سفرهای دریایی

شش حس برای افتتاح پنج ویژگی در سال 2021

سال آینده سال شلوغی خواهد بود برای شش حس، زیرا این شرکت پنج هتل جدید را افتتاح خواهد کرد ، با شروع Six Senses Shaharut در Isreal در ماه مارس. آنچه شما باید بدانید در اینجا آمده است:

Six Sense Shaharut (افتتاحیه مارس 2021)

این استراحتگاه نوساز در کنار صخره ای واقع شده است که مناظر بیابان نگب در اسرائیل را به نمایش می گذارد. این تفریحگاه سه ساعت و نیم با ماشین از تل آویو یا اورشلیم یا 50 دقیقه با ماشین از تل آویو به فرودگاه رامون نزدیک الیات فاصله دارد. فضای کویر فعالیت ها و سایت های متنوعی را برای گشت و گذار ارائه می دهد. ماجراهای دورتر شامل گشت و گذار در پترا ، ماسادا ، کوه کارکوم و دریای مرده است.

Six Sense Ibiza (افتتاحیه همه 2021)

Six Sences Ibiza که در 25 هکتار از نوک شمالی خلیج Cala Xarraca ایبیزا واقع شده است ، دارای 134 محل اقامت مهمان از جمله خانه های شهر ، مجموعه استخرها و واحدهای غار ساحلی ، آبگرم ، یک جامعه مسکونی و مناظر پانوراما به غروب خورشید است.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

شش حس رم (افتتاحیه اواخر سال 2021)

Six Senses Rome با مشرف به ویا دل کورسو و درست در فاصله چند بلوار از فواره Trevi و Pantheon ، دارای 95 اتاق مهمان و سوئیت ، مرکز آبگرم Six Sences ، رستوران ، باغ حیاط خارج از منزل و تراس پشت بام است که نمای 360 درجه از شهر را به نمایش می گذارد. ساختمان هتل با قدمت قرن 18 و در فهرست یونسکو با طراحی داخلی توسط طراح برنده جایزه پاتریشیا اورکیولا بازسازی شده است.

Six Sense New York (افتتاحیه 2021)

Six Senses New York که از بالای محله چلسی در منهتن عبور کرده و در امتداد خط High Line واقع شده است ، در یکی از آخرین ساخته های Bjark Ingels معمار مشهور ، XI واقع شده است. این هتل دارای اتاق های میهمان و سوئیت است که توسط شرکت پاریسی Gilles & Boissier طراحی شده است ، دو رستوران و یک مرکز آبگرم Six Senses.

شش سنس فورت باروارا (افتتاحیه 2021)

این پناهگاه شش حس در داخل دیوارهای قلعه قرن 14 در راجستان ، درست خارج از جیپور ساخته شده است ، متعلق به خانواده سلطنتی راجستان بود. این اقدامات حفاظتی شامل یک کاخ و دو معبد درون دیوارهای قلعه است و به منظور بازتفسیر فضای بازرگانی دوران گذشته که 700 سال پیش قدمت دارد طراحی شده است. این اقامتگاه شامل 48 سوئیت ، دو رستوران ، باغ های سنتی و آب نماهای منعکس کننده تاریخ سلطنتی قلعه و یک مرکز آبگرم Six Sences با مساحت 30000 فوت مربع خواهد بود.

مقالات مرتبط

عمارت های شش حس Kocatas در استانبول بازگشایی می شود

شش حس رم در سال 2021 در میدان دی سن مارچلو افتتاح می شود

شش حس به لندن می رود

شش حس برای گشودن توچال در گالاپاگوس در سال 2021

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *