سفرهای دریایی

روستای Higashiyama Niseko ، ذخیره گاه ریتز کارلتون در ژاپن افتتاح می شود

روستای هیگاشیاما نیسکو ، ذخیره گاه ریتز کارلتون هم اکنون باز است و از مهمانان در مقصد ورزشی زمستانی Niseko استقبال می کند. دهکده Higashiyama Niseko واقع در شمالی ترین جزیره هوکایدو کشور ، متعلق به هتل های YTL ، یک ملک اسکی در اسکی است و به عنوان پنجمین ذخیره گاه ریتز کارلتون در جهان شناخته می شود.

دهکده Higashiyama Niseko ، واقع در پایه کوه Niseko Annupuri در قلب دهکده Niseko ، یک استراحتگاه کوهستانی آلپ در تمام فصول است. این استراحتگاه در منطقه اسکی Niseko United واقع شده است که 2،191 هکتار زمین قابل تفکیک و دسترسی به اسکی گسترده کشورها را ارائه می دهد. از آن به عنوان یکی از بهترین مقصد برف پودر جهان یاد می شود. این منطقه همچنین دارای یک مدرسه بین المللی اسکی ، صندلی های مخصوص بالابر و تله کابین ، مکان غذاخوری و خرده فروشی ، پارک فعالیت در فضای باز و دو زمین گلف است.

این هتل دارای 50 اتاق میهمان و سوئیت است که با امکانات تصفیه شده از جمله سنگ مرمر صیقلی ، چوب درخت سرو و گرانیت با شعله و تمیز انتخاب شده اند. اخلاق آشپزی آن بر فلسفه “اجتناب” ، جشن محصولات فصلی برداشت شده در اوج خود متمرکز است. میهمانان می توانند غذاهایی متناسب با فصول مختلف سال را با سبزیجات محلی ، قلمه های با ارزش و غذاهای دریایی که در یوکیبانا سرو می شوند ، انتظار داشته باشند. از تجربه های دیگر ناهار خوری می توان در Sushi Nagi که سنت اوماکاز را رعایت می کند ، لذت برد. کوکتل های سفارشی ، مالت ها و دم نوش های محلی را می توان در شومینه Ume Lounge یافت ، که همچنین مجموعه ای از غذاهای سبک ایزاکایا را سرو می کند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

آبگرم با تمرکز بر سلامتی جامع ، درمان های متناسب را ارائه می دهد. این اقامتگاه همچنین دارای یک هتل سنتی ژاپنی با آبهای غنی از مواد معدنی چشمه های آب گرم طبیعی زیرزمینی Niseko برای جوان شدن مهمانان است. برای میهمانانی که می خواهند در طول اقامت خود تمرینات ورزشی خود را حفظ کنند ، این مرکز تفریحی یک مرکز تناسب اندام ، با تجهیزات Technogym را ارائه می دهد.

خوب است بدانید: یک میزبان شخصی یا “Do San” (شخص هوکایدو) از طریق یک لمس تنها به مهمانان کمک می کند تا به هر سرویس ، امکانات رفاهی و پیشنهادی دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این ، Higashiyama Reservists ، متصدیان خلاق استراحتگاه ، مجموعه ای از گشت و گذارها و تجربیات را ارائه می دهند و در دسترس هستند تا بهترین نکات داخلی ، دسترسی انحصاری و امتیازات اولویت را که شامل طبیعت ، ماجراجویی ، فرهنگ و غذا می باشد به مهمانان ارائه دهند.

مقالات مرتبط

Ritz-Carlton، Nikko در میراث جهانی یونسکو افتتاح می شود

Zadún ، یک شریک رزرو کارگاه ریتز-کارلتون با هواپیمای خصوصی

هتل آس کیوتو 11 ژوئن آغاز به کار کرد

ریتز کارلتون ، دره بهشت ​​جنرال موتورز را پیش از افتتاح منصوب می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *