سفرهای دریایی

سوئد از 30 ژوئن برای مسافران ایالات متحده باز می شود

از 30 ژوئن ، ایالات متحده از لیست ممنوعیت ورود سوئد مستثنی خواهد شد – به این معنی که آمریکایی ها مجدداً می توانند برای اهداف غیر ضروری سفر به این کشور سفر کنند.

در حال حاضر ، با توجه به دفاتر دولتی سوئد، برای سفر به سوئد از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا ، شما باید حداقل تحت یکی از معافیت های ممنوعیت ورود (ایالات متحده در حال حاضر در میان معافیت ها است) و همچنین می توانید COVID منفی ارائه دهید. -19 تست در 48 ساعت قبل از ورود انجام شده است. این قوانین در موارد مختلف تمدید شده است و در حال حاضر تا 31 آگوست 2021 اعمال می شود.

توجه: برای افرادی که می توانند واکسینه شده علیه COVID-19 یا دارای آنتی بادی علیه ویروس COVID-19 باشند ، فعلاً هیچ گونه معافیتی از ممنوعیت ورود یا آزمایش منفی وجود ندارد. این افراد هنوز باید گواهی ارائه دهند که نتیجه منفی آن برای COVID-19 باشد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

گفته می شود ، مسافران واکسینه شده کاملاً واجد شرایط توصیه نمی شوند که دولت در هفت روز قبل از سفر به کشوری که از ممنوعیت سفر سوئد در آن معاف نبوده است ، به منزوی جدا شدن از خود نباشد. بنابراین ، اگر مسافری هفته کامل قبل از سفر خود به سوئد را در ایالات متحده گذرانده باشد ، از آنجا که در میان ممنوعیت ورود نیست ، به هر حال نیازی به جدا شدن از خود ندارند. اگر مسافر غیر واکسینه شده به سوئد اخیراً قصد انتخاب کشورهای دیگر را داشته باشد این مسئله از اهمیت بیشتری برخوردار است. همانطور که در بالا ذکر شد ، اگر آن مسافر کاملاً واکسینه شود ، مهم نیست که در هفت روز منتهی به ورود به سوئد از کدام کشورها بازدید کرده باشد.

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.visitsweden.com.

این مقاله در اصل در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

اتریش از 24 ژوئن به استقبال بازگشت مسافران ایالات متحده می رود

اکنون آمریکایی ها می توانند از جمهوری چک بازدید کنند

اتحادیه اروپا برای رفع محدودیت های سفر برای آمریکایی ها آماده می شود

مالت مجدداً به تفکیک ایالات متحده به ایالات متحده باز می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *