سفر لوکس

تفریحگاه و آبگرم کامل ماه شرایتون مالدیو تسخیر جزیره را ارائه می دهد

مسافرانی که می خواهند از شلوغی شهر فرار کنند اکنون می توانند آن عقب نشینی از راه دور را یک قدم جلوتر بردارند. Resort & Spa Full Moon شرایتون مالدیو اقدام به تصاحب جزیره اختصاصی اختصاصی کرده است و آماده است تا به هواپیماهای هواپیمابر و میهمانان خود مخفیگاهی در مالدیو با شروع 130،000 دلار در هر شب با حداقل سه شب اقامت ارائه دهد.

خرید جزیره کلیدهای جزیره Furanafushi را به مهمانان ارائه می دهد. مهمانان نه تنها به جزیره 115 جریب دسترسی منحصر به فرد می رسند ، بلکه با داشتن بیشتر سواحل ماسه سفید ، فضا ، تجربه تخریب هوا و ورزش های آبی ، راحتی بیشتری نیز به دست می آورند.

مهمانان می توانند 176 ویلا از جمله سوئیت آب مجلل دو اتاقه را تحویل بگیرند. این بزرگترین ویلای زیر آب این جزیره می تواند تا چهار خواب داشته باشد و از همه بهتر ، در دو غرفه پخش شده است ، بنابراین حتی نزدیکترین دوستان و خانواده می توانند حداکثر حریم خصوصی را داشته باشند. ویلا استخر اوشن دارای یک استخر دامان ، بانوج و پارک عرشه در فضای باز در میان یک باغ خصوصی است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان شما در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

پس از ورود به فرودگاه بین المللی ولانا در ماله ، نماینده استراحتگاه با استقبال و همراهی از میهمانان ، سفر 15 دقیقه ای قایق تندرو و دیدنی خود را برای رسیدن به استراحتگاه ادامه می دهد. در اختیار گرفتن این جزیره تا 352 مهمان پذیرایی می کند ، از جمله حمل و نقل رفت و برگشت از / به فرودگاه ، صبحانه روزانه ، اعتبار روزانه 150 دلار برای هر نفر که در تمام رستوران ها و بارهای رفت و آمد مکرر معتبر است و 20 درصد تخفیف در خدمات آبگرم در Shine Spa برای شرایتون. مظهر خرید انحصاری ، استفاده نامحدود از Jalsaa است – یک مکان خصوصی چند وجهی با باغ اختصاصی و استخر روباز ، ایده آل ترین برای میزبانی از پذیرایی های کوکتل یا شام های جشن.

هتل Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa دارای هفت رستوران و بار است. علاوه بر مجموعه گسترده ای از گزینه های ناهار خوری ، امکانات رفاهی شامل 24 ساعته تناسب اندام Sheraton و Shine Spa برای Sheraton ، واقع در میان یک باغ گرمسیری و سرسبز رو به اقیانوس هند ، که در آن مهمانان می توانند به درمان های آیورودا بپردازند. برای کسانی که با کوچکترها سفر می کنند ، این مجموعه از طریق برنامه “خانواده کنار هم” یا ابتکار پایداری برای حفاظت از صخره های مرجانی ، مجموعه ای از برنامه ها را ترتیب داده است.

مقالات مرتبط

ناتیلوس مالدیو ماه جولای آبگرم را اعلام می کند

Anantara’s Maldives Resorts برنامه سلامتی جدیدی را اضافه می کند

Soneva Jani اولین ویلاهای جدید در آب های بزرگ ، ناهار خوری ، آبگرم و موارد دیگر را ارائه می دهد

افتتاحیه ریتز کارلتون مالدیو ، جزایر فاری از اول ژوئن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *