سفرهای دریایی

صندوق استراحتگاه دو مالدیو تاسیس تسهیلات آزمایش COVID-19

ناوتیلوس مالدیو با هم متحد شده است Milaidhoo Island مالدیو برای تأسیس تأسیس یک مرکز آزمایش COVID-19 همراه با شورای محلی در جزیره داراواندو. جزایری که هر استراحتگاه در آن قرار دارد ، همراه با جزیره داراواندو ، همه در جزیره مرجانی بائا در مالدیو واقع شده اند. این مرکز در 10 نوامبر کاملاً عملیاتی شد. اکنون ، Nautilus آزمایش COVID-19 را برای میهمانان و کارکنان به طور مستقیم در استراحتگاه جزیره ارائه می دهد و نتایج آن ظرف 24 ساعت تحویل داده می شود.

جزیره داراواندو همچنین فرودگاه داخلی را در منطقه مرجانی Baa در خود جای داده است و دسترسی به آن از طریق قایق تندروی لوکس The Nautilus طی 15 دقیقه امکان پذیر است. به عنوان بخشی از ابتکار عمل ، ناوتیلوس همچنین تمدید فیزیکی مرکز بهداشت موجود در داراواندو را تأمین کرده است تا سرویس تست PCR از امکانات کاملاً جداگانه خود برخوردار باشد.

علاوه بر تسهیل آزمایش رایگان COVID-19 برای مهمانان و کارکنان هر دو ناوتیلوس و میلایدو ، این طرح همچنین به تأمین نیازهای آزمایش مردم محلی نیز کمک می کند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

خوب است بدانید: با استفاده از پروتکل های بهداشتی و تمیز کردن ، Nautilus پروتکل های خود را بیشتر هماهنگ کرد تا با دستورالعمل های بهداشت عمومی صادر شده توسط WHO و همچنین مقامات محلی بهداشت محلی بهداشت مطابقت داشته باشد. کل تیم ناتیلوس با این پروتکل های جدید کاملاً آموزش دیده و آگاه شده اند و این جزیره حتی راهنمای سفر اختصاصی خود را برای میهمانان ترتیب داده است تا اقدامات لازم را در تمام نقاط لمس برای اطمینان از تجربه سفر ایمن ، امن و راحت برجسته کند.

مقالات مرتبط

مالدیو برنامه وفاداری “Border Miles” را برای مسافران راه اندازی می کند

افتتاحیه بزرگترین ویلاهای زیر آب جهان Soneva Fushi

جزیره کاکائو COMO برای بازگشایی 1 سپتامبر

آنانتارا پس از Resort Rebrand به دبوت در سیشل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *