تورها

تعطیلات محل سکونت؟ لندن در “Cruella” جدید دیزنی می درخشد

ممکن است در فیلم لایو اکشن جدید دیزنی “کرولا” یک بازیگر پر ستاره حضور داشته باشد اما از نظر ما ستاره واقعی نمایش لندن است. خلاصه داستان این فیلم ، پیش درآمد انیمیشن “صد و یک دالمیشی” است که در صحنه پانک نمادین دهه 1970 لندن تنظیم شده است ، منشا شرور تشنه سبک Cruella de Vil را توضیح می دهد. اما استون جوان کرولا با استعداد است – در آن زمان به عنوان استلا شناخته می شود – و بازیگر بریتانیایی اما تامپسون ، به عنوان بارونس فون هلمن ، سلطنتی مد.

لندن خود بسیاری از صحنه ها را می دزدد – 40 عکسبرداری از مکان های مختلف ، بیشتر در پایتخت و چند صحنه در برکشایر بود. از آنجا که داستان در دهه 1970 اتفاق می افتد ، برخی از زمینه ها با CGI تغییر داده شده اند تا برخی از تغییرات 50 سال گذشته را پاک کنند ، اما قابل شناسایی هستند و شما را مشتاق دیدار می کند. ما شما را از طریق نقاط مهم فیلم راهنمایی می کنیم و پیشنهادات اقامت و غذا را در این نزدیکی ارائه می دهید.

سبک لوکس در آزادی

اولین فروشگاه معروف سوهو است ، آزادی– یک مغازه به قدری جدایی ناپذیر از داستان است که به صورت سه بعدی اسکن و در یک ماکت دقیق فیلمبرداری شد! اینجاست که استلا برای اولین بار در دنیای مد بالا غرق می شود و تحت تأثیر گورو سبک بارونس فون هلمن قرار می گیرد. واقعیت جالب: در سال 1875 ، امروزی تأسیس شد آزادی در سال 1924 افتتاح شد و با استفاده از الوارهای دو ناو جنگی قرن نوزدهم ساخته شد و نمای بیرونی به سبک تودور را قرض داد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

آزادی لندن // عکس از بن پیپ عکس

ماندن: لانگهام، در Marylebone شیک واقع در شمال سیرک آکسفورد ، شما را در موقعیت ایده آل برای خرید قرار می دهد. یا ، انتخاب جذابیت کنید هتل کافه رویالجایی که در دهه 1970 دیوید بووی و میک جاگر واقعاً در آنجا گشت می زدند. آن در خیابان رجنت است ، درست در پایین خیابان لیبرتی.

بخور دو رستوران نمایشی با لیبرتی فاصله دارند طرح لندن با گالری صورتی مناسب اینستاگرام برای چای بعد از ظهر یا Art Deco باب باب ریکارد، جایی که هر غرفه روکش چرمی آبی استیل دکمه ای برای فشار دادن شامپاین دارد (مهمانان زیر 15 سال مجاز نیستند).

Delights Delights در جاده Portobello

در مرحله بعد ، با سفر به ناتینگ هیل ، مسیر Estella را دنبال کنید جاده پورتوبلو– خانه در یکی از بزرگترین بازارهای عتیقه جات جهان. به طول نیم مایل ، به دلیل ردیف های مد بی نظیر و جواهرات دست دوم شناخته شده است.

ماندن: کارخانه تقطیر، یک کارخانه تولید مشروب فروشی جین ، که در آن می توانید جین خود را در زیرزمین تهیه کنید ، دارای چند اتاق مخمل خواب دار مشرف به Portobello است. یا برای رفتن به یک هتل بوتیک مورد علاقه ، فقط به آن طرف هاید پارک بروید ، نقطه عطف، زیرا می دانید کرولا “سوئد نامرد ترسو” با منظره کاخ کنزینگتون را انتخاب می کند.

کلوچه های وگان در The Tin Shed

بخور با محلی های شناخته شده در یک بلوک دورتر از جاده نمادین All Saints در مخلوط شوید قلع ریخته برای قهوه یا برانچ (نکته داخلی: آنها بهترین کوکی های گیاهی لندن را دارند!) یا برای شام و نوشیدنی ، به یک طبقه چند طبقه مرسوم بروید طلا در جاده Portobello برای آب دهان کرایه ایتالیا و یک صحنه بار شیک.

جاده پادشاهان

کسانی که می خواهند قدم به اوج شکوفایی جنبش پانک لندن بردارند می توانند از 430 Kings Road دیدن کنند. در دهه 1970 ، ویوین وست وود – منبع الهام شخصیت استلا – در اینجا مغازه ای افتتاح کرد که زیبایی شناسی آن دوران را تعریف می کرد.

ماندن: دو گزینه مجلل در میدان برگ سبز کادوگان ، که اخیراً دوباره انجام شده است برج کارلتون جمیرا، با استخر عظیم و آبگرم پشت بام یا ظرافت عالی برای استراحت است کادوگان ، هتل بلموند که یکی از اتاقهای چای مورد علاقه ما در لندن را دارد.

کادوگان ، هتل بلموند

بخورید: فقط چند بلوک از 430 Kings Road یک کافه شیک در طول روز است پرنده ابی؛ زمانی که یک مجموعه گاراژ Art Deco بود ، اکنون می توانید با ست چلسی از نیش خوردن Meditteranian لذت ببرید.

سبک سلطنتی در وست مینستر

بازدیدکنندگان همچنین می توانند از دنیای سلطنتی بارونس فون هلمن در وست مینستر نمونه بگیرند ، زیرا نمای بیرونی “خانه بارونس” در نزدیکی مرکز خرید در لندن شلیک شد. این مسیر تشریفاتی سلطنتی ، کاخ باکینگهام به میدان ترافالگار را بهم متصل می کند ، برای تحسین ، ساختمانهای عجیب و غریب را ترک می کند.

هتل و اقامتگاه های آتنایوم

ماندن: از میان سه مورد دلخواه که پارکهای سلطنتی را احاطه کرده اند ، آتنا در بالای پارک سبز ، روبنس در قصر که به معنای واقعی کلمه به دروازه پشت ملکه نگاه می کند ، و لانزبورو در محل اتصال هاید پارک نبش.

بخور برای طرفداران واقعی فیلم ، شما باید از آن نمونه بگیرید چای بعدازظهر با مضمون کرولا در The Lanesborough، که به عنوان “یک جشن شیک از مد و عصیان ، با ترکیب تخصص سنتی شیرینی پزی با زیبایی شناسی غیر منتظره و مدرن کاملاً قابل مشاهده و” کمی دیوانه “- درست مثل خود کرولا ،” معرفی می شود ، که اکنون از 4 آگوست ادامه دارد ، 2021

طرح های بزرگ در کالج نیروی دریایی سلطنتی قدیمی

بازدیدکنندگانی که می خواهند ببینند صحنه فرش قرمز متوقف کننده نمایش کرولا کجا فیلمبرداری شده است می توانند مکان را کشف کنند کالج دریایی سلطنتی قدیمی. ستون های باروک و برج های برج این بنا که در کنار رود تیمز در قلب میراث جهانی Maritime Greenwich یونسکو قرار دارد ، طعمی از تاریخ بزرگ لندن را ارائه می دهند. معماری غنی با فضای داخلی به همان اندازه خیره کننده ، از جمله تالار نقاشی و نمازخانه تاریخی منعکس شده است. (علاقه مندان به فیلم همچنین ممکن است این سایت را از سایر نام های معروف ، از جمله “شرلوک هلمز” ، فیلم جیمز باند “Skyfall” و سریال Netflix “The Crown” تشخیص دهند).

ماندن: براق قاره بین الملل لندن – O2 در یک برج شیشه ای مشرف به گنبد The O2 Arena و Thames نشسته است. بازگشایی در 23 ژوئن ، این بهترین انتخاب برای نوازندگان ، مشاهیر و ستارگان ورزشی است که در یکی از بزرگترین مکانهای لندن اجرا می کنند.

بخور محلی-مورد علاقه تپه ترکیبی از طعم های لاتین و مدیترانه است و در نزدیکی پارک های گرینویچ است. یا ، برای رزق و روزی خالص انگلیسی ، هپس سوسیس برای یک “سارنی” کلاسیک قابل ضرب نیست.

باغ های تاریخی در Englefield House and Estate ، برکشایر

Englefield House and Estate

جادوی کرولا در شهرستان برکشایر ، محل اقامت سلطنتی قلعه ویندزور نیز به تصویر کشیده شد – و اگر برای ملکه به اندازه کافی خوب باشد ، برای بارونس فون هلمن نیز به اندازه کافی خوب است! عمارت خیره کننده الیزابیتی از خانه Englefield به عنوان نمای بیرونی خانه بارونس ، هلمن هال استفاده شد. اگرچه این عمارت خود خصوصی است ، اما بازدیدکنندگان می توانند در مناطق بی عیب و نقص پرسه بزنند باغهای انگلفیلد، که بیش از 400 سال قدمت دارد. هر دوشنبه باز ، طرفداران کرولا می توانند منتظر تراس ، شکوفه های پر جنب و جوش و جنگل های باستانی واقع در پشت خانه بزرگ بارونس باشند.

ماندن: از آنجایی که Englefield با لندن حدود یک ساعت و 10 دقیقه رانندگی فاصله دارد ، پیشنهاد می کنیم یک سفر یا فرار از کشور را برای یک یا دو شب ترکیب کنید. برای آرامش ، سخت است که خیره کننده را برآورده کنیم جزیره میمون، در یک جزیره خصوصی در وسط تیمز در بری ، یا به همان اندازه زیبا پارک کوورث در Ascot – بخشی از مجموعه Dorchester. در دومی ، شما اغلب می توانید بازی سلطنتی را در تابستان با چوگان بازی کنید. فاصله هر دو با لندن و خانه انگلفیلد 40 دقیقه است.

بخورید: در هیچ یک از این دو هتل گرسنه نخواهید ماند ، اما ممکن است بخواهید در دهکده شیک و بری Bri واقع در دو رستوران سه ستاره میشلن ، معروف Heston Blumental ، گام بردارید. اردک چاق، و آلن روکس مسافرخانه Waterside، که از سال 1985 تاکنون سه ستاره میشلن را در اختیار داشته است.

مقالات مرتبط

Bridgerton پشت صحنه: مکان های فیلم که می توانید بازدید کنید

45 پارک لین اولین فضای سلامتی را آغاز می کند

نگاه اول: 139 میلیون دلار بازسازی برج کارلتون جمیرا

Rosewood جزئیات مالکیت دوم لندن را به اشتراک می گذارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *