سفرهای دریایی

بیابان سافاری ها و صحرای سفید سفرهای بی نظیری را معرفی می کنند

سافاری های بیابان و صحرای سفید گرد هم آمده اند تا مجموعه ای از برنامه های سفر مشترک را که بهترین آفریقا و قطب جنوب را برجسته می کند ، طراحی کنند. از طریق این مشارکت ، مهمانان مشترک شرکت ها از تجربیات “هیجان انگیز” لذت می برند ، که برای برجسته کردن بهترین چیزهایی که Wilderness Safaris و صحرای سفید ارائه می دهند ، طراحی شده است. دو برنامه سفر اول قرار است در نوامبر و دسامبر 2021 انجام شود.

اولین برنامه سفر ، “مناظر افسانه ای: قطب جنوب و بوتسوانا” ، یک سفر 15 روزه است که از 22 نوامبر تا 6 دسامبر انجام می شود و نقاط برجسته کیپ تاون ، قطب جنوب و بوتسوانا را بررسی می کند. پس از دو شب اقامت در هتل کیپ گریس ، حداکثر 12 مهمان با یک جت خصوصی به کمپ جدید Wolf’s Fang در صحرای سفید می روند.

در طول چهار شب اقامت ، مهمانان دو ساعت و نیم پرواز به سمت خلیج آتکا خواهند داشت ، جایی که یکی از دیدنی ترین و کم بازدیدترین رویدادهای حیات وحش طبیعت را تجربه می کنند: تولد جوجه های پنگوئن امپراتور. مهمانان دسترسی انحصاری به خلیج آتکا دارند تا ببینند جوجه های بچه برای اولین بار از پای والدین خود خارج می شوند. علاوه بر این ، آنها می توانند در فعالیت های مختلفی شرکت کنند ، از جمله پیاده روی از طریق امواج یخ ، کاوش در غارهای کریستال و کاوش در تونل های یخ ، همراه با راهنماهای کویر سفید.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

مثل این داستان؟ در Dossier مشترک شوید

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor که مقاصد منحصر به فرد و اخبار محصول را برای مسافران مرفه پوشش می دهد. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

سپس مهمانان با همان هواپیمای خصوصی به مدت دو شب به کیپ تاون باز می گردند تا دوباره جمع شوند و در حالی که توسط راهنمای سفرهای خصوصی Wilderness Safaris تحت مراقبت قرار می گیرند ، دوباره استراحت کنند. مرحله ماجراجویی بوتسوانا در دلتای اوکاوانگو آغاز می شود-یکی از مناطق متراکم حیات وحش و فوق العاده در آفریقا. محل اقامت شامل سه شب در کمپ دشتی Vumbura Plains معاصر Wilderness Safaris خواهد بود ، قبل از پرواز به رزرو حیات وحش Linyanti به مدت سه شب در دوما تاوی تازه بازسازی شده.

از رانندگی های هدایت شده و سفرهای موکورو (قایق حفر شده) در دلتا ، تا پیاده روی های تفریحی و رانندگی در Linyanti ، مهمانان این فرصت را خواهند داشت تا طیف وسیعی از دیدارهای حیات وحش را تجربه کنند ، در حالی که توسط عکاسی خصوصی متخصص Wilderness Safaris میزبانی می شود. راهنمای سفر خود در بوتسوانا

دومین سفر 19 روزه “ماجراجویی صحرای وحشی: قطب جنوب و نامیبیا” ، مهمانان را از جنوبی ترین نقطه زمین به بیابان های نامیبیا می برد. این برنامه که قرار است از 27 دسامبر 2021 تا 14 ژانویه 2022 برگزار شود ، از فرم مشابهی پیروی می کند ، البته با یک اقامت طولانی تر و شش شب در Wang’s Fang Camp تا امکان یک شبگردی با هواپیما به قطب جنوب را فراهم کند ، یعنی سالانه کمتر از 800 نفر از آن بازدید می کنند.

علاوه بر ایستادن در قعر جهان ، مهمانان از همان تجربه و فعالیت های پنگوئن ها در برنامه سفر فوق لذت خواهند برد. سپس مهمانان برای اقامت کوتاه و دوشبهای کی و تاون در One & Only قبل از پرواز به نامیبیا به کویپ تاون باز می گردند تا از نقاط دیدنی صحرای نامیب و مناظر چشمگیر تپه های شنی Sossusvlei هنگام اقامت در کولالا کوچک تازه بازسازی شده Wilderness Safaris دیدن کنند. سپس مهمانان به شمال غربی نامیبیا پرواز می کنند تا سفری را در اردوگاه ساحلی اسکلت Hoanib تجربه کنند و از حیات وحش اقتباس شده از بیابان دره Hoanib عکاسی کنند و سرانجام در Serra Cafema برای بازدید از مردم Himba به پایان می رسند.

مقالات مرتبط

Wilderness Safaris دو اردوگاه بازسازی شده در بوتسوانا باز می کند

andBeyond از برنامه های یکبار مصرف با محوریت حفاظت رونمایی می کند

اولین سفرهای Ponant ، Smithsonian در سفرهای زمستانی 2022

Ker & Downey Africa DMC رد پای خود را گسترش می دهد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *