تورها

موناکو به مقصد ویژه انجمن سفر بین المللی LGBTQ + تبدیل می شود

شاهنشاهی موناکو اعلام کرد که به یک مقصد ویژه از انجمن سفر بین المللی LGBTQ + (IGLTA) برای سال 2021. مملکت در سال 2015 به عضویت این انجمن درآمد.

جان تانزلا ، رئیس و مدیرعامل IGLTA در اطلاعیه ای گفت که موناکو “پیشنهادات مجلل و منحصر به فردی برای جلب نظر مسافران + LGBTQ ، از صحنه قایق تفریحی تا جایزه بزرگ” دارد. وی می افزاید: “در طول سال ها ، من از نزدیک دیدم که چگونه موناکو جهانگردی در پشت صحنه تلاش زیادی کرده است تا سفرهای LGBTQ + را بهتر درک کند و از بازار ما حمایت کند.”

اداره گردشگری و کنوانسیون دولت موناکو (بازدید از موناکو) گفت ، موناکو ممکن است یک مقصد LGBTQ + سنتی نباشد ، اما این ایالت از نظر تاریخی آوانگارد و مورد استقبال قرار گرفته است. توجه داشته باشید: از زمان افتتاح کازینو مونت کارلو در سال 1863 ، موناکو به عنوان یک پیشگام در زمینه های پایداری ، نوآوری ، مهمان نوازی و هنرهای نمایشی ظهور کرد. با شروع برنامه های Ballets Russes به کارگردانی سرگئی دیاگیلف که از سال 1911 تا 1929 در موناکو اجرا می کرد ، این ایالت به یک آهنربا برای مشاهیر پر جنب و جوش تبدیل شد که ستاره ها ، هنرمندان و شخصیت های ورزشی را به خود جذب می کنند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل رویاهای خود زندگی می کنند 23 فوریه از ساعت 1 بعدازظهر – 3:10 بعد از ظهر ET به ما بپیوندید تا از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد گزینه های مکان عروسی ، مقصد و استراحتگاه های عاشقانه و موارد دیگر مطلع شوید.

امروز ، از موناکو بازدید کنید ، می گوید که این ایالت با حفظ محیط خود در حال ابداع مجدد است: این مکان جشنواره های متعددی ، رویدادهای ورزشی بین المللی ، انواع موزه ها ، هتل ها و غذا های کلاس جهانی ، خریدهای انحصاری و صحنه های زنده شبانه است. این گزارش می افزاید که ایالت پس زمینه مناسب جشن های زوجین مانند پیشنهادات ، ماه های عسل و سالگردها است.

توجه داشته باشید که راهنمای بین المللی همجنسگرایان اسپارتاکوس می گوید: “هیچ سازمان دگرباشان جنسی در موناکو وجود ندارد. نگرش عمومی اجتماعی کاملاً باز است … زندگی همجنسگرایان در موناکو فقط به میزان بسیار محدودی اتفاق می افتد و می توان آن را در شهرهای ساحلی فرانسه نزدیک یافت. “

Asher & Lyrie’s “LGBTQ + شاخص خطر، “که حقوق LGBTQ + را براساس کشور بررسی می کند ، موناکو را با” D. “رتبه بندی می کند

مقالات مرتبط

خروس در هیدرا

قدم زدن در دیوارهای شهر دوبروونیک

Bridgerton پشت صحنه: مکان های فیلم که می توانید بازدید کنید

اری: جزیره کشتی در بطری دانمارک

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *