تورها

محل اقامت در St. Regis Los Cabos مرحله اول فروش را آغاز می کند

این هفته، محل اقامت در St. Regis Los Cabos مرحله اول فروش را راه اندازی کرد. با ورود مارک St. Regis به لوس کابوس ، مکزیک ، این ملک در جامعه تفریحی لوکس Quivira واقع خواهد شد ، که در سال 2015 با افتتاح این نمایشگاه توسط Golf Inc “توسعه سال” نامگذاری شد و اکنون بیش از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید در حال انجام است.

اقامتگاه ها در محلی با مساحت 33 هکتار در نوک جنوبی شبه جزیره باجا واقع شده اند که 1200 فوت ساحل دارد. در نهایت ، این ملک جدید دارای یک هتل 120 اتاقه و 74 St. Regis Residences خواهد بود. اولین نسخه شامل هفت آپارتمان نمای اجاره ای از جمله اقیانوس ، از جمله پنت هاوس در طبقه آخر و پنج ویلای مستقیم رو به اقیانوس است. Waypoint Resort Real Estate در فروش و بازاریابی پیشرو است. ساخت هتل و اقامتگاهها در اوایل سال جاری با افتتاح پیش بینی شده در پاییز 2022 آغاز شد.

Residences توسط شرکت معماری SB ، همراه با شرکت طراحی داخلی Hirsch Bedner Associated San Francisco طراحی شده است. ابعاد ویلاهای پنج خوابه در اقیانوس از 6،845 تا 7،276 فوت مربع متغیر است و شامل دیوارهای شیشه ای است که اتاق نشیمن را به یک تراس سایه دار با آشپزخانه در فضای باز و یک استخر بی نهایت لبه گسترش می دهد که به یک فضای خصوصی 60 فوت می رسد امتداد ساحل.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

آپارتمانهای سه و چهار خوابه در مقابل اقیانوس ، در ابعادی از 3232 تا 3893 فوت مربع داخلی ، منظره ای از دریا را ارائه می دهند. هر اقامتگاه دارای یک اتاق نشیمن گسترده با یک تراس بزرگ مجهز به آشپزخانه در فضای باز و وان آبگرم است. اقامتگاه پنت هاوس با منظره اقیانوس به مساحت 5865 فوت مربع دارای چهار اتاق خواب و یک پشت بام اختصاصی با لانگ و رستوران گسترده به همراه استخر خواهد بود. در کلیه اقامتگاهها در آشپزخانه و حمام میزهای مخصوص سنگ مرمر و کف کف مرمر وجود دارد.

خریداران The Residences به همراه دسترسی به زمین گلف Jack Nicklaus و باشگاه گلف Quivira به کلیه امکانات و سرویس های The St. Regis دسترسی خواهند داشت. امکانات اضافی شامل خدمات دربان ، هفت استخر تفریحی ، سه تجربه ناهار خوری ، آبگرم St. Regis با 10 اتاق ماساژ ، مرکز تناسب اندام و سلامتی ، سالن رقص آستور با 30000 فوت مربع فضای اجتماعات و باشگاه کودکان است. خریداران همچنین به امکانات رفاهی فقط مالک ، از جمله استخر اختصاصی ، اتاق بازی ، مرکز تناسب اندام و پارکینگ دسترسی انحصاری دارند.

هتل سنت رجیس تنها چهار مایل با فرودگاه بین المللی کابو سان لوکاس فاصله دارد و خدمات کامل گمرکی و ترخیص برای مسافران جت شخصی را دارد. از طرف دیگر ، فرودگاه بین المللی لوس کابوس ، 29 مایلی دورتر از بزرگراه جدید ، از هواپیماهای شخصی و بیش از 20 خط هوایی بین المللی استقبال می کند.

مقالات مرتبط

یک استراحتگاه پنج اکوسیستم

نکات داخلی: منحصر به فرد 20 ° 87 °

One & Only Palmilla با پیشنهادات جدید ، تجربه های مهمان دوباره بازگشایی می شود

نایب السلطنه Los Cabos دو نفر را به تیم فروش منصوب می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *