تورها

ساحل شکر ، اقامتگاه نایب السالوی تازه شدن

ساحل شکر ، اقامتگاه نایب السلطنه in St. Lucia قرار است پس از یک بازسازی گسترده پنج ماهه که 9 خانه به آن اضافه می کند ، پیشنهادات آشپزی خود را ارتقا می دهد ، یک مرکز تناسب اندام جدید معرفی می کند و آبگرم و فضای استخر اصلی را تازه می کند ، در 1 نوامبر بازگشایی شود.

در زمینه اقامتگاه ها چه خبر است؟ چهار خانه یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی که در ساحل ساخته شده اند و پنج کلبه مجلسی یک خوابه بالاتر از کوه ، تقاضای روزافزون اقامتگاههای خصوصی را برآورده خواهند کرد. اتاق ها از طراحی داخلی معاصر با پالت رنگی تازه و خنثی ، با نمای وسیع باغهای املاک ، پیتونز و ساحل ، رونمایی می کنند.

صحنه غذاخوری ملک نیز در حال ارتقاء است. این رستوران که در خانه اصلی واقع شده است ، طراوت داخلی را به نمایش می گذارد که موقعیت آن را بیشتر مشرف به ساحل و پیتونز نشان می دهد. همچنین یک تجربه جدید بار در فضای باز را اضافه می کند. در کنار ساحل در مکانهای ناهار خوری ، یک “سفر آشپزی لوکس با پای برهنه” در راه است. در میان سایر پیشرفت ها ، فضای نشیمن مخفی در فضای باز در حال گسترش است تا مهمانان بتوانند صرف نظر از آب و هوا در ساحل غذا بخورند.

رویداد مجازی

Pivoting Back to Travel، The Destination Weddings & Honeymoons Edition

سال 2020 برنامه های ازدواج هزاران و هزاران زوج را متوقف کرد ، اما با وعده توزیع گسترده واکسن در آینده نزدیک ، زمان آن فرا رسیده است که به برنامه ریزی خود بازگردید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما در مراسم عروسی و ماه عسل رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد در صورت تقاضا ، از تامین کنندگان و مقاصد برتر درباره محل برگزاری مراسم و مراسم جشن ، مقاصد عاشقانه و استراحتگاهها و موارد دیگر مطلع شوید.

استخر اصلی نیز در حال تغییر کامل است. استخر چند طبقه جدید شامل مجموعه ای از کابین های لوکس و یک بار کنار استخر است. خوب است بدانید: یک چمن رویداد ویژه مشرف به استخر اصلی در حال ساخت است تا بتواند درخواست های بیشتری برای جشن ها و مراسم خصوصی داشته باشد.

آبگرم Rainforest Spa ، واقع در یک جنگل بارانی واقعی که توسط شاخ و برگ و چشم اندازهای کوه احاطه شده است ، یک اتاق درمان درخت زوج را اضافه می کند. با افزایش تعداد اتاق های درمان به 10 ، خانه درختی زوج های جدید بر روی پایه ها ساخته می شود و در بالای زمین قرار گرفته است. لمس زیبا: خانه درختی جدید دارای پنجره های شیشه ای بزرگ است که مشرف به جنگل آرام است ، یک وان سرپوشیده داخلی ، دوش و بالکن در فضای باز که گزینه های مختلفی را برای استراحت زوج ها قبل و بعد از درمان فراهم می کند. هنگام بازگشایی ملک ، شریک جدید آبگرم نیز اعلام می شود.

یک مرکز تناسب اندام و تناسب اندام جدید نیز در مرکز تری درست در ساحل ساخته شده و محل سالن بدنسازی و استودیوی یوگا خواهد بود.

مقالات مرتبط

Turks and Caicos الزامات آزمایش برای مسافران را به روز می کند

به روز رسانی همه جانبه: خانه های ییلاقی Overwater

اولین بازی Ritz-Carlton در ترکها و کایکوس

اولین بازی CuisinArt به عنوان Aurora Anguilla Resort در پاییز امسال معرفی می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *