تورها

“سفرهای بزرگ فرار” از كونارد برای ارائه بیش از 40 برنامه سفر جدید

از اکتبر 2021 ، Cunard “سفرهای بزرگ فرار” خود را آغاز می کند ، مجموعه ای از بیش از 40 برنامه سفر جدید ، که از اکتبر 2021 تا مه 2022 قایقرانی می کنند. از دو شب تا 40 شب ، این برنامه ها با استفاده از ملکه ماری 2، ملکه الیزابت و ملکه ویکتوریا، و از 49 مقصد بازدید کنید.

با میهمانان دو طرف اقیانوس اطلس ملکه ماری 2 با 15 بندر در 14 کشور تماس خواهد گرفت. با 29 برنامه سفر جدید ، این یک سری از گذرگاه های آتلانتیک را با سفرهای کوتاه در غرب اروپا تکمیل می کند و وقت خود را در دریای کارائیب می گذراند و از نیویورک ، فورت لودردیل ، هامبورگ یا ساوتهمپتون با کشتی رفت و برگشت می کنید.

خوب است بدانید: امضای Transatlantic Crossing همچنین به مهمانان این امکان را می دهد که دوستان چهارپای خود را به همراه داشته باشند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

میهمانانی که به کارائیب می روند می توانند از آبهای فیروزه ای منطقه و شنهای سفید لذت ببرند و یا مکانهای زیادی مانند کانالهای متصل به پل را کشف کنند. معماری نظامی داستان در باستر ، سنت کیتس ؛ چشمه های آب گرم و آتشفشان در Castries ، سنت لوسیا ؛ و بندرهای طبیعی در کوراکائو. برخی از نکات مهم دیگر این برنامه سفر شامل تماس شبانه در بریج تاون ، باربادوس ، زمان ساحل در سنت مارتن و دومنیکا و بازدید از سنت لوسیا و سنت کیتس است.

به عنوان بخشی از “سفرهای بزرگ فرار” ، ملکه الیزابت از 41 بندر در 21 کشور بازدید خواهد کرد. این کشتی قبل از حرکت به سواحل ایبری برای انجام یک سری سفرهای کاوش در اسپانیا و جزایر آتلانتیک ، در اروپای غربی آغاز می شود.

این کشتی یک شب در لیسبون و مادیرا حرکت می کند و همچنین با دیر از مالاگا حرکت می کند و فرصتی را برای تجربه این مقاصد پس از تاریکی هوا فراهم می کند. سپس سفرهایی بین لندن ، سنگاپور ، هنگ کنگ و دبی از جمله ترانزیت کانال سوئز و تماس با سریلانکا و مالزی را انجام خواهد داد. مهمانان از بازارهای رنگارنگ و پرادویه با ادویه های معطر ، قلعه های باستانی مور دیدن می کنند و در سواحل سایه دار درختان خرما گسترده می شوند.

از آوریل 2022 ، ملکه ویکتوریا بازگشت رسمی خود به قایقرانی را با سه برنامه سفر جدید ، همراه با دو وقفه کوتاه اروپای غربی با اکتشاف 16 شب در بالتیک ، نشان می دهد. این کشتی که از ساوتهمپتون به صورت رفت و برگشت حرکت می کند ، از 11 کشور بازدید می کند و به همراه تماس های شبانه در آمستردام ، لیسبون و سن پترزبورگ از مهمانانی که در کوپنهاگ ، هلسینکی ، تالین و گدنیا به ساحل می روند ، پذیرایی می کند.

مهمانانی که تا 30 سپتامبر 2021 در سفرهای شش تا 52 شب “سفر بزرگ فرار” رزرو کنند ، “Cunard Double Upgrade from Inside to Balcony” ، “اعتبار Onboard Free” تا سقف 600 دلار برای هر اتاق ، هزینه هتل و سرویس غذاخوری را دریافت می کنند. واریز وجه ، و مهمانان Grill Suite همچنین از نوشیدنی های رایگان و اینترنت رایگان بهره مند می شوند.

مقالات مرتبط

Sultry Eco-Adventure: Destruction Cruise-Warm-Weather

سفرهای دریایی در آلاسکا برای سال 2022 و بعد از آن

“فرارهای لوکس برمودا” جدید برای سمفونی کریستال اعلام شد

باد نقره ای Silversea برای تبدیل شدن به کلاس یخ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *