سفرهای دریایی

سیشل بدون در نظر گرفتن وضعیت واکسیناسیون در 25 مارس به طور کامل مرزهای آزاد را باز می کند

سیشل اعلام کرده است که از 25 مارس 2021 بدون در نظر گرفتن وضعیت واکسیناسیون ، از بازدیدکنندگان از سراسر جهان استقبال خواهد کرد. بازدیدکنندگان از آفریقای جنوبی تا زمان بررسی مجدد اجازه ورود به سیشل را ندارند. این اعلامیه توسط وزیر امور خارجه و جهانگردی سیلوستر رادگوند در جلسه مطبوعاتی صبح روز پنجشنبه با هیئت گردشگری سیشل (STB) ، پس از جلسه کمیته گروه ویژه گردشگری ، اعلام شد.

اکنون بازدیدکنندگان فقط ملزم به ارائه تست PCR منفی هستند که 72 ساعت قبل از عزیمت انجام شده است. در هنگام ورود به سیشل هیچ گونه نیاز به قرنطینه و محدودیت در حرکت وجود نخواهد داشت. علاوه بر این ، حداقل اقامت در موسسات هنگام ورود دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

با این اوصاف ، بازدیدکنندگان همچنان ملزم به رعایت سایر اقدامات بهداشت عمومی خواهند بود. این شامل پوشیدن ماسک صورت ، فاصله اجتماعی و ضد عفونی منظم یا شستن دست ها است. اقدامات جدید همچنین به بازدیدکنندگان امکان دسترسی به تمام مناطق مشترک در هتل را شامل بارها ، استخرهای شنا ، اسپا و باشگاه های کودکان را می دهد.

وزیر رادگوند اظهار داشت که تصمیم به بازنگری و آرامش رویه های ورود به کشور با توجه به موفقیت ثبت شده در کارزار واکسیناسیون تهاجمی که این کشور در اوایل سال آغاز کرده ، امکان پذیر شده است.

کشور کوچک جزیره ای در سواحل شرقی آفریقا که اقتصاد آن اساساً مبتنی بر جهانگردی است ، اولین کشور آفریقایی بود که “کمپین ایمن سازی Covid-19 جسورانه ، جامع و مثر” را آغاز کرد – این کار در ژانویه 2021 انجام شد. طبق STB ، یکی از کشورهای اقیانوس هند در مسیر دستیابی به اولین مصونیت گله COVID-19 است که تا اواسط ماه مارس محقق خواهد شد.

مقصد به طور مداوم اقدامات جدید ورود را بررسی می کند تا اطمینان حاصل شود که در هر زمان سلامت و ایمنی بازدید کنندگان و جمعیت محلی به خطر نیفتد. جزئیات بیشتر به زودی از طریق مشاوره سفر به روز شده در دسترس خواهد بود www.tourism.gov.sc.

مقالات مرتبط

بلیز برای سفر قایق بادبانی باز می شود

سنت لوسیا پروتکل های ورود را تغییر می دهد

فرانسه مرزهای سنت بارت ، سنت مارتین و گوادلوپ را می بندد

سفر به تاهیتی تحت اعلامیه دیگری به حالت تعلیق درآمد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *