سفرهای دریایی

ماندارین شرقی ، کانوان به عنوان یک تفریحگاه حباب ساز شناخته می شود

ماندارین شرقی ، کانوان، واقع در سنت وینسنت و گرنادین ها ، اعلام کرد که به عنوان “استراحتگاه حباب” به عنوان وزارت بهداشت ، سلامت و محیط زیست اعطا شده است. این وضعیت به روز شده به مهمانانی که با هوای تجاری می رسند اجازه می دهد دسترسی محدودی به امکانات رفاهی و جاذبه های تفریحی داشته باشند ، در حالی که پروتکل های فاصله اجتماعی و اقدامات ایمنی بهداشت را در طول دوره قرنطینه مورد نیاز دنبال می کنند.

واقع در Mandarin Grenadines Estate با مساحت 1200 هکتار ، Mandarin Oriental ، Canouan یک اقامتگاه کاملا اقیانوسی است که برای خانواده ها ، دوستان و زوج ها پذیرایی می کند و 26 سوئیت و 13 ویلا ارائه می دهد. محوطه این استراحتگاه بدون زحمت گسترده و جادار است ، و این مکان را برای کسانی که باید هنگام ورود به جزیره دور افتاده قرنطینه کنند مناسب است. کسانی که از این استراحتگاه بازدید می کنند باید تمام دستورالعمل های تست و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

علاوه بر پروتکل قبل از ورود ، میهمانانی که از طریق هوای تجاری سفر می کنند ، باید یک آزمایش سریع آنتی ژن را در بدو ورود انجام دهند و آزمایش RT-PCR دوم را بین روز دو تا روز سه انجام دهند. میهمانانی که در تست سریع تست منفی می گیرند و منتظر نتیجه RT-PCR هستند ، به صورت کامل صبحانه ، ناهار و شام به کافه لاگون دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این ، به آنها دسترسی مشخص به سواحل خصوصی ، زمین های تنیس و زمین گلف با طراحی جیم فازیو جزیره ، جدا از سایر مهمانان ، داده شده است.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

کسانی که به جزیره پرواز می کنند باید از دستورالعمل های مشابهی پیروی کنند اما بلافاصله پس از ورود آزمایشات آنتی ژن و RT-PCR را دریافت می کنند. هنگامی که مهمانان نتایج تست RT-PCR منفی را دریافت کردند ، می توانند از امکانات کامل رفت و آمد مکرر ، از جمله آبگرم ، مرکز تناسب اندام ، تورهای محلی و غیره لذت ببرند.

خوب است بدانید: کسانی که می خواهند از استراحت خود در دریای کارائیب بیشترین استفاده را کنند می توانند اقامت طولانی مدت در املاک خود را رزرو کنند و برنامه های آموزش مداوم منطقه را که برای کسانی که از راه دور کار می کنند یا یاد می گیرند ، تجربه کنند. این موارد شامل کاوش در جزایر اطراف جزایر ، از جمله Bequia ، Union و Tobago Cays در نزدیکی ، بازدید از جزایر Windward ، دروس دریایی و سایر موارد است.

به روزترین جزئیات مربوط به محدودیت ها و دستورالعمل های سفر در سنت وینسنت و گرنادین ها را می توانید در اینجا ببینید http://health.gov.vc.

داستان های مرتبط

چشمه های آبگرم تفریحی برتر کارائیب

Mandarin Oriental دو ویژگی جدید را اعلام می کند

Canouan Estate Resort & Villas اکنون باز است

Mandarin Oriental ، مونیخ با اتاق های بازسازی شده ، سوئیت ها دوباره بازگشایی می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *