سفر لوکس

شرکای هلن دروز با ویلا لاکوست

سرآشپز مشهور جهانی ، هلن دارو ، همکاری خود را با وی اعلام کرد ویلا لاکوست در پرووانس ، فرانسه. Darroze که به تازگی برای رستوران لندنی اش Hélène Darroze در The Connaught و دو ستاره برای Marsan par Hélène Darroze در پاریس سه ستاره میشلن دریافت کرده است ، هم اکنون بر کل عملیات غذا و نوشیدنی در Villa La Coste نظارت خواهد کرد.

تمرکز منوها در رستوران غذاخوری خوب ، Hélène Darroze در Villa La Coste ، میوه ها و سبزیجات تولید شده در این منطقه خواهد بود و گوشت و ماهی فقط به عنوان همراه هستند. منوی “Walk in the Gardens of Provence” – تهیه شده توسط داروز به همراه مارکو زامپسی ، سرآشپز او از هلن داروز در کانوت لندن. توماس پزریل ، سرآشپز اجرایی در Villa La Coste ؛ و شیرینی آشپز او کرک ویتل – در هشت “عمل” اتفاق می افتد. با توجه به برداشت و فصل به طور طبیعی تکامل یافته و تغییر می یابد.

برخی از غذاهای منوی آغازین عبارتند از: برنج خامه ای کامارگ همراه با صدف و ماهی دریایی ، با طعم زعفران و یک تکه روغن فلفل اسپلت. و فلورانس قرمز سبت (پیاز) با کم کردن شراب قرمز از Château La Coste و لاک الکل شده و همراه با یک فیله گوشت گاو برتر Hereford ، که روی برگ های انگور از تاکستان Château کباب شده و با سس Bordeaux فلفل سبز تخمیر شده کباب می شود ؛ یا ، برای پایان دادن ، زردآلو قرمز نارنجی با شیر تخمیر شده و بستنی شکوفه پرتقال سرو می شود و با خرد شدن روغن زیتون تمام می شود.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

علاوه بر این ، به داروز در کنار مدیر رستوران مستقر در لندن ، میرکو بنزو ، و رئیس ساملیای ویلا لاکوست ، برناب پرز ، کارت خالص با ارائه شراب داده شده است. شرابهای بیولوژیکی و کاملاً ارگانیک این ملک در کنار سایر مناطق فرانسه و همچنین بهترین باغهای انگور جهان جایگاه برجسته ای در این لیست دارند.

مهمانان همچنین می توانند در مکان های مختلف اطراف ویلا در زمان ها و مکان هایی که مناسب آنها است از صرف غذا در تمام روز لذت ببرند. از کتابخانه گرفته تا اتاقهای استراحت ، اتاق های خواب ، بار ، تراس و استخر از صبحانه تا شام ، مهمانان می توانند در یک سفارش سفارشی و متناسب با درخواست های شخصی خود به آنها بپردازند.

مقالات مرتبط

سوئیت های قصر در پاریس

جرالدین دوبی به عنوان GM به Mandarin Oriental ، پاریس پیوست

Airelles Saint-Tropez ، Château de la Messardière افتتاحیه 1 جولای

تاریخ روم و موارد دیگر در نیمس ، فرانسه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *