سفرهای دریایی

مازن صالح به نام جنرال موتورز چهار فصل فورت لودردیل

مازن صالح ، پیشکسوت هجده ساله چهار فصل ، به عنوان مدیرعامل منصوب شد هتل و اقامتگاههای چهار فصل فورت لادردیل، چهارمین هتل این برند در فلوریدا جنوبی ، که قرار است اولین بار در اواخر سال 2021 انجام شود.

صالح در سال 2003 به Four Seasons پیوست و همچنان تنها شرکتی است که وی در آن کار کرده است. صالح که به عنوان یک کارآموز مدیریت در شرم الشیخ آغاز شد ، به سرعت از طریق موقعیت های غذایی و آشامیدنی در حالی که از موقعیت های ویژه کار در دهانه های موریس ، بیروت ، اسکندریه و استانبول استفاده می کرد ، ایستاد. وی در سال 2010 به عنوان دستیار مدیر غذا و نوشیدنی به بازگشایی Four Season Resort Nevis پیوست و سه سال بعد برای تجربه هتل در شهر همان موقعیت را در آستین بر عهده گرفت. در سال 2015 ، ارتقا to مقام مدیر غذا و نوشیدنی در Four Seasons Resort Palm Beach وی را به فلوریدا جنوبی کشاند و بعداً در سال 2017 به عنوان مدیر استراحتگاه ارتقا یافت.

صالح در مورد جدیدترین ملک ، در بیانیه ای کتبی گفت ، “ما در حال تعادل رساندن سنت های یک قایق تفریحی کلاسیک با یک نگرش زنده و معاصر هستیم.”

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

مطابق با اعلامیه مطبوعاتی شرکت ، “جنبه خلاق و روحیه همکاری صالح از جمله ویژگیهای استثنایی هتلداری وی است که توانایی او را برای مشارکت با چشم اندازهای جهانی ملک و همچنین ایجاد تیم پیش از افتتاح و ایجاد تجارب در سراسر ملک ، از Fort Lauderdale’s بهترین غذاخوری از منظر اقیانوس تا معتبرترین مکان ساحلی شهر برای جلسات و رویدادها. “

صالح افزود: “تیم چهار فصل ما پر جنب و جوش و پویاست – با انرژی که در اینجا در فورت لادردیل احساس می کنید مطابقت دارد.” “ما این روحیه را به تمام تجربیات بی نظیری که برای میهمانان ، ساکنان و افراد محلی خود طراحی می کنیم ، هدایت می کنیم.”

مقالات مرتبط

جرالدین دوبی به عنوان GM به Mandarin Oriental ، پاریس پیوست

KC Hoppe Backroads را ترک می کند. آلیشیا کیلدگارد برای پر کردن

Ker & Downey Africa DMC Expands Footprint

سیلورسا به عنوان مدیر ارشد بازرگانی باربارا موکرمن را ضربه می زند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *