تورها

رویال منصور مراکش ردپای خود را گسترش می دهد ، و تجربیات جدیدی را اضافه می کند

رویال منصور مراکش به اشتراک گذاشته است که در حال گسترش ردپای فضای باز خود با تقریباً سه هکتار است. فضاهای بیرونی جدید شامل باغ گیاهان و گیاهان است که توسط رستوران ها و آبگرم مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همچنین یک غذاخوری خصوصی که در بالای درختان قرار دارد و حداکثر برای هشت مهمان است. این ملک همچنین یک آتلیه جدید هنرمند به نام Atelier d’Artiste را که در گلخانه ای با صفحه شیشه ای قرار دارد ، تعیین کرده است تا میزبان فعالیت های بی شماری از جمله رفاه ، سفالگری ، عکاسی ، هنر زمینی و گلدوزی به رهبری هنرپیشه ها باشد.

آنچه مهمانان می توانند انتظار داشته باشند:

ناهار خوری بالای شهر قرمز

با 14 فوت بالاتر از باغ های داخل درختان لیمو و نخل ، یک تجربه غذاخوری خصوصی جدید ، به نام “The Nest” ، منظره ای از مراکش و برج اطلس مسجد کوتوتیا را ارائه می دهد. فضای پذیرایی 430 فوت مربعی و فضای باز با داشتن حداکثر هشت میهمان ، فضای توسعه یافته Le Jardin است که با ارائه یک منوی تلفیقی مدیترانه ای و آسیایی توسط سرآشپز ستاره دار میشلین Yannick Alléno (فکر کنید: سلچین سلطنتی ، گوشت گاو wagyu و یک دسر نارگیل منجمد). هر تجربه به طور کامل قابل تنظیم است زیرا تیم با مهمانان برای نهایی کردن لیست های پخش منظم ، تنظیمات گل و منوهای اختصاصی کار می کند. از طریق مسیرهای پر پیچ و خم و باغهای سرسبز ، یک میز ناهار خوری فرانسوی ، La Table Champêtre ، برای ناهارهای خصوصی نیز در دسترس خواهد بود.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان شما در عروسی های مقصد و ماههای عسل رویاهای خود زندگی می کنند هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید

بهزیستی از طریق هنر

با گسترش ، Atelier d’Artiste Royal Mansour Marrakech ، گلخانه ای با صفحه شیشه ای احاطه شده توسط باغ های ملک نیز فراهم می شود. با افزایش بیشتر رویکرد ملک برای رفاه ، آتلیه d’Artiste میزبان جلسات هنر درمانی ، از جمله نقاشی ، مدل سازی ، سفالگری و خوشنویسی است – هر کدام با مراقبه هدایت شده آغاز می شوند. مهمانان به صورت لاکارت یا به عنوان بخشی از چند روزه استراحتگاه های سلامتی که در ماه سپتامبر راه اندازی می شود ، بین جلسات خصوصی ، زوج ها یا خانواده با متخصص مقیم یکی را انتخاب می کنند. هدف این کارگاه های خلاقانه دو ساعته ، کاهش استرس ، کاهش اضطراب و تشویق به بازتاب خود از طریق یادگیری یک مهارت جدید است. در هر کلاس حداکثر چهار نفر وجود دارد.

باغ های شکوفا

با گسترش دامنه املاک به بیش از شش هکتار ، فضاهای بیرونی جدید شامل یک باغ گیاهان قوی و باغ سبزیجات ارگانیک است. گیاهان دارویی ، از جمله نعناع ، رزماری ، مریم گلی و اسطوخودوس ، برای استفاده در دم کرده ها و تیمارها در Spa Royal Mansour 27000 فوت مربع کشت می شود. در همین حال ، در چهار رستوران این ملک از هویج های ارگانیک تازه ، کارتون ، بادمجان ، لوبیا وسیع و موارد دیگر استفاده شده است.

خوب است بدانید: استودیوی منظره لوئیس والژو ، معمار اصلی محوطه رویال منصور ، برای نظارت بر گسترش انتخاب شد. در سال 2016 ، لوئیس والژو نظارت بر نقل مکان درب ورودی هتل برای استقرار باغ های گسترده و چهارمین مقصد غذای آشپز Yannick Alléno با ستاره میشلن ، Le Jardin ، یک رستوران آسیایی همجوشی کنار استخر بود. یک استخر 6000 فوت مربعی نیز اضافه شده است که توسط یک اتاق استراحت بزرگ برای استراحت احاطه شده است ، و همچنین هفت کابینا موجود برای خدمات آبگرم کنار استخر و غذاخوری های خصوصی است. غرفه بچه ها ، Le Jardin de Lila ، نیز با منوی فعالیت هایی در آغوش فرهنگ محلی ، از جمله فعالیت های هنری مراکش ، کلاس های عربی و کلاس های رقص افتتاح شد.

مقالات مرتبط

Tangierizing Tangier

10 هتل و مجلل لوکس در مراکش که باعث می شود شما مانند یک پادشاهی احساس راحتی کنید

Mandarin Oriental ، مراکز آبگرم مراکش و گزینه های خانواده

Saferis Wilderness دو اردوگاه بازسازی شده در بوتسوانا افتتاح می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *