تورها

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton با ESPA همکاری می کند

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton تجربه آبگرم را در آن اعلام کرد یورو از طریق همکاری با ESPA ایجاد خواهد شد. یورو قرار است 24 ژوئیه 2021 با قایقرانی از ونیز ایتالیا به آتن ، یونان راه اندازی شود.

این اسپا فضای گسترده ای از تجربیات را شامل می شود ، از جمله اتاق بخار معطر ، سونا خشک ، سالن استراحت و مناطق آرامش بخش در فضای باز. با تشویق از دریا ، انواع آیین های پاکسازی احساسات را تقویت کرده و تنش را آزاد می کنند ، همه در حالی که ذهن و بدن را متعادل می کنند. درمان های آبگرم به منظور آرامش ، شارژ مجدد و تقویت ترمیم بدن طراحی شده اند ، در حالی که درمان های متعادل کننده ، از جمله رایحه درمانی و لایه برداری ، قابل تنظیم و متناسب با نیازهای فردی هر میهمان خواهد بود. با استفاده از محصولات ESPA ، صورت بصورت سفارشی باعث می شود که جوانی و درخشندگی پوست برطرف شود و علاوه بر ماساژهای صورت و ماساژ ، مانیکور ، پدیکور و خدمات سالن نیز موجود خواهد بود.

مسافران تشویق می شوند که با شرکت در “یک برنامه کشف سه روزه” ، “برنامه غوطه وری سفر پنج روزه” یا “برنامه غوطه وری سفر شش روزه” در سفرهای اسپا و سلامتی خود ادامه دهند. این بسته ها مجموعه ای از درمان های تعارف انگیز را شامل می شوند و شامل یک مشاوره اولیه هستند که به مهمانان یک تجربه شخصی و جامع را می دهد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

برای تعریف آبگرم ، یورو همچنین دارای یک سالن ورزشی با تجهیزات Technogym Personal Line خواهد بود ، و گزینه های مربی سلامتی ، کلاسهای ورزش گروهی یا تجربه تناسب اندام بر حسب تقاضا را در استودیوی تناسب اندام به میهمانان ارائه می دهد. طیف وسیعی از سمینارهای غنی سازی آموزشی نیز برای مهمانان در آن در دسترس خواهد بود یورو.

تجربه آبگرم در داخل مجموعه Yacht Ritz-Carlton همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر باز خواهد بود و مرکز تناسب اندام هر روز از ساعت 6 صبح تا 11 شب باز خواهد بود.

مقالات مرتبط

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton برنامه ریزی سفر آغازین را انجام می دهد

Miraval شرکا با اتحاد ملی در زمینه بیماری های روانی

سفر دریایی با ابر دوباره از مارس تا مه دوباره شروع به عقب می کند

Rosewood عقب نشینی های New Wellness را در 14 ویژگی آغاز می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *