سفر لوکس

حمل و نقل هوایی Tradewind از نیویورک پروازها را به مقصد نیوپورت آغاز می کند

حمل و نقل هوایی Tradewind، مجری هر دو سرویس شاتل برنامه ریزی شده و پروازهای چارتر خصوصی بر اساس تقاضا در سراسر ایالات متحده و کارائیب ، از راه اندازی سرویس جدید چارتر مشترک برنامه ریزی شده از کلانشهرهای نیویورک به نیوپورت ، RI خبر داده است. این سرویس از 2 جولای 2021 آغاز می شود و در روزهای اوج سفر تا پاییز فعالیت می کند. این مسیر جدید به مسافران مناطق نیویورک ، نیوجرسی و کانکتیکات امکان می دهد فقط در 35 دقیقه به نیوپورت پرواز کنند.

سرویس پرواز از نیویورک به نیوپورت پنجشنبه ، جمعه ، یکشنبه و دوشنبه بین فرودگاه وستچستر کانتی و فرودگاه ایالتی نیوپورت در میدلتاون ، رود آیلند ، که فقط 10 دقیقه با مرکز شهر نیوپورت فاصله دارد ، امکان پذیر خواهد بود. پروازهای نیویورک با اطمینان از اطمینان از ورود مهمانان فقط 30 دقیقه قبل از زمان پرواز ، از ترمینال Million Air Private Jet آغاز خواهد شد.

میهمانان همچنین می توانند در ناوگان هواپیمایی مدرن Pilatus PC-12 ، همراه با انواع نوشیدنی های تفریحی و تنقلاتی رایگان ، با سبک و راحتی پرواز کنند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

Tradewind در اصل مفهوم منشور مشترک را در سال 2002 با خدمات به Nantucket و متعاقباً به سایر مقاصد تفریحی مانند Martha’s Vineyard و Stowe و همچنین به سنت بارت و آنگویلا در کارائیب توسعه داد. معرفی یک مسیر اختصاصی جدید به نیوپورت نه تنها بر سر و صدای فزاینده ای که مقصد طی سالهای اخیر دیده است ، بلکه در مورد تقویت مجدد سفر مورد انتظار برای مابقی سال 2021 پیش بینی می شود. مسافران به مقصد می توانند میزبان هتل های جدید ، فعالیت های دریایی ، مناظر طبیعی خیره کننده ، جشنواره ها ، جاذبه های آشپزی و موارد دیگر باشند.

دیوید زیپکین ، بنیانگذار و معاون رئیس شرکت هواپیمایی Tradewind Aviation ، در بیانیه مطبوعاتی گفت که “نیوپورت پیش از همه گیری همه گیر مقصد محبوب تری برای Tradewind بوده است و ما معتقدیم که مهمانان ما به دنبال مقاصدی برای گشت و گذار و لذت بردن ادامه خواهند داد. آنها دوباره سفر را آغاز می کنند. “

مقالات مرتبط

NetJets حق خرید هواپیماهای تجاری Supersonic را بدست می آورد

خطوط هوایی سنگاپور متعهد می شود که تا سال 2050 میزان انتشار کربن خالص به صفر برسد

جت لینکس 14 شریک زندگی جدید و هتل را معرفی می کند

خطوط هوایی ترکی نیوارک را به عنوان دهمین دروازه ایالات متحده اعلام کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *