تورها

شرکای کمپینسکی با تکنوگیم برای اتاقهای جدید جدید

برلین ، مونیخ ، دبی ، شانگهای: اینها اولین بار هستند هتل های کمپینسکی مقاصدی که طبقه بندی جدید اتاق را ارائه می دهند ، Kempinski Fit Room ، که گروه هتل به تدریج با همکاری Technogym معرفی می کند. این دو مارک همکاری دیرینه خود را تقویت می کنند تا یک راه حل کاملا جدید برای سلامتی برای مسافران در سراسر جهان ارائه دهند. میهمانان می توانند برای لذت بردن از راه حل های نوآورانه تمرین داخل اتاق و خدمات تناسب اندام درخواستی ، برای داشتن یک تجربه سلامتی منحصر به فرد در کنار مرکز تندرستی هتل ، یک اتاق مناسب را که توسط Technogym طراحی شده است رزرو کنند.

کمپینسکی اکنون بیش از هر زمان دیگری می گوید که مهمانان هتل علاقه مند هستند که در هنگام سفر تمرینات معمول و تناسب اندام خود را انجام دهند و این کار را در راحتی و خلوت اتاق هتل خود انجام می دهند. هر اتاق کمپینسکی فیت – مجهز به دوچرخه Technogym و مورد Technogym – امکان دسترسی به مجموعه تجهیزات آموزشی و محتوای دیجیتال ، از جمله کلاس های دوچرخه سواری داخل سالن را که توسط مربیان از شهرهای مختلف جهان برگزار می شود ، فراهم می کند. موسیقی ، چراغ و مربیان کلاسهای جذاب دوچرخه سواری داخل سالن را که بصورت شبانه روزی و مستقیماً از کنسول دوچرخه در دسترس است برگزار می کنند. راه حل مناسب در اتاق به مهمانان این امکان را می دهد تا مطابق با ترجیحات فردی خود در راحتی اتاق خود آموزش ببینند.

با پشتیبانی بیش از 35 سال تجربه و تحقیق ، Technogym راه حل های آموزشی ، ترکیبی از طراحی ، عملکرد و محتوای دیجیتال غوطه وری را با یک صفحه نمایش HD ارائه می دهد. هر دو دوره دوچرخه سواری و تمرینات تمام بدن در دسترس هستند. کاربران می توانند کلاسهای مورد علاقه خود را از طریق مربی ترجیحی ، نوع تمرین ، زبان و موسیقی از طریق کتابخانه جامع درخواستی انتخاب کنند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

گزینه دیگر برای یک جلسه آموزشی در هنگام سفر ، مورد Technogym است ، و طیف وسیعی از ابزارها را ارائه می دهد ، که به صورت عملکردی در یک کیف طراحی پیشرفته بسته بندی می شود و توسط کتابخانه محتوای ویدیوی آموزشی تکمیل می شود. با یک QR Code ، میهمانان می توانند با یک مربی مجازی کاملاً جدید در تلفن خود از یک تمرین هدایت شونده لذت ببرند. جعبه Technogym شامل غلتک فوم و توپ ماساژ است. تشک ورزشی؛ و باندهای حلقه در سه سطح مقاومت.

مهمانان اولین اتاقهای مناسب Kempinski را در هتل Vier Jahreszeiten Kempinski مونیخ ، هتل Adlon Kempinski Berlin ، Kempinski Hotel Mall of Emirates Dubai و Grand Hotel Kempinski Shanghai در چین پیدا می کنند.

داستان های مرتبط

مسافر نایا سفرهای مسافرتی حباب جدید را شروع می کند

Anantara’s Maldives Resorts برنامه سلامتی جدیدی را اضافه می کند

Andaz 5th Avenue Suites Wellness Suites

شرکای میراوال با اتحاد ملی در زمینه بیماری های روانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *