سفر لوکس

ماندارین شرقی برای مدیریت اقامتگاه در دا نانگ ، ویتنام

گروه هتل ماندارین شرقی این شرکت اعلام کرد که یک اقامتگاه لوکس جدید با اقامتگاه های مارک دار در دا نانگ ، ویتنام را مدیریت خواهد کرد. این پروژه قرار است در سال 2024 افتتاح شود.

ماندارن شرقی ، دا نانگ در امتداد 18 مایلی ساحل نشسته است که دا نانگ را در شمال با هوی آن در جنوب پیوند می دهد. این مکان برای بازدید مهمانان از جاذبه های منطقه اطراف ، به ویژه Hoi An ، Mỹ Sơn و شهر سلطنتی Huế ، که همگی از میراث جهانی یونسکو هستند ، بسیار مناسب است.

این پروژه تجربه های مختلف تفریحی را با متخصصان اختصاصی اوقات فراغت در اختیار شما قرار می دهد تا فعالیت های مختلف از تعطیلات عاشقانه و استراحتگاه های سلامتی گرفته تا اکتشافات فرهنگی محلی و فعالیت های متمرکز بر خانواده را تنظیم کند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

محل اقامت شامل 69 ویلا و 18 اقامتگاه در Mandarin Oriental است که هر کدام در باغهای منظره و استخرهای اختصاصی خود قرار دارند. غذاهای متنوعی در پنج رستوران و بار ارائه می شود که همگی دارای تنظیمات کنار آب هستند.

Spa Mandarin Oriental با تمرکز بر برنامه های محلی و الهام گرفته از طبیعت ، روش های درمانی و درمانی سلامتی این گروه را ارائه می دهد. انواع تجربیات شخصی یا گروهی ، از یوگا و مدیتیشن گرفته تا تمرینات تناسب اندام و ورزش های آبی بخشی از خدمات سلامتی را تشکیل می دهد. این استراحتگاه همچنین دارای یک استخر روباز بزرگ ، ساحلی ، غرفه ورزش های آبی و باشگاه کودکان خواهد بود. خوب است بدانید: دو زمین گلف قهرمانی ، طراحی شده توسط کالین مونتگومری و گرگ نورمن ، در نزدیکی یکدیگر هستند.

فضای مجالس داخلی و خارجی برای جلسات و اجتماعات اجتماعی از جمله غرفه کنار ساحل طراحی شده برای جشن های عروسی در دسترس خواهد بود.

مقالات مرتبط

Mandarin Oriental دو ویژگی جدید را اعلام می کند

COMO اقامت طولانی مدت “حباب سفر” را در تایلند آغاز می کند

Mandarin Oriental ، مونیخ با اتاق های بازسازی شده ، سوئیت ها دوباره بازگشایی می شود

خلیج آنداز شنژن درهای خود را باز می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *