سفرهای دریایی

دلتا از مسدود کردن صندلی وسط تا آوریل 2021 ادامه خواهد داد

دلتا اعلام کرد که به تعهد خود برای ایجاد فضای بیشتر در هواپیما ، مسدود کردن صندلی های میانی و محدود کردن ظرفیت در تمام پروازهایی که از 30 آوریل 2021 حرکت می کنند ، ادامه می دهد.

آنچه که مسافران می توانند انتظار داشته باشند در اینجا است:

در هواپیماهای دارای صندلی های میانی ، دلتا جلوی انتخاب صندلی های میانی Delta Premium Select ، Delta Comfort + و Main Cabin را برای مهمانی های یک یا دو نفره می گیرد. احزاب سه به علاوه می توانند صندلی ها را با هم انتخاب کنند. در هواپیماهایی که هیچ صندلی میانی ندارند ، دلتا از انتخاب یک راهرو صندلی جلوگیری خواهد کرد. در کلاس اول ، دلتا مسدود کردن صندلی های مجاور را ادامه خواهد داد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

دلتا اضافه می کند ، در مسیرهای انتخابی که تقاضای مشتری زیاد است ، به دنبال فرصت هایی برای ارتقا to به هواپیماهای بزرگتر یا اضافه کردن پروازهای بیشتر برای ترویج فضای موجود در هواپیما خواهد بود.

در حقیقت ، برد تالکین ، رئیس مشترک / مدیرعامل هولدینگ سفر جهانی ، اخیراً به انتشارات خواهر ما گفت آژانس مسافرتی: “بسیاری از افرادی که با آنها صحبت می کنم عنوان می کنند که با Delta پرواز می کنند به دلیل سیاست آنها در عدم فروش صندلی وسط

علاوه بر این ، هواپیمایی به ترتیب ردیف می شود و از عقب هواپیما به جلو شروع می شود. مشتریان Delta One ، First Class و Diamond Medallion می توانند در هر مرحله از مراحل سوار شدن ، سوار شوند. نکته: هنگام رزرو در My Trips بصورت آنلاین یا در برنامه Fly Delta ، برای هر پرواز در بخش نقشه های صندلی صندلی های مسدود ، اشغال شده ، موجود و غیرقابل دسترسی قابل مشاهده است.

آرامش ذهن هنگام برنامه ریزی ، رزرو و پرواز

علاوه بر تمدید تعهدات مسدود کردن صندلی ، دلتا اقدامات دیگری برای اطمینان خاطر مشتریان هنگام بازگشت به سفر در ماه های آینده انجام می دهد ، مانند:

  • تسهیل درک شرایط آزمایش و آزمایش قبل از سفر ، چه مشتریانی که یک تست در خانه خریداری می کنند و چه مکانی نزدیک برای آزمایش حضوری پیدا می کنند ، گزینه های بیشتری در راه است.
  • ایجاد یک نقشه سفر تعاملی برای کمک به مشتریان در درک مکان پرواز Delta و آخرین شرایط یا محدودیت های سفر در مقصد خود.
  • ساده سازی سفر با ساخت یک دربان دیجیتال برای مدیریت رزرو ، زمانبندی آزمون و تأیید خودکار اسناد همه در یک مکان در delta.com و برنامه Fly Delta.
  • اعزام یک تیم از سفیران پاک که یک تجربه مرتباً ایمن و سالم را در بیش از 55 فرودگاه تضمین می کنند.
  • گسترش مراکز آزمایش سریع به فرودگاه های توپی دلتا در مینیاپولیس و دیترویت ، که مراکز آزمایشی دیگر را در آتلانتا ، بوستون ، نیویورک-JFK و سیاتل دنبال می کنند.
  • Delta Vacations فقط هتل ها و استراحتگاه های بین المللی را می فروشد که آزمایشات داخل هتل را برای سفر از آوریل 2021 ارائه می دهند.

این شرکت هواپیمایی همچنین اخیراً بیش از 300 گزینه جدید سرگرمی در پرواز و همچنین برنامه هایی را برای آوردن Wi-Fi پرسرعت در سال جاری اعلام کرده است.

مقالات مرتبط

Skyways Emirates وضعیت ردیف را تا سال 2022 تمدید می کند

ائتلاف صنعت سفر با آزمایش پروازهای داخلی مخالفت می کند

United و CDC ابتکار جستجوی تماس با ما را در همه پروازها راه اندازی می کنند

CDC سفارشات مورد نیاز برای پوشیدن ماسک در حمل و نقل عمومی را صادر می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *