسل سوم ادامه می دهد.

“ما در حال عزاداری برای پدر خود هستیم ، و به طور گسترده تر نیز شخصی که به معنای واقعی کلمه برای میزبانی متولد شده است. پیام های تسلیت از گوشه و کنار جهان به ما رسیده است. به عنوان یک خانواده ، ما از این موضوع بسیار متأثر هستیم Andrea Scherz ، مدیر کل کاخ Gstaad ، در بیانیه ای گفت. “او شرز جالب بود – همیشه روحیه خوب ، همیشه حاضر ، همیشه یک قدم جلوتر. خدمت کردن برای او هم افتخار بود و هم علاقه. به عنوان یک الگوی ، او انتظار بسیاری از خودش و همه کارمندانش را داشت او مردی بود که از آینده نگری بسیار خوبی برخوردار بود و درک شهودی داشت که بندرت او را فرومایه می کرد. او یک عملگر ، یک مبارز و یک ارتباطی با استعداد بود. این همان چیزی است که بسیاری از همراهانش به من می گویند. ”

پسر هتلداران ارنست و سیلویا شرز-بزولا ، ارنست آندره شرز در سال 1939 در گشتاد متولد شد و تا حد زیادی در هتل بزرگ شد. وی پس از گذراندن دوره آموزش هتلداری در Ecole Hôtelière de Lausanne ، نقش های پی در پی را در م establishسسات برجسته به عهده گرفت و توسط آقاخان مشغول همکاری با شرکت گردشگری خود در Costa Esmeralda در ساردینیا شد. وی در سال 1968 به کاخ Gstaad بازگشت و در سال 1969 مدیریت هتل را از پدرش به عهده گرفت.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

ارنست آندره شرز موفق شد کاخ Gstaad را با حوادثی درگیر ستارگان جهانی مانند لیز تیلور ، ریچارد برتون و پیتر سلرز مورد توجه مطبوعات جهان قرار دهد. به ابتکار وی ، هتل از طریق توسعه زیرساخت های هتل به شکل فعلی نیز در آمد. این شامل ایجاد یک استخر سرپوشیده ، یک سونا و یک مرکز بهداشتی در سالهای 1969-70 ، و به دنبال آن باشگاه شبانه “GreenGo” در سال 1971 است. امروز ، این کلوپ هنوز هم دارای فضای داخلی اصلی است که توسط Teo Jakob طراحی شده است. در سال 1972 ، شرز با راه اندازی Fromagerie ، غذاخوری بسیار محبوب فوندوئه که در یک پناهگاه طلای جنگ جهانی دوم قرار داشت ، پیشگام غذا در مضمون بود. یکی دیگر از اجزای اصلی هتل ، اقامتگاه دو قصر برای بازدیدکنندگان طولانی مدت ، نیز توسط شرز تحریک شد. به دنبال یک مرحله برنامه ریزی 10 ساله پیچیده ، 21 آپارتمان اقامتگاه در آغاز فصل زمستان 1979-80 از اولین مهمانان خود استقبال کردند.

در سال 2001 ، شرز پس از 32 سال ریاست ، مدیریت كل هتل را به پسرش آندره واگذار كرد. سپس Palace AG در سال 2003 به یک شرکت هلدینگ خانوادگی تغییر یافت. تعهد شرز فراتر از درهای کاخ بود و وی در جهت پیشبرد اهداف Gstaad-Saanenland به عنوان یک مقصد توریستی و کل بخش هتل بسیار تلاش کرد. به عنوان بخشی از این کار ، وی از سال 1973 تا 1989 به عنوان رئیس هتل های برجسته جهان خدمت کرد. تحت هدایت وی ، کنسرسیوم هتل های لوکس از 70 به 220 موسسه در سطح جهان گسترش یافت.

آندریا شرز اضافه کرد: “تا کمی قبل از مرگ ، پدر من بیشتر روزها به کاخ می آمد تا با میهمانان ثابت و کارمندان ما گپ بزند. او مربی مهمی برای تمام خانواده قصر بود و همیشه به من احتیاج داشت که مشاوره داشته باشم.” .

داستان های مرتبط

Rancho Valencia Resort & Spa تحول آبگرم را اعلام می کند

تفریحگاه و آبگرم ماه کامل شرایتون مالدیو تسخیر جزیره را ارائه می دهد

Mandarin Oriental ، مراکز آبگرم مراکش و گزینه های خانواده

بورگو اگنازیا با تأکید بیشتر بر سلامتی مجدداً باز می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *