دسته‌بندی نشده

تاریخ روم و موارد دیگر در نیمس ، فرانسه

نیمس که در مرکز فرانسه و در مجاورت پرووانس واقع شده است ، شهری کوچک است که دارای گنجینه های فراوانی برای کاوش و همچنان در خارج از مسیر مورد بازدید بازدیدکنندگان آمریکایی قرار دارد. ریشه های باستانی نیمس به رومی ها برمی گردد که در 28 سال قبل از میلاد مسیح در این شهر ساکن شدند. این شهر با 55000 نفر جمعیت به مرکز اصلی امپراتوری روم تبدیل شد. بسیاری از بناهای برجسته مربوط به دوره روم هنوز پابرجا هستند ، از جمله یک عرصه و یک معبد ، که شهر آنها را حفظ و مرمت کرده است.

بیشتر بقایای رومی ها در محله قدیمی در قسمت مرکزی شهر واقع شده است ، که جمع و جور است و با پیاده روی به راحتی قابل دسترسی است. نیمس همچنین دارای علائم و نقشه هایی است که به راحتی از جاذبه ها دنبال می شود.

جاذبه اصلی دوران رومی ها Nimes Arena است که در سال 70 میلادی ، نزدیک به زمان کولیسئوم ساخته شده و تقریباً معماری یکسانی دارد. این عرصه بی عیب و نقص ترمیم شده است ، امروزه یکی از بهترین ساختارهای حفظ شده در جهان است و هنوز هم برای رویدادهای عمومی استفاده می شود. این پارک با ابعاد 110 یارد و 145 فوت طول دارای 60 بازی است و در گذشته جمعیتی بالغ بر 24000 نفر را در خود جای داده است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

از آنجا که این عرصه می تواند مخاطبان زیادی را در خود جای دهد ، برای تماشای نمایش های بزرگ مانند کنسرت های پاپ و راک و مبارزات و رقابت های گلادیاتور به صحنه می رود. گاوبازی ها به طور منظم در فصل بهار و تابستان در صحنه برگزار می شوند.

دو نمایشگاه نیز وجود دارد: “محوطه های گلادیاتور” که در آن سلاح ها ، لباس ها و سایر مصنوعات مورد استفاده در جنگ های گلادیاتور به همراه سه فیلم کوتاه که آموزش گلادیاتورها و روش های جنگ را نشان می دهد ، در این صحنه قابل مشاهده است. و “The Bullfight Gallery” ، که مجموعه ای از لباس های ماتادور ، اسناد ، برنامه ها ، پوسترها و سایر موارد مرتبط را به نمایش می گذارد.

سازه مهم دیگر رومی Maison Carrée است ، معبدی برجسته پنج طبقه از قرن اول. معبد مستطیل شکل از چهار طرف با ستون های کلاسیک رومی احاطه شده است و نمونه ای عالی از معماری ویترووی است. Maison Carrée بین سالهای 2008 و 2011 بازسازی شد. سنگ آهک پوشیده از دوده تمیز شد و اکنون زیبایی طبیعی سنگ را به نمایش می گذارد. در داخل معبد ، یک ویدیوی آموزنده و 25 دقیقه ای ، تاریخ ، ساختمان و معماری را با جزئیات توضیح می دهد.

در آن سوی خیابان Carre d’Art مکمل ، یک موزه و کتابخانه هنر مدرن است که توسط معمار بریتانیایی سر نورمن فاستر طراحی و در سال 1993 راه اندازی شده است.

موزه روم یک مرکز و موزه تازه افتتاح شده برای آثار رومی است. این موزه که در فاصله ایده آلی از صحنه قرار دارد ، بیش از 5000 مورد از جمله مجسمه ها ، ستون های باستانی ، سفال و سرامیک ، مجسمه ها و موزاییک ها را به نمایش می گذارد. این مجموعه 25 قرن طول می کشد و دوره های پیش از روم ، روم و قرون وسطی را با 65 ایستگاه تعاملی و چندرسانه ای پوشش می دهد. با یک آسانسور به تراس پشت بام در طبقه آخر بروید و یک منظره فوق العاده و 360 درجه را به همراه نقشه ای از بناهای تاریخی مهم در افق نیمس مشاهده کنید. پشت موزه یک باغ سه طبقه و منظره دیده می شود که دوره های گیاهان ، گل ها و گیاهان قبل از روم ، روم و پس از روم را به نمایش می گذارد.

از دوره روم تا قرن 18 به سرعت پیش بروید و ژاردینس دی لا فونتین را کشف کنید. پارک و باغ 37 هکتاری ، یکی از اولین باغهایی که در سال 1745 برای عموم مردم افتتاح شد ، دارای عناصر نئو کلاسیک ، از جمله مجسمه های یادبود ، پلکان های سنگی بلند ، گلدان های مرمر ، کروبی های سنگی و ردیف های طولانی نرده ها. در زیر قسمت هایی از پارک ، نهرهایی از آب وجود دارد که چشمه های اصلی زمان روم بودند. یک باغ سرسبز مدیترانه ای با درختان سرو ، کاج و بلوط همراه با غارها ، یک باغ صخره ای و یک چشمه احاطه شده با گیاهان آبزی پوشانده شده است. دو سازه مربوط به دوره رومی نیز تور مگن است ، یک برج سنگی 52 فوتی ، که تنها بازمانده برج های رومی است. و معبد دیانا ، از قرن اول.

Maison Carrée ، یک معبد برجسته رومی نه طبقه بلند از قرن اول

مقصد ارزشمندی که 30 دقیقه با نیمس فاصله دارد ، پونت دو گارد است که یک پل قنات قرن اول بود که بر روی رودخانه گاردون ساخته شده بود تا آب را به نیمس که 31 مایل دورتر است ارسال کند. Pont du Garde که از میراث جهانی یونسکو و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری فرانسه محافظت می شود ، یک شاهکار معماری آن زمان بود ، با 52 طاق نمایی یکنواخت و بیش از سه سطح با ارتفاع 161 فوت. این هواپیما توانست 10 هزار گالن آب برای تأمین خانه ها ، چشمه ها و حمام های نیمس آب حمل کند.

نکته برجسته سفر ما اقامت در هتل بود فرمانده، تنها ملک پنج ستاره در نیمس. L’Imperator که یک جواهر Art Deco است و در دهه 1930 ساخته شد مخفیگاهی برای مهمانان مشهوری مانند آوا گاردنر ، ارنست همینگوی و پابلو پیکاسو بود. این هتل اخیراً توسط گروه Maison Albar Group ، یک شرکت خانوادگی نسل چهارم ، که در املاک پنج ستاره در سراسر فرانسه ، پرتغال و چین تخصص دارد ، خریداری شده است.

این هتل دو سال پیش از نوک انگشتان پا اصلاح شده و نتایج فوق العاده است. هر عنصر هتل کاملاً فکر شده و زیبا طراحی شده است. اگرچه دکوراسیون معاصر است ، اما این طرح شامل برخی از آثار هنری دکو از گذشته است. آسانسور اصلی قفس مانند بازسازی شده و مرکز اصلی لابی است که کاناپه های مخمل تراشی و صفحه های مدور شیشه رنگی از سقف آویزان است.

اتاق لوکس ما جادار بود ، با یک تخت به اندازه ملکه ، یک میز با یک صندلی چوبی راحت و یک فرش منطقه ای با الهام از آرت دکو ، با تنهایی خاموش از آبی ، طلایی و صورتی. حمام اختصاص یافته از مرمر علاوه بر وان ، دارای یک اتاق دوش جداگانه با دوش باران است و محصولات حمام و بدن از Codage ، یک مارک لوکس پوست و اسپا فرانسوی است. از دیگر امکانات این هتل می توان به کتری چای و دستگاه نسپرسو ، روپوش تری و دمپایی و تلویزیون صفحه تخت اشاره کرد. علاوه بر دسته های لوکس ، اجرایی ، اتاق های سوئیت و اتاق کامل ، آپارتمان های شخصی یک تا چهار خوابه برای خانواده ها و گروه ها در دو ساختمان مجزا واقع شده است که شامل آشپزخانه کامل و تراس خصوصی نیز می باشد.

بعد از ورود به سیستم ، در یک باغ وسیع و تراس بیرون از باغ احاطه شده و نوشیدنی نوشیدیم. آبگرم Codage ماساژ ، صورت را با توجه به نوع پوست ، و لایه برداری پوست ، حمام سونا و بخار و استخر گرم در محیط داخلی ارائه می دهد. یک استخر روباز آب شیرین نیز وجود دارد.

استاد آشپز پاریسی پیر گگنیر ، که 16 ستاره میشلن باورنکردنی را در امپراتوری آشپزی خود جمع کرده است ، سرآشپز اجرایی دو رستوران هتل است.

در L’Imperator آسانسور اصلی قفس مانند بازسازی شده و مرکز لابی است.

رستوران غذای عالی ، دونده ، چهار شب در هفته برای شام و دو روز در هفته برای ناهار باز است ، با دو منوی مزه دار با شش دوره با 160 یورو (195 دلار) و نه دوره با قیمت 205 یورو (250 دلار).

رستوران معمولی تر در منطقه لابی و تراس بیرونی ، L’Impe یک شیرینی فروشی است که توسط سرآشپز Nicolas Fontaine تحت نظارت Pierre Gagnaire نظارت می شود. فونتین بومی نیمس است و غذاهایی را تهیه می کند که با مواد اولیه محلی پرووانس و نواحی کامارگو در نزدیکی آن تهیه شده اند.

ما واحه آرام L’Imperator را آنقدر دوست داشتیم که تقریباً نمی خواستیم آنجا را ترک کنیم. برای سوالات ، رزروهای ایمیل در [email protected]

نیمس از ایستگاه Gare de Lyon در پاریس سه ساعت با قطار فاصله دارد ، اما اطمینان حاصل کنید که هنگام خرید بلیط خود ، ایستگاه Nimes و نه Pont du Garde را انتخاب کنید. نیمس بالاترین دما در فرانسه را در تابستان دارد و تا اواسط دهه 90 فارنهایت افزایش می یابد ، بنابراین پیشنهاد می کنیم در ماه های مارس ، آوریل ، سپتامبر ، اکتبر و نوامبر بازدید کنید.

مربوط

گنجینه های رومی در نیمس

سهام Cheval Blanc Paris جزئیات بیشتر پیش از افتتاح 7 سپتامبر

Pierre Gagnaire از رستوران در L’Imperator در Nîmes رونمایی کرد

Airelles Opens Hotel در Château de Versailles

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *