دسته‌بندی نشده

مشاوران بیماری: جتسکت به ترکیه ، فقط درمانی برای بلوزهای Covidtime

ویل گلدبرگ ، مدیر ارشد سفر IWillGoTravel ، تصمیم گرفت سفر خود را به ترکیه رزرو کند ، جایی که او هرگز نبوده است. او برگشت و گزارش خود را در اینجا به اشتراک گذاشت.

من شنیده ام: “وقتی اشتیاق و شغل با هم برخورد می کنند ، زندگی بسیار مثمر ثمری ایجاد می کند.” اما وقتی همه گیری جهانی اتفاق می افتد ، میوه کمتر می شود و احساس اشتیاق می کند. از مارس گذشته ، احساس غم و افسردگی کردم. من به بالابر احتیاج داشتم.

از آنجا که به سختی شخص دیگری در حال رزرو بود ، تصمیم گرفتم خودم رزرو کنم. نه به اروپا و نه خاورمیانه ، اما جایی که دعوت نامه “مهمان ما باشید” – ترکیه باز است. من هرگز کنجکاو نبوده ام که آن را به کارنامه سفر خود اضافه کنم. چرا که نه؟

پرواز در طی یک بیماری همه گیر ، خصوصاً در یک سفر 18 ساعته ، دلهره آور است. با تمام هوپلا ، می دانستم که در امان هستم. با کرایه بسیار ارزان کلاس تجاری ، با QSuite از طریق دوحه با هواپیمایی قطر پرواز کردم. بله ، طولانی تر بود ، اما کیفیت خدمات و محصول آن فقط آنچه که من نیاز داشتم بود. انتقال در دوحه در فرودگاه مجلل آن نسیمی بود که با مدت کوتاهی کنار گذاشته شد.

ورود

فرودگاه ثانویه استانبول ، فرودگاه بین المللی سبیها گوکچن ، با استفاده از پروتکل بهداشتی خود بلافاصله تحت تأثیر قرار می گیرد: پوشش صورت ، بررسی دما و ضد عفونی کننده دست به وفور. با توجه به پروتکل های امنیتی پیشرفته و اقدامات ایمنی ، انتقال باید در خارج از فرودگاه انجام شود. من خیلی دیر وارد استانبول شدم و در Raffles ، یکی از جدیدترین خواص لوکس پنج ستاره حضور پیدا کردم.

محل اقامت

اگر منظره های بسفر الزامی است ، Four Season و Shangri-La بهترین ها را ارائه می دهند. هتل Four Seasons Istanbul در تنگه بسفر یک استخر شنای روباز و مجلل ارائه می دهد ، در حالی که St. Regis Istanbul شیک با یک سقف آفتابی Spago در میان بالاترین خریدها و غذاخوری های استانبول قرار دارد.

هتل رافلز استانبول: در ارتفاعی بالاتر از تنگه بسفر ، Raffles مناظر پانورامایی بدون مانعی از مرکز زورلو را ارائه می دهد – جایی که مد بالا ، عملکرد و هنر به هم نزدیک می شوند. مگاپلکس خرید متصل را با پای پیاده کاوش کنید (اگر از غذاهای ترکی خسته شدید با Eataly).

Four Season و Shangri-La: هتل های به سبک کاخ اجازه دسترسی مستقیم به تنگه بسفر را دارند ، ایده آل برای دیدن زندگی روزمره با دسترسی آسان به طرف آناتولی. Four Season با مشتریانی که ماسک پر انرژی دارند و غلاف های غذاخوری پیچیده ای شلوغ است ، در حالی که Shangri-La Bosphorus ، استانبول با استعداد مهمان نوازی آسیایی آرامتر بود. در مورد The St. Regis ، این یک ملک معاصر واقع در Macka است ، که نمای وسیعی از نمای پارک Macka Demokrasi را نشان می دهد.

بررسی اجمالی استانبول

استانبول شبیه هیچ شهری نیست که من تجربه کرده باشم. موزه ها ، کلیساها ، مساجد بزرگ ، بازارها و مکان های زیبایی طبیعی بیشمار است. در واقع حضور و دیدن این شهر ساکن در بیش از 3000 سال پیش باید تجربه ای باشد که باید از آن دیدن کرد.

هدف من آرامش و لذت بردن از غوطه وری بود ، به جای چک کردن جعبه های جاذبه. من به مکانهای بیرونی که در استانبول بسیار زیاد است تمرکز کردم. نکات من:

  • اگر بودجه اجازه می دهد ، برای تماشای شهر از طریق دریا ، یک سفر دریایی خصوصی در امتداد بسفر رزرو کنید. در غیر این صورت ، از Shangri-La با کشتی از طرف اروپایی به طرف آناتولی بروید و در حالی که سیمیت را به هوا می اندازید و مرغ دریایی را به خاطر نعمت خود غواصی می کنید ، دوباره مثل یک بچه احساس کنید.
  • از منطقه بالات دیدن کنید که زمانی به عنوان محله یهودیان شناخته می شد. این منطقه به خاطر خانه های رنگارنگ در امتداد خیابان های سنگ فرش سنگ فرش معروف است. توجه داشته باشید که بازدیدهای کنیسه نیاز به رزرو قبلی دارند.
  • کتاب یک تجربه هامان در Kilic Ali Pasa Haman که به معمار بزرگ سنان سفارش داده شده و در اواخر قرن شانزدهم ساخته شده است

ناهار خوری رنگارنگ

استانبول هنگام نوبت غذا خوردن ناامید نشد. برخی از موارد دلخواه من عبارتند از:

  • رستوران Uskumru در پایه پل بسفر در سمت آناتولان با غذاهای دریایی تازه و شگفت انگیز که روزانه صید می شود.
  • Karakoy Lokantasi نمادین و یک مکان ناهار محبوب است که به دلیل hünkar beğendi بهشتی شناخته می شود ، بازمانده غذاهای کاخ عثمانی است که با گوشت گاو پخته شده آرام با یک بادمجان له شده ساخته می شود.
  • Iskender Kurulus 1867 گوشت گوسفندی شاد ، سرخ شده روی پیتای تازه با ماست غلیظ و کاملاً با کره ذوب شده سرو می کند – اصالت استانبولی در بهترین حالت.

کایساری / کاپادوکیا

با هواپیما به کیاساری رفتم تا چشم انداز خارق العاده و تاریخ غنی کاپادوکیا را ببینم. حدود یک ساعت با فرودگاه فاصله داشت و این یک مکان مقدس برای مسیحیانی بود که از آزار و اذیت رم فرار می کردند و شامل هنرهای زیبایی از دوران بیزانس و اوایل مسیحیان از قرن چهارم به بعد است.

از شهرهای زیرزمینی بازدید کنید و وجود فرهنگ های گذشته را که در داخل ذخایر آتشفشانی سنگ نرم زندگی می کردند ، دریابید. بین سالهای 300 و 1200 میلادی ، مردم خانه ها ، کلیساها و صومعه ها را تراشیده اند که همه برای دیدن اینجا هستند.

Museum Museum ، یک ملک Relais & Châteaux: مانند ساکنین گذشته ، شب را در بیش از 30 اتاق و سوئیت تشکیل صخره اقامت کنید ، همه منحصر به فرد است. “موزه زنده” با عتیقه های گران قیمت تزئین شده و چشمگیرترین چشم اندازهای کاپادوکیا را دارد. یک صبح دو شب به بالون هوای گرم بمانید و روز دیگر طلوع آفتاب را با چشم انداز دره و بالن ببینید.

واقعیت برجسته صعود به بیش از 1500 فوت با بالن هوای گرم برای دیدن طلوع خورشید با شکوه از “دودکش های پری” بود. تصور سورئال در این تشکیلات آتشفشانی توسط هوا که برای صدها هزار سال وجود داشته است.

نتیجه

آنچه بیشتر از همه در مورد ترکیه مرا تحت تأثیر قرار داد مهربانی و خونگرم بودن مردم این کشور بود. اصالت و خوشبختی (با وجود همه گیری همه گیر) از همه افرادی که با آنها روبرو شده ام وجود دارد. مسئله استفاده از ماسک در حقیقت مسئله ای نبود زیرا همه افراد احتیاط می کردند و ماسک می زدند. علی رغم نگرانی های ژئوپلیتیک و حوادث گذشته ، من ترکیه را 100 درصد ایمن دیدم. در حقیقت ، به همان اندازه زندگی در هوستون ، تگزاس امن است.

از رایحه های معطر و عطر و طعم های باستانی آن گرفته تا صدای چندین اذان ، تاریخ فوق العاده غنی ترکیه برای من زنده شد. در مسافرت تنها ، در بیشتر موارد ، حواس من غرق شده و ترس از سفر فروکش کرده است. من با لبخندی غول پیکر و چشم انداز مثبت نسبت به آینده و سفر – و جایگاه خود در این تجارت – به تگزاس بازگشتم.

مقالات مرتبط

عمارت های شش حس Kocatas در استانبول بازگشایی می شود

سفر به ترکیه اکنون

Tangierizing Tangier

سنت های ساحلی در Nazaré پرتغال

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *