تورها

سفرهای Crystal Endeavour 2021 Iceland اکنون برای رزرو باز است

رزروها این هفته برای تلاش کریستال“سفرهای لوکس ایسلند” که از 17 ژوئیه 2021 آغاز می شود. اولین کشتی برای سفرهای دریایی Crystal Expedition در پنج سفر متوالی 10 شبانه در ایسلند و عبور از دایره قطب شمال ، با جستجوی عجایب زمین گرمایی ، یخچال های طبیعی ، آبشارها ، کلنی های پرندگان دریایی نادر و نهنگ های مهاجر ، دره های دورافتاده و روستاهای سراسر ایسلند ، از پنجمین سفر متوالی 10 شبه خود به طور رفت و برگشت حرکت خواهد کرد.

ساخت آلمان تلاش کریستال فقط برای پذیرایی از 200 میهمان با نسبت یک به یک خدمه به مهمان طراحی شده است. با بیش از نیم میلیارد دلار آمریکا در MV Werften ساخته شده است ، تلاش کریستال توسط خط کروز به عنوان سریعترین و قدرتمندترین کشتی اعزامی در صنعت ، با طبقه بندی Polar Class 6 شناخته می شود که آن را قادر می سازد تا در مناطق قطب شمال و قطب جنوب حرکت کند.

در طول کشتی ، علائم برجسته Crystal تجربه مهمانان را مورد توجه قرار می دهد: گزینه های ناهار خوری با الهام از میشلن ، از جمله Umi Uma & Sushi Bar Master Chef Nobu Matsuhisa ، Prego ، سرویس اتاق 24 ساعته و تجربه اتاق Vintage فضاهای بزرگ اجتماعی؛ تنها کازینو در یک قایق تفریحی اعزامی. یک سولاریوم دو طبقه پوشیده از لیوان – که استخر اسب دریایی و جکوزی را در خود جای داده است. و کریستال لایف سالن و اسپا با یک مرکز تناسب اندام و همچنین یک بسته بسته بندی عرشه تفرجگاه. امکانات و فضاهای اختصاصی اکسپدیشن شامل مناطق غنی سازی ، اتاق های گلی تعیین شده و سالن Expedition می باشد. در مارینای ناوگان ناوگان زودیاک ، کایاک ، تجهیزات اسنورکل و غیره وجود خواهد داشت.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

مهمانان هم اکنون می توانند “سفرهای لوکس ایسلند” را با پس انداز ، سپرده های کاهش یافته و تاریخ پرداخت نهایی تمدید شده به 60 روز قبل از اولین تاریخ خدمات و همچنین مشوق های دیگر رزرو کنند. کرایه سفر دریایی شامل دو برابر “اکنون با پس انداز رزرو کنید” با قیمت 3000 دلار فقط برای مدت زمان محدود. میهمانان برای هر نفر 300 دلار اعتبار کشتی “همانطور که می خواهید” دریافت می کنند. پس انداز Crystal Society Savages دو تا پنج درصد خواهد شد ، در حالی که مهمانان جدید Crystal 2.5 درصد پس انداز می کنند. کرایه های انفرادی فقط با 150 درصد شروع می شود. مسافرانی که اعتبارات دریایی آینده و پرداخت های سفر دریایی آینده دارند ممکن است آنها را در این کشتی ها خریداری کنند. میهمانانی که مایلند اکتشافات خود را در ایسلند گسترش دهند می توانند برنامه های یک ، دو یا سه شب هتل را در هتل بورگ ریکیاویک انتخاب کنند. گزینه های مناسب هوایی از بسیاری از شهرهای بزرگ ایالات متحده و اروپا در دسترس است ، زیرا پایتخت ایسلند تنها شش ساعت با شهر نیویورک و سه ساعت با لندن فاصله دارد.

مقالات مرتبط

به قطب جنوب

سفرهای کلاسیک ، شریک Silversea در سفر خورشید گرفتگی

برنامه سفرهای 22 Seabourn Unveils برای Seabourn Venture

سیلورسا هنگام شروع مجدد در ماه ژوئن به واکسن نیاز دارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *