تورها

شش حس برای افتتاح املاک برزیل در فوریه 2021

Six Sences قرار است اولین هتل خود را در فوریه 2021 در قاره آمریکا افتتاح کند. واقع در برزیل ، 4000 فوت بالاتر از سطح دریا و در 700 جریب جنگل نیمه گرمسیری اقیانوس اطلس در کوههای Mantiqueira ، شش حس بوتانیک دو ساعت و نیم از سائو پائولو و سه ساعت و نیم با ریودوژانیرو فاصله دارد.

این هتل که در گذشته با نام Botanique Hotel & Spa شناخته می شد ، بر اساس دیدگاه فرناندا رالستون سملر متولد شد و در سال 2012 توسط معماران و طراحان منطقه ای با استفاده از مواد بومی مانند چوب جاکاراندا ، سنگ طبیعی و تخته سنگ شکلات ساخته شد. هنگامی که این ملک در اوایل سال 2021 مارک Six Sences را تصویب کرد ، هفت سوئیت در هتل اصلی از 645 تا 970 فوت مربع و 13 ویلای خصوصی از 1148 تا 3230 فوت مربع در تپه های اطراف خود ارائه می دهد. 14 ویلا دیگر در نظر گرفته شده و با استفاده از مصالح محلی به صورت مدولار خارج از سایت ساخته می شود.

همچنین 37 اقامتگاه با مارک تجاری نیز وجود خواهد داشت که با استفاده از یک رویکرد مدولار سازگار با محیط زیست ساخته شده اند و برای خرید خارج از برنامه در دسترس هستند و مرحله اول آن در حال انجام است. مالکان به کلیه امکانات ، امکانات رفاهی و خدماتی هتل و امکان قرار دادن خانه هایشان در برنامه اجاره ای که توسط Six Senses اداره می شود ، دسترسی خواهند داشت.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

فعالیتها و تجربیات

اتاق ناهار خوری در ساختمان اصلی است و در یال واقع شده است تا بهترین چشم اندازها را ارائه دهد. با شومینه های معلق گرم می شود و همچنین یک نوار امضا دارد که در کنار یک فهرست نوشیدنی سنتی ، انواع “نوشیدنی های زنده” (فکر کنید: پروبیوتیک های خانگی و مقوی های ساخته شده از مواد محلی) را سرو می کند. در بیرون از استخر اصلی ، فعالیت های باشگاهی کودکان با Grow With Six Sense و آزمایشگاه زمین نیز برای Six Sences Botanique در سال 2021 در نظر گرفته شده است. علاوه بر برنامه های تناسب اندام – از جمله کاپوئرا ، ورزش رزمی آفریقایی-برزیلی – پیاده روی و اسب سواری وجود دارد مسیرهای پیاده روی برای کاوش در جنگل بومی و مشاهده زیبایی و زیبایی در اطراف.

شش سالن امضای Sense ، مانند مرکز تجربه ، Alchemy Bar و مکان های غذاخوری “خارج از حد معمول” ، نیز سال آینده اضافه خواهد شد.

آبگرم شش حس

در هیچ کجا تأثیر محلی به اندازه آبگرم که در حال حاضر دارای هشت اتاق درمان ، سوئیت های استراحت ، استخر شناور ، حمام CO2 و یک سونا مرطوب باران استوایی برای تعداد زیادی از درمان های مبتنی بر آب است ، مشهود است. اتاق های درمانی جدید ، مناطق استراحت و سلامتی و همچنین یک مرکز تناسب اندام در سال آینده اضافه خواهد شد.

علاوه بر درمان هایی که از گیاهان دارویی برزیل استفاده می شود ، مرکز آبگرم برنامه های سلامتی جامعی را ارائه می دهد ، برنامه هایی مانند یوگا ، سم زدایی و ضد پیری را با هم ترکیب می کند. میهمانان همچنین می توانند با استفاده از سلامتی از طریق انتخاب روزهای سلامتی ، وقت خود را برای تنظیم مجدد تنظیم کنند از جمله: مصونیت خود را تقویت کنید تا بدنی قدرتمند بسازید. برای بهبود وضوح ذهنی ، مغز خود را در نظر داشته باشید. و قلب خود را دوست داشته باشید تا به ارتباط و هماهنگی عمیق تری با خود برسید.

مقالات مرتبط

شش دستگاه برنامه موبایل را راه اندازی می کند

ادوارد گروسمانگین به عنوان مدیرعامل Rosewood سائو پائولو

جزئیات جدید به اشتراک گذاشته شده در شش حس La Sagesse ، گرنادا

فرهنگ آفریقا با روح برزیل دیدار می کند – یک راهنمای متخصص در سالوادور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *