تورها

محوطه ساحلی Long Bay از خانه های جدید ساحلی رونمایی می کند

توسعه دهنده املاک و مستغلات لوکس و مجری مهمان نوازی ساحل محاصره ترک ها و کایکوس اعلام کرده است که خانه های جدید ساحلی آن در Beach Enclave Long Bay باز است و رزروها را می پذیرند. اقامتگاه های جدید ساحلی با برنامه های سلامتی ، یوگا ، ورزش های آبی و تیمی از دربان ها ، ساقی ها و سرآشپزهای مجهز که می توانند هر تجربه را شخصی کنند ، فراهم می شود.

این خانه ها توسط Jacobsen Arquitetura طراحی شده اند و از اقامتگاه های خصوصی دو طبقه ، سه و چهار خوابه ساحلی در گوشه ای خلوت از ساحل Long Bay ساخته شده اند ، به این معنی که این خانه ها دسترسی خصوصی به یکی از تحسین شده ترین سواحل جزیره دارند. رخنمون حرا در گوشه ای از خلیج به عنوان یک پناهگاه طبیعی برای اکتشاف در تخته پارو به کار می رود و این ساحل به دلیل داشتن آب کم عمق ، برای بچه داران و خانواده ها جذاب است. Long Bay تنها ده دقیقه با فرودگاه بین المللی Providenciales و پنج دقیقه با منطقه تفریحی Grace Bay فاصله دارد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

با نمایش ظرافت و طراحی مینیمالیستی ، هر خانه ساحلی دارای یک آشپزخانه داخلی بزرگ و یک اتاق عالی با سقف دو ارتفاع است که به یک عرشه سرپوشیده با آشپزخانه تابستانی و عرشه آفتاب باز می شود. فضای باز زندگی با لایه های چوبی محلی و سنگ مرجانی پوشانده شده است. درهای شیشه ای کشویی انبساطی به استخرهای بی حاشیه اختصاصی ، دوش های فضای باز و تراس های متعدد برای صرف غذا در فضای باز و سرگرمی منجر می شوند. لوازم خانگی Sub-Zero و Wolf هستند و با کاشی های اروپایی با کیفیت بالا ، قالب بزرگ و تخته های چوبی Ipe تکمیل می شوند.

خدمات رایگان شامل پذیرش در محل ، امنیت 24 ساعته با در ورودی و دربان ملک ، اختصاص یافته به رسیدگی سریع به هرگونه درخواست ، از قبیل خانه داری ، سرآشپزهای داخل ویلا ، تهیه مواد غذایی ، منشور قایق ، خدمات آبگرم ، حمل و نقل فرودگاه و بیشتر.

مقالات مرتبط

ساحل تورک و کایکوس برای افتتاح ویلا-استراحتگاه جدید در زمستان

جان هازارد به نام جنرال موتورز از گروه های ریتز کارلتون ، ترک ها و کایکوس نامگذاری شد

اقامتگاههای ترکان و کایکوس آنداز در گریس بی

فرودگاه Ambergris Cay بعنوان یک دروازه بین المللی تجدید اعتبار شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *