سفر لوکس

بوئینگ 737 مکس برای فعالیت مجدد توسط FAA پاکسازی شد

هواپیمای 737 مکس بوئینگ ممکن است به زودی با مسافران به آسمان برود ، زیرا اداره هواپیمایی فدرال (FAA) روز چهارشنبه حامل ها را پاک کرد تا قبل از بازگشت به سرویس ، گواهینامه های مناسب هواپیما را بگیرند. به دنبال دو تصادف مرگبار – در مارس 2019 توسط Ethiopian Airlines و در اکتبر 2018 توسط اندونزی Lion Aiر– هواپیمای 737 Max در سراسر جهان زمین گیر شد. در کل ، تمام 346 نفر از مسافران پرواز کشته شدند.

استیو دیکسون ، مدیر FAA ، حکم مجازات اضطراری خود را لغو کرد، که در تاریخ 13 مارس 2019 ، بر روی هواپیماهای بوئینگ 737-8 و 737-9 صادر شده است. این بدان معناست که بوئینگ اکنون پس از عبور از شرایط تعیین شده ، قادر است هواپیمای خود را به کار گیرد. در این دستور ، دیكسون گفت ، “FAA تشخیص داد كه حوادث Lion Air و Ethiopian Airlines یك علت مشترك دارند ، یك وضعیت ناامن را كه در این محصول وجود داشت شناسایی كرد و احتمالاً در سایر محصولات از همان نوع نیز وجود داشت یا توسعه می یافت ، و رسیدگی به وضعیت ناامن را آغاز کرد. “

مجله نیویورک تایمز گزارش می دهد که محققان مشکلات مربوط به نقص مهندسی ، سو mis مدیریت و عدم نظارت فدرال را یافته اند. ریشه مشکلات MCAS بود ، نرم افزاری که به منظور فشار دادن خودکار بینی هواپیما در موقعیت های خاص طراحی شده بود. از این به عنوان دلیل هر دو تصادف نام برده شده است.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

FAA تعیین کرد که تغییرات بوئینگ در MCAS ، آموزش خدمه پرواز و طراحی هواپیمای هواپیما “به طور موثر” نگرانی های ایمنی آن را کاهش می دهد. خود دیكسون در ماه سپتامبر با هواپیما پرواز كرد و بروزرسانی ها را تأیید كرد.

FAA دستورالعمل مربوط به قابلیت پرواز را صادر کرده و اکنون بوئینگ باید به دنبال گواهینامه های مناسب برای پاسخگویی به این شرایط باشد. دستورالعمل ممنوعیت اضطراری دیگر در مورد هر بوئینگ 737 مکس که گواهینامه های قابلیت پرواز FAA را بر اساس طرح های اصلاح شده دریافت می کند ، اعمال نخواهد شد. شرکت های هواپیمایی خارجی مجبور نیستند به دنبال این گواهینامه ها بروند اما FAA خاطرنشان می کند که محدودیت آنها در حریم هوایی ایالات متحده محدود خواهد شد – اگرچه انتظار می رود سایر مقررات نظارتی در سراسر جهان نیز این الگو را دنبال کنند.

علاوه بر این ، قبل از بازگشت هواپیماهای بوئینگ 737-8 و 737-9 به اپراتورها ، اپراتورها باید سایر شرایط قابل اجرا مانند تکمیل آموزش جدید برای خلبانان و انجام فعالیت های نگهداری را نیز داشته باشند. هنوز ماه ها طول می کشد تا هواپیما به خدمات برگردد زیرا همه به روزرسانی ها ، آموزش ها و موارد دیگر توسط حامل های مختلف انجام می شود.

این مقاله در اصل در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

خطوط هوایی اتحاد مسیر جدید اسرائیل را آغاز می کند

Execs سفر پس از آزمایشات از مجوز سلامت دیجیتال جدید پشتیبانی می کنند

Emirates دوباره طراحی تجربه امضا را انجام می دهد

شرکت حمل و نقل هوایی Tradewind با هتل ها ، ویلا های St. Barth

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *