سفرهای دریایی

سرزمین های از راه دور ، شریک امان برای سفر جت خصوصی در آمریکا

سرزمین های از راه دور اعزام جت خصوصی را با همکاری امن است از طریق قاره آمریکا – “ایالات متحده و کارائیب: ماجراهای فوق العاده”. برای کسانی که می خواهند کمی نزدیک به خانه خود سفر کنند ، سفر هشت شبه از 21 فوریه تا 1 مارس 2021 ، با کاوش در مناظر دور افتاده استراحتگاه های امان در جمهوری دومنیکن ، تورکس و کایکوس ، یوتا و وایومینگ انجام می شود.

Remote Lands و Aman 14 مسافر را با یک جت Bombardier Global Express پرواز خواهند کرد و از جزایر جزیره کارائیب به سمت مس های یوتا و کوههای وایومینگ سفر می کنند.

با شروع از راه دور پورتو پلاتا در ساحل شمالی جمهوری دومنیکن ، مسافران سفر خود را در Amanera ، یک عقب نشینی ساحلی با نمای اقیانوس از یک طرف و جنگل های بارانی از طرف دیگر ، آغاز می کنند. جمهوری دومنیکن فرصتی را برای ارتباط با طبیعت فراهم می کند ، چه استراحت در ساحل ، گشت و گذار در پارک های ملی یا کاوش در آثار باستانی جزیره. از Amanera ، مسافران می توانند از فعالیت های مختلفی لذت ببرند ، از جمله مزه روم ، غواصی در کشتی ، بادبادک بازی ، کلاس آشپزی ceviche ، سفر یک روزه به استعمار سانتو دومینگو و طیف گسترده ای از درمان های آبگرم.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

ایستگاه بعدی در این سفر Amanyara در جزیره Providenciales در Turk & Caicos است. این استراحتگاه با مشرف به ماسه سفید و آبهای پاک پارک ملی دریایی Northwest Point Marine به برخی از بهترین مکان های غواصی ، غذاهای فصلی و امکانات عالی سلامتی دسترسی دارد. مسافران می توانند برای گشت و گذارهایی مانند اسنورکلینگ ، قایقرانی گربه Hobie ، طبیعت گردی ، کایاک سواری ، اکتشاف جزیره Providenciales و یک سفر قایقرانی خصوصی در اطراف جزایر با Seabobs و جت اسکی در هتل حضور داشته باشند.

مقصد سوم در سفر جت ، میهمانان را به Amangiri در Canyon Point ، یوتا ، واحه ای 600 جریب در یک کشور قرمز سنگ می برد. از جت به هلی کوپتر قدم بگذارید و پس از یک تور هوایی تماشایی از گرند کانیون به Amangiri برسید. Canyon Point که در مرز یوتا و آریزونا واقع شده است ، برای علاقه مندان به فضای باز بسیار مناسب است و کوهنوردی ، شگفتی های طبیعی و چشم اندازهای دره ها ، مشا ، کوه ها ، تنگه ها و رپیدز را ارائه می دهد. مهمانان می توانند گشت و گذارهایی از جمله پیاده روی سه دره با هدایت راهنمای ناوای باتجربه ، سفر یک روزه به پارک ملی نمادین صهیون ، از طریق کوهنوردی و کوهنوردی ، اسب سواری و تور دره Monument داشته باشند ، .

کمپ ساریکا توسط Amangiri

آخرین مرحله از سفر ، مسافران را به سمت شمال به جکسون هول ، وایومینگ ، و در کنار رشته کوه های تتون و گروس ونتره که برف گیر شده اند ، می برد. میهمانان در Amangani که در ارتفاع 7000 فوتی قرار دارد و مکانی عالی برای ردیابی گوزن شمالی ، گاومیش کوهان دار و سایر حیوانات وحشی منطقه است ، آرامش می یابند. مهمانان می توانند علاوه بر گزینه های متمرکز بر هنر مانند کارگاه عکاسی و تور موزه ملی هنرهای حیات وحش ، از سفرهای مختلف زمستانی مانند اسکی و اسنوبورد ، حرکت برفی ، دوچرخه سواری با لاستیک چربی ، سگ سواری و تور اسکی برفی استفاده کنند. تجربیات تکمیلی شامل اسکی روی هلی ، اسکی پودری اسکات برف و پرواز عکس Yellowstone با هلی کوپتر است. این برنامه سفر همچنین شامل یک سورتمه سواری زیبا قبل از شام خداحافظی است.

در طول سفر خود ، هر میهمان یا زن و شوهر ماشین شخصی ، راننده و راهنمای خود را برای تمام ترانسفرهای فرودگاه دارند. برای اطمینان از اینکه شخصی بودن سفر کاملاً شخصی است ، میهمانان همچنین می توانند کارهای روزمره دلخواه خود را برای یک برنامه سفر سفارشی انتخاب کنند.

کلیه الزامات دولت محلی پیگیری خواهد شد و استفاده از ماسک در اماکن عمومی الزامی است. علاوه بر این ، کلیه مهمانان باید 72 ساعت پس از ورود به Amanera ، تست PCR منفی ارائه دهند. این تست PCR منفی برای سفر به تورک و کایکوس نیز معتبر خواهد بود. از ورود میهمانان به محض ورود به امان یارا نیز آزمایش می شود و قبل از هر عزیمت بررسی دما انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سفر و سایر سفرهای شخصی آینده ، از طریق ایمیل ارسال کنید [email protected]

مقالات مرتبط

امان نیویورک افتتاحیه بهار 2021

شرکت حمل و نقل هوایی Tradewind با هتل ها ، ویلا های St. Barth

andBeyond سفرهای جت شخصی به گالاپاگوس ، آفریقای جنوبی را آغاز می کند

تاریخ TCS تاریخ اولین سفرهای لوکس در ایرباس A321neo

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *