تورها

مجموعه هتل های دورچستر انگلیس از اتفاقات جدید آشپزی رونمایی می کنند

موارد زیادی با هتل های The Dorchester Collection در انگلیس اتفاق می افتد ، از جمله در آشپزی تعداد زیادی. آخرین موارد اینجاست:

45 پارک لین

هتل می فیر 45 پارک لین در 12 آوریل 2021 تراس al fresco خود را CUT Out بازگشایی خواهد کرد ، و از ظروف Wolfgang Puck’s CUT و کوکتل از BAR 45 پذیرایی می کند. با نظارت آشپز اجرایی Jamie Shears ، CUT Out هر روز از ظهر تا 11 شب با میزهای حداکثر شش مهمان

نکات برجسته منو شامل موارد زیر است: Cornish Sole à la Meunière؛ رک بره سبک کره ای و Bulgogi؛ و صدف صدفی Porthilly Rock با سس داغ CUT. انتخاب استیک مشهور CUT همچنین با افزودن گوشت گاو Wagyu از Suffolk و Ribeye از Hereford در دسترس خواهد بود. میهمانان همچنین می توانند از امضای BAR 45 (که از بار Negroni Bar خارج ارائه می شود) لذت ببرند ، از جمله مدیر جدید نوار Francesco Orefici ، Negroni لندنی با استفاده از gin ، “ورموث و گل محمدی که در لندن تقطیر می شود.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

برای بزرگداشت جوایز سالانه اسکار در روز یکشنبه 25 آوریل ، CUT Out از پیتزای ماهی قزل آلا دودی ولفگانگ پاک به همراه کرمی و خاویار سرو می کند که معمولاً در مراسم رسمی اسکار در اختیار افسانه های هالیوود قرار می گیرد. Shallow Negroni با الهام از اسکار نیز به منو باز خواهد گشت و از نوار Negroni در دسترس خواهد بود.

پارک کوورث

پارک کوورث، واقع در 240 جریب پارک پارکی برکشایر و فقط 45 دقیقه با ماشین از مرکز لندن ، در 12 آوریل نیز مشغول بازگشایی غذا در فضای باز است. تراس بارن “ناهار خوری روستایی آرام” را با چشم انداز روی پل املاک فراهم می کند ، در حالی که تراس اتاق نقاشی مشرف به چمنزار و باغ گل رز. خوب است بدانید: با پیش بینی آب و هوای انگلیس ، هر دو تراس پوشیده شده است ، برای عصرهای خنک تر ، پتو و بخاری وجود دارد. هر دو مکان انتخاب جدیدی از منوها را ارائه می دهند.

انبار منویی به سبک قنادی ارائه می دهد که به صورت فصلی تغییر می کند. منگنه های امضا ، شامل همبرگر انبار با دنده کوتاه چسبناک ، چدار ، یک نان بریوش و چیپس های چسبناک است. Coworth Park جوجه کوبیده آبجو ، چیپس های چغندر و نخود فرنگی خرد شده. و موس شکلاتی Coworth Park با فندق ، کارامل نمک و بستنی پرالین. منوی تمام روز The Drawing Room شامل غذاهای کلاسیک انگلیسی مانند رول سوسیس Coworth Park با پیکالیلی است. فیله گوشت گاو واترفورد با نمک با سیب زمینی ترب کوهی ، سبزیجات بهاری و سس شراب قرمز ؛ و پودینگ تافی چسبناک با بستنی وانیلی.

خوب است بدانید: Coworth Park با راه اندازی در 17 مه ، از یک کلبه اختصاصی دروازه ای به صورت مستقل با سه اتاق خواب رونمایی کرده است. North Lodge در پارک Coworth دارای یک بزرگراه اختصاصی ، سه اتاق خواب ، یک لابی ، اتاق غذاخوری و آشپزخانه است. میهمانان همچنین می توانند از باغ اختصاصی خود با فضای غذاخوری در فضای باز استفاده کنند.

دورچستر

برای اولین بار در تاریخ نه دهه خود ، دورچستر یک رستوران و بار پشت بام ، پشت بام Dorchester. با تماشای سراسر هاید پارک و شرق لندن ، این مجموعه از پاپ آپ های آشپزی را که توسط آشپز اجرایی ماریو پررا نظارت می شود و آشپزهای The Dorchester را برجسته می کند ، غذاهای انگلیسی ، فرانسوی و مدیترانه ای را جشن می گیرد ، به نمایش می گذارد. پشت بام Dorchesterop در تمام بهار و تابستان باز خواهد بود و هر روز برای ناهار و شام باز خواهد بود ، و یک سالن برای استراحت با یک کوکتل ، لیوان شامپاین یا یک سیگار برگ هنگام گوش دادن به یک گروه موسیقی زنده و دی جی ، خواهید داشت. نکته: چترهای تراس ، بخاری و پتو در دسترس خواهد بود.

با شروع کار با سرآشپز در The Grill در The Dorchester ، از دوشنبه 12 آوریل تا یکشنبه 25 آوریل ، تام بوتون منوی تابستان انگلیس را به نمایش می گذارد که محصولات محلی را به نمایش می گذارد. نکات برجسته مفهوم منوی تام عبارتند از: ریبای با قارچ و ترخون. میگو اسکاچ میگو با سس کاری و تره فرنگی کبابی با ریکوتا و سالسا ورده.

Jean-Philippe Blondet با آوردن یک شیک آرام پاریسی به پشت بام ، سرآشپز اجرایی Alain Ducasse در The Dorchester ، از دوشنبه 26 آوریل تا یکشنبه 9 مه ، یک پاپ آپ مدرن ، سبک و زیبا غیر رسمی را معرفی می کند. می توانید انتظار هوموس ، ترد جلبک دریایی و لیموترش را داشته باشید. هشت پا کبابی ، فلفل دلمه ای و گریپ فروت ؛ و خرچنگ بومی ، برگهای آووکادو و شیسو ادویه دار.

پاپ آپ های بعدی در اواخر سال اعلام می شوند. پشت بام Dorchesterop روزانه از ظهر تا 1 بامداد باز خواهد بود

علاوه بر این ، در محوطه هتل واقع شده است ، The Dorchester Terrace & Garden یک منوی کوکتل کاملا جدید توسط The Bar در تیم Dorchester به سرپرستی اسطوره کوکتل Giuliano Morandin ، که چهلمین سال حضور خود در هتل را امسال جشن می گیرد ، ارائه می دهد. Dorchester Terrace & Garden فقط هفت جدول از دو میز دارد. در اطراف سبز و سرسبز ، میهمانان می توانند از گزندهای کلاسیک ایتالیایی مانند ترافل آرانچینی و فریتورا کالاماری همراه با کوکتل های آزمایشی ، از جمله مالت انجیر ترش ساخته شده با گلنومورنگی 10 ساله تکان داده شده با آب لیمو و لیکور انجیر لذت ببرند.

The Spring Garden که در زیر چنار دورچستر قرار گرفته است ، دارای دو کره باغ خصوصی است که هرکدام پنج مهمان را در خود جای می دهند. میهمانان می توانند با همکاری Veuve Clicquot از منوی غذاخوری خصوصی آشپز اجرایی ماریو پررا لذت ببرند. منوی سه دوره با الهام از بهار بهترین های انگلیس را جشن می گیرد و شامل گوش ماهی اسکاتلندی است. خرچنگ آبی و مارچوبه دره وی؛ و کولبیاک دورچستر.

مقالات مرتبط

چشم انداز مدیرعامل Ultra-Luxury: کریس کودری

Fairmont Olympic Seattle از لابی جدید ، بار ، رونمایی کرد

مجموعه Coworth Park Dorchester Collection یک کلبه مستقل را افتتاح می کند

Bodrum EDITION از مشارکت های آشپزی 2021 ، به روز رسانی ها رونمایی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *