دسته‌بندی نشده

لوکس از راه دور: نامیبیا | مشاور سفر لوکس

نامیبیا مدتها پیش از آنکه سال 2020 به سال فاصله اجتماعی تبدیل شود ، مقصد نهایی تجملات از راه دور بود. املاک و مستغلات بسیار پیشرفته تر و خصوصی تر هستند. برخی مخفیگاه بزرگ صحرا هستند که فقط برای دو مهمان مهمان است ، و با هیچ انسان دیگری افق بیکران بیابانی ندارند (به جز شاید سرآشپز اختصاصی و راننده ، که فقط هنگام احضار ظاهر می شوند).

ما با پیش بینی عقب نشینی کردیم تا اولین نفر باشیم نجوا کویردرست در بیابان نامیب ، درست زمانی که نامیبیا آماده می شد تا دوباره به روی گردشگران بین المللی باز شود. توسعه یافته توسط گروه محلی Gondwana Collection Namibia ، که بیش از دو دهه برای تکمیل 20 پیشنهاد نامیبیایی خود صرف کرده است ، این یکی از اوج ها است.

نجوا مانند سیارکی رمانتیک است که به دورترین قسمت تپه های سنگی پرتاب می شود ، و صحرا در اطراف بی نهایت پیچیده می شود. در خارج از آن با طبیعت ترکیب می شود ، در حالی که در داخل آن پر از نور طبیعی است و بهترین میله ای را که در خارج از نیویورک دیده ایم نگه می دارد.

معماری استعماری قرن نوزدهم آلمان در شهر سواکوپموند در سواحل اقیانوس اطلس نامیبیا. // عکس از Sharri Whiting De Masi

درون این غلاف لوکس لوبیای شکل ، یک آشپزخانه کامل وجود دارد که مملو از مواد تازه برای صبحانه ، ناهار ، آپریویتو ، شام و شکلات است. در حالی که آشپز غذا را درست می کند و از آن پذیرایی می کند ، میهمانان ممکن است ترجیح دهند خودشان را تهیه کنند و از آنها پذیرایی کنند یا کوکتیل را روی تراس میل کنند. (سرآشپز و راننده در محل پذیرش ، حدود سه مایل دورتر فرستاده می شوند). سقف مهمان در The Desert Whisper دو نفر است و حداقل سن آنها 13 سال است.

آن سوی آشپزخانه یک فضای باز نشیمن / اتاق خواب با چندین کاناپه و صندلی های آسان ، یک تخت به اندازه یک پادشاه در پشت نیم دیوار ، یک محفظه بزرگ دوش شیشه ای و یک حمام خصوصی وجود دارد. کتابهایی در مورد نامیبیا و بقیه جهان ، یک سبد بزرگ لوازم حمام تولید شده در داخل و یک تلسکوپ وجود دارد. (توجه: بله ، تهویه مطبوع وجود دارد). با جابجایی خورشید در آن کویر ، مناظر همیشه در حال تغییر است – غروب خورشید تماشایی ، همراه با تاریکترین شبهایی که با بهترین ستاره های خیره کننده جهان همراه است ، داده می شود.

کویر نجوا ، با نمای بیرونی زنگ زده ، نهایت فاصله را در اجتماع فراهم می کند. // عکس از Sharri Whiting De Masi

ذخیره گاه گوندوانا در اینجا بوسیله پارکهای ملی احاطه شده است ، از جمله Namib-Naukluft ، جایی که بالاترین تپه های قرمز جهان محفظه نمک و خالی از سکنه Sossusvlei را محاصره می کنند. این دریای شن نامیب در سال 2013 به عنوان میراث جهانی اعلام شد. این قسمت از نامیبیا به دلیل تشکیلات زمین شناسی منحصر به فرد و مناظر باورنکردنی تپه های شنی معروف است. ما اوریکس (سنگ قیمتی) ، زرافه ها ، گیاهان سیاه کوهی ، گورخرهای کوهی ، شترمرغ ، گیاه وحشی و ده ها قطعه دنیز کوچک صحرا را از زمین و یک بالون دیده ایم.

یک ایده برای یک روز عالی می تواند این باشد که با یک بالون هوای گرم بر روی تپه های شنی سحرخیز بخورید ، صبحانه را در وسط صحرا بخورید ، قبل از ناهار در استخر غوطه وری خصوصی The Desert Whisper شنا کنید ، و آشپز ناهار را آماده کند ، بعد از ظهر یک چرت ترمیمی بگیرید قبل از اینکه راننده شما را برای یک رانندگی با غروب آفتاب از طریق ذخیره گاه عظیم سوار کند ، با یک توقف برای aperitivo در بیابان ، هنگامی که خورشید علف را نقره می کند. سپس ، برای یک غروب آفتاب و شام تماشایی در زیر ستارگان به کویر کویر بازگردید. (یا فقط کافیست تمام روز را کنار استخر بنشینید ، یک چیز سرد را بنوشید و ویلبر اسمیت را بخوانید).

صرف غذا در The Desert Whisper ، با منظره ای از قدیمی ترین کویر جهان. // عکس از Sharri Whiting De Masi

حدود 20 مایل دورتر از ذخیره است فیض کویر. در اینجا ، کلبه های مجلل دارای استخرهای منحصر به فرد و مشرف به منظره هستند. تعدادی اتاق خانوادگی ، یک رستوران کامل و یک بار / استراحت وجود دارد. از گریس ، می توانید پیاده روی فردی یا هدایت شونده یا تورهای دوچرخه سواری الکترونیکی ، طبیعت گردی ، گشت و گذار در Sossusvlei یا پیوستن به پیاده روی وحشتناک و بسیار معروف Night Scorpion Walk ، جایی که نور ماورا UV بنفش نشان دهنده عقرب های مخفی در تاریکی است ، دهید. Grace ممکن است یک گزینه برای خانواده ها یا زوج هایی باشد که با هم یا برای یک گروه عروسی مقصد سفر می کنند ، عروس و داماد در The Desert Whisper اقامت دارند. یک باند هوایی خصوصی وجود دارد که در خدمت ذخیره است.

این برنامه سفر نامیبیا می تواند در خلیج والویس ، جایی که یک فرودگاه مدرن با پروازها به فرودگاه های بین المللی در ویندهوک یا کیپ تاون وجود دارد ، یا به عنوان بخشی از یک تور رانندگی مستقل یا هدایت شده ، شروع یا پایان یابد. در هر صورت ، واقعاً باید توقف در شهر قدیمی سواکوپموند آلمان در ساحل اقیانوس اطلس ، فقط نیم ساعت از بندر تفریحی در خلیج والویس واقع شود. در اواخر قرن نوزدهم تأسیس شد و اکنون جامعه ای فعال و متنوع است ، جایی که معماری باواریایی ، بازارهای صنایع دستی در فضای باز ، پارک های سبز ، سواحل ، رستوران ها و بوتیک ها فرهنگ های مختلف این کشور را منعکس می کند. ما عاشق سفرهای جنبی هستیم ، مانند سفرهای شگفت انگیز ساندویچ بندر (با امواج شن و ماسه، [email protected]) ، تور کوچک پنج تامی از تپه های شنی (www.livingdesertnamibia.com) ، تور دلفین مولا مولا از تالاب خلیج والویس (www.mola-namibia.com) ، یا یک ماشین تا کیپ کراس برای دیدن مهرها و صرف ناهار در اقیانوس در آن بالا بروید Cape Cross Lodge. (نکته: دیدن میلیون ها مهر و موم که در یک حفره سنگی زندگی می کنند امری خارق العاده است ، اما بوی وحشتناکی دارد. شما باید برای این تجربه نقاب بزنید).

ساحل 1000 مایل نامیبیای آتلانتیک به دلیل صدف و ماهی معروف است. Swakopmund پر است از رستوران های غذاهای دریایی خوب ، و همچنین رستوران هایی که بازی های وحشی و گوشت های دیگر را ارائه می دهند. ما The Jetty و The Tug on the Water ، Pub Kucki’s و Gabrielle’s Pizza را دوست داریم. مورد علاقه جالب Fork n Nice ، اتوبوس زرد رنگ مدرسه در خیابان Strand در ساحل است ، جایی که محل سفر شامل آب و هوای فوق العاده و چیپس است. سه رستوران بسیار خوب در این چهار ستاره هتل ساحلی در امتداد خال ، مشرف به اقیانوس اطلس است ، جایی که مردم محلی دوست دارند در دریای خنک شنا کنند. یک تور پیاده روی فودزی در شهر وجود دارد (www.swakopfoodtours.com) و آرام آرام Goanikontes Oasis (www.goanikontes-oasis.com) چند مایل دورتر در دره ماه ، نوعی Luckenbach ، تگزاس ، در آفریقا.

استخر غوطه وری برای دو نفر در The Desert Whisper. // عکس از Sharri Whiting De Masi

از فرودگاه کوچک Swakopmund می توان به بقیه نامیبیا پرواز کرد. ما دوست داریم پروازهای خصوصی را با وستیر رزرو کنیم که همچنین پروازهای برنامه ریزی شده ای به سراسر کشور و آفریقای جنوبی دارد. ما پیشنهاد می کنیم یک سفر به پارک ملی اتوشا ، که تقریباً به اندازه بلژیک است و مملو از حیوانات آزاد است ، برنامه ریزی کنید: فیل ، شیر ، یوزپلنگ ، کرگدن ، گورخر ، شاخک ، شترمرغ ، اوریکس ، کودو و موارد دیگر. تعداد زیادی از لژهای لوکس که پارک را حلقه زده اند و همچنین تعدادی مکان برای اقامت در آن وجود دارد. جدیدترین ملک گوندوانا ، 40 اتاقه اتوشا کینگ نهاله، دسترسی خصوصی منحصر به فردی به Ontalelo Outpost ، یک حفره آب واقع در داخل پارک دارد.

اطلاعات عملی شما باید بدانید

نخست و مهمترین ، نامیبیا از همه گیری بسیار خوبی استفاده کرده و اکنون با خیال راحت مرزهای خود را به روی مسافران بین المللی باز کرده است. به گفته ورا سالت ، نایب رئیس انجمن آژانس های مسافرتی نامیبیا ، “وسعت گسترده ناميبيا و جمعيت كم آن [under three million] آن را به مقصدی عالی تبدیل می کند. میزان آلودگی ما بسیار کم بوده و دولت رهنمودهای دقیق و کنترل شده COVID-19 را برای گردشگرانی که وارد کشور می شوند ، اجرا کرده است. “

نامیبیا به عنوان بخشی از طرح احیای گردشگری ، گزینه “ویزا هنگام ورود” را برای مسافران برخی از کشورها معرفی کرده است ، در حالی که دیگران ممکن است از قبل از طریق آژانس مسافرتی ، مانند Rennies Travel نامیبیا. در حال حاضر ، ورود کنندگان با تست COVID منفی کمتر از 72 ساعت لازم نیست که قرنطینه شوند و ممکن است مستقیماً به مقصد خود در داخل کشور ادامه دهند.

کلبه ها در The Desert Grace از مصالح ساختمانی بومی نامیبیا ساخته شده است. // عکس از Sharri Whiting De Masi

ماسک ، ردیابی تماس ، بررسی دما و تهیه اجباری ژل دستی در هر م establishmentسسه تجاری از بهار 2020 آغاز شده است. سفر در مناطق دور افتاده ، جایی که تعداد کمی از افراد و فضای باز وجود دارد ، مزیتی برای کسانی است که مایل به استفاده از آن هستند. قطع برخی از این الزامات.

از جکی ابناو ([email protected]) ، مدیر فروش در Rennies ، در مورد چگونگی برنامه ریزی مسافران آمریکایی برای سفر به نامیبیا. وی گفت که مستقیم ترین گزینه ها Lufthansa / Eurowings و Ethiopian Airlines هستند که از اروپا مستقیماً به فرودگاه بین المللی هوسه کوتاکو در خارج از ویندهوک پرواز می کنند. از آنجا مسافران می توانند پروازهای برنامه ریزی شده را در سایر نقاط کشور انجام دهند ، اتومبیل اجاره ای را از ارائه دهندگان اصلی تحویل بگیرند یا با راهنما / راننده خود ملاقات کنند. گزینه دیگر این است که به کیپ تاون یا ژوهانسبورگ ، آفریقای جنوبی پرواز کنید و یک پرواز منظم را به سمت ویندهوک یا خلیج والویس ، نامیبیا ، از طریق Westair یا Airlink انتخاب کنید. جکی خاطرنشان کرد که سفر برگشت به آمریکا از طریق لوفت هانزا / یورووینگ نیاز به اقامت شبانه در یک فرودگاه آلمان دارد ، زیرا پرواز از ویندهوک یک سفر یک روزه است.

برای به روزرسانی ها ، به na.usembassy.gov یا با جکی در Rennies مشورت کنید.

یک استخر غوطه وری خصوصی غروب خورشید را در یک خانه کلبه Desert Grace نشان می دهد. // عکس از Sharri Whiting De Masi

از کجا خرید کن

آسمان آبی ، پانورامای وسیع ، صدها گونه حیوان و پرنده و غذای خوب / شراب / آبجو مانع لذت خرید در نامیبیا نمی شود. هر لژ فروشگاه هدیه خاص خود را دارد ، که شامل اقلام ساخته شده محلی است و تقریباً هر شهر یک بازار در فضای باز دارد ، جایی که فروشندگان سوغاتی های ساخته شده از هر آنچه را می توان تصور کرد ، از سیم تلفن گرفته تا دانه ها می فروشند.

این کشور به خاطر الماس ، طلا و سنگ های قیمتی خود از جمله تورمالین ها ، آمتیست ها و بسیاری دیگر شهرت دارد. جواهرات ، بسیاری از گوهر شناسان و طراحان آموزش دیده در اروپا ، طرح هایی را با سنگ های محلی به فروش می رسانند و به سفارش مشتری ایجاد می کنند. مورد علاقه ما سباستین کلاین است ([email protected]) در سواکوپموند ، که قبل از افتتاح استودیوی خود در مرکز شهر ، در آلمان آموزش دید و نزد هورست ناپ مشهور شاگردی کرد. منبع خوبی برای سنگهای قیمتی و سنگ ها گالری کریستال است.

سالن استراحت / بار The Desert Grace دکوراسیون سنتی نامیبیایی و سبک آفریقایی معاصر را گرد هم آورده است. // عکس از Sharri Whiting De Masi

سایر محصولات نامیبیایی بسیار مرغوب شامل شترمرغ و پوست های دیگر است که اغلب به اروپا صادر می شود. آنها را می توان در ناکارا در Swakopmund و Windhoek یافت ، از جمله مکان های دیگر و در مقایسه با اروپا و فرش Karakul ایالات متحده ، که با دست ساخته شده از پشم گوسفند کاراکول از نامیبیا و کیپ شمالی آفریقای جنوبی ساخته شده است ، دارای قیمت معقول و منطقی هستند ، چه در طبیعت و چه در طبیعی انجام می شود رنگ های روشن. پوسته های Swakara که از کت ، کیف و دستکش استفاده می شوند از همان حیوان هستند ، شبیه بره ایرانی است.

فروشگاه های مورد علاقه ما که هم سوغاتی و هم وسایل تزئینی و پارچه با کیفیت بالا می فروشند! ایخوبا در خیابان سام نوجوما ، مم! ایخوبا در توبیاس هاینیکو ، نمک تابستانی در خیابان دانیل تونگاررو توسط کافی شاپ Bojo ، و موج های بازی را در فضای باز بسازید خیابان سام نوجوما. همه پارچه های دست دوز شده از پروژه! Ikhoba ، که در سال 1963 آغاز شده است ، و همچنین صابون و کرم با استفاده از گیاهان نامیبیا می فروشند. کفش و چکمه چرمی نرم و راحت ، مورد علاقه زنان و مردان ، در سراسر کشور موجود است. ما به دلیل پشتیبانی اضافی از قوس ، موارد موجود در سیبولد را در The Arcade دوست داریم. Oscar & Olive ، همچنین در The Arcade ، کفش ها و چکمه های kudu را برای کودکان ، و همچنین ملافه ها ، بلوزها ، لباس ها و کفش های غیر معمول برای زنان می فروشد.

یک اتاق خواب به اندازه یک پادشاه در یک کلبه مجلل در The Desert Grace. // عکس از Sharri Whiting De Masi

ما از جکی در Rennies پرسیدیم که آیا مسافران برای سفر به نامیبیا احساس امنیت می کنند؟ پاسخ او:

“بله ، کاملا آنها هنوز احساس امنیت می کنند. نگرانی اصلی آنها این است که تمام تأمین کنندگان ، یعنی شرکتهای هواپیمایی ، شرکتهای اجاره اتومبیل و م accommodationسسات اقامتی ، از استانداردهای ایمنی پیروی کنند. فاصله مکانی اجتماعی در همه م theسسات ، به ویژه در خارج از شهرها و شهرهای اصلی رعایت می شود. ” وی در ادامه گفت که رانندگی های شخصی همچنان گزینه خوبی برای سفر در نامیبیا است ، اگرچه بازدیدکنندگان اولین بار ممکن است ترجیح دهند سفرهای هوایی خصوصی را با سفرهای راهنمای اتومبیل ترکیب کنند.

یک خانه کوچک در Etosha King Nehale دارای صندلی ردیف جلو برای تماشای بازی در لبه پارک ملی وسیع است. // عکس از شان ون ایدن

ما می گوییم برو دنبال آن اکنون زمان آفریقا ، به ویژه نامیبیا است.

مقالات مرتبط

Safaris Wilderness در نوامبر امسال دوباره به روی میهمانان نامیبیا باز می شود

اکنون در نامیبیا باز است: انتخاب طبیعی از تپه های شنی Kwessi رونمایی می کند

Just Back: تانزانیا و زنگبار

آفریقای جنوبی اکنون به روی همه مسافران بین المللی باز است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *